Herstructurering Europees voetbal

Qua kledingsponsor heb je weinig opties, is een leuke docu over op YT.
Umbro bepaalt hun 2018/19 style en jou clubwensen zijn prima maar moeten wel binnen hun 'style' passen. Daarom zijn alle Umbro shirtjes min of meer gelijk al vergelijk je het van 30 clubs, je ziet in elke wel min of meer de zelfde structuur en trekjes.

Een kledingsponssponsor, woord zegt het al, sponsor. Zij betalen en zij bepalen, dus trekken ze 1 strategie door per seizoen en proberen iedereen er tussen te mixen. Als Umbro voor ieder club een shirt moest maken wat de club zelf wilt tja.. dat ziet niemand meer dat het een Umbro shirt is en is het zoeken naar logo's geblazen. Dat krijgt Umbro dus niet waar voor hun geld.
 
Da's 2.0 shit, je moet wat te groeien hebben. Eerste een sterke thuismarkt (Leerdam en omgeving) en dan langzaam groeien. Een beetje de theorie volgend van Karl Marx :)
Als je hier een echte fanbase wilt krijgen moet er toch wel iets van 'Powered by SGP' onder de tekst.
 
En de Super League is een stap dichterbij:
Link

Het AD is verrast dat er geen Nederlandse ploegen bij zitten :eek: :'Ajax, PSV en Feyenoord horen niet bij de eliteploegen.'
Sowieso, Feyenoord hoort geen eens bij de elite van Nederland. :ROFL:
 
En de Super League is een stap dichterbij:
Link

Het AD is verrast dat er geen Nederlandse ploegen bij zitten :eek: :'Ajax, PSV en Feyenoord horen niet bij de eliteploegen.'
Sowieso, Feyenoord hoort geen eens bij de elite van Nederland. :ROFL:
En Marseille en Arsenal wel. Gaat alleen maar om hoeveel geld zo een club heeft om zich in te kopen. Net als de formule 1. Degene die het meeste geld meeneemt krijgt een stoeltje. Ik vind het prima. De mooiste tijd om fan te zijn is als kind. Er zullen nog maar weinig kinderen geboren worden in Nederland die net als ik als kind zijn favoriete club de hoogste Europese prijs ziet winnen, en als bonus in dat zelfde jaar ook Nederland een eindronde ziet winnen. Wat dat betreft kan het toch nooit meer overtroffen worden.
 
Ik las gisteren een stukje over dat Infantino fel tegen de Super League is en dat hij spelers voor diverse toernooien wilt uitsluiten (waaronder EK's en WK's). Lijkt mij niet echt mogelijk, of wel?? Zo wel, kunnen wij dan niet eventueel Babel, Strootman, Vilhena of VORMER met een crowdfund actie slijten aan Barcelona of Manchester City?
 
Ik las gisteren een stukje over dat Infantino fel tegen de Super League is en dat hij spelers voor diverse toernooien wilt uitsluiten (waaronder EK's en WK's). Lijkt mij niet echt mogelijk, of wel?? Zo wel, kunnen wij dan niet eventueel Babel, Strootman, Vilhena of VORMER met een crowdfund actie slijten aan Barcelona of Manchester City?

Infantino is een dictator die kan dat wel. :maniac:
 
Ik las gisteren een stukje over dat Infantino fel tegen de Super League is en dat hij spelers voor diverse toernooien wilt uitsluiten (waaronder EK's en WK's).

Ik snap dat hij tegen is. Z'n pluche tapijt wordt onder 'm vandaan getrokken. En geheel in dictatoriale stijl gaat hij dreigen in plaats van een constructieve discussie te beginnen. Een zielig, corrupt lulletje.
 
Ik las gisteren een stukje over dat Infantino fel tegen de Super League is en dat hij spelers voor diverse toernooien wilt uitsluiten (waaronder EK's en WK's). Lijkt mij niet echt mogelijk, of wel?? Zo wel, kunnen wij dan niet eventueel Babel, Strootman, Vilhena of VORMER met een crowdfund actie slijten aan Barcelona of Manchester City?
Tuurlijk kan dat. Ze gaan dan voor een andere bond spelen en zijn derhalve niet meer welkom op FIFA toernooien. Officieel mag ik als waterpoloër ook niet deelnemen aan niet door de fina georganiseerde evenementen.
 
Ik snap dat hij tegen is. Z'n pluche tapijt wordt onder 'm vandaan getrokken. En geheel in dictatoriale stijl gaat hij dreigen in plaats van een constructieve discussie te beginnen. Een zielig, corrupt lulletje.

De clubs dreigen met een eigen competitie, de FIFA dreigt terug... En zo gaan we vast nog wel eventjes door.
 
Welkom in 2018.... YT = Youtube :ROFL:

De naam was iets van sponsorship influences ofzo, weet het niet meer precies ik kwam er ook random op.
Young Turks had ook gekund bijvoorbeeld. De wereld is groter dan een paar websites ;)

Maar ok, ik zal eens kijken of ik het op YouTube kan vinden
 
Terug
Bovenaan Onderaan