Heracles

Penalty

Forum Hall of Fame Inductee
Marcel Keizer in beeld bij Heracles als opvolger Stegeman

https://www.tubantia.nl/fc-twente/m...-bij-heracles-als-opvolger-stegeman~a2b14cf7/

Technisch manager Mark-Jan Fledderus wil het niet bevestigen, maar ontkent ook niet dat Heracles in gesprek is met Marcel Keizer, de oud-trainer van Ajax. ''We voeren verschillende gesprekken'', houdt hij zich op de vlakte over de opvolger van John Stegeman.

Marcel Keizer heeft als trainer van Ajax met 2-1 van Heracles verloren. Heeft hij goed gedaan. (Y)
 
Marcel Keizer in beeld bij Heracles als opvolger Stegeman

https://www.tubantia.nl/fc-twente/m...-bij-heracles-als-opvolger-stegeman~a2b14cf7/

Technisch manager Mark-Jan Fledderus wil het niet bevestigen, maar ontkent ook niet dat Heracles in gesprek is met Marcel Keizer, de oud-trainer van Ajax. ''We voeren verschillende gesprekken'', houdt hij zich op de vlakte over de opvolger van John Stegeman.

Marcel Keizer heeft als trainer van Ajax met 2-1 van Heracles verloren. Heeft hij goed gedaan. (Y)
Zou als middenmoter toch juist een trainer kiezen die je eigen elftal heeft afgeslacht, nu weet je al dat het niks is ;)
 
Heracles heeft Frank Wormuth aangesteld als nieuwe trainer.

https://www.tubantia.nl/heracles/he...rank-wormuth-aan-als-nieuwe-trainer~ac641cd0/

Een aanjager van de ontwikkeling van het Duitse voetbal, lijkt me een prima keus voor een club als Heracles. Hopelijk werkt hij ook meteen dat plastic eruit.
Leuk. Interessant. Ik ben benieuwd of we verschil zien met de Hollanders.

Heracles een Duitser, Vitesse een Rus. Er is geen plaats meer voor Nederlandse trainers. :rolleyes:
Die zijn ook zo vastgeroest in de "Hollandse school". Ik vind het niet gek.
 
Maar je zegt er is geen plaats meer voor Nederlandse trainers, wat gewoon incorrect is en dan een droevige smiley, waardoor het lijkt alsof je het erg vindt.

Dan moet je beter kijken. Het is geen droevige smiley. Je geeft er zelf een lading aan die er niet staat. Bij Heracles en Vitesse wordt een buitenlandse trainer aangesteld en is geen plaats meer voor Nederlandse trainers. Het maakt mij geen reet uit welke nationaliteit de trainers hebben.
 
Dan moet je beter kijken. Het is geen droevige smiley. Je geeft er zelf een lading aan die er niet staat. Bij Heracles en Vitesse wordt een buitenlandse trainer aangesteld en is geen plaats meer voor Nederlandse trainers. Het maakt mij geen reet uit welke nationaliteit de trainers hebben.
Nou, ik vind het ook geen positieve smiley.
 
Nou, ik vind het ook geen positieve smiley.

Dat mag jij vinden. Ik heb ook niet de pretentie gehad er een positieve smiley bij te zetten. Als je positieve smileys wil zien moet je ze zoeken. Je zult er vast wel een aantal vinden. Er zijn er genoeg. :D ;)
 
Dat mag jij vinden. Ik heb ook niet de pretentie gehad er een positieve smiley bij te zetten. Als je positieve smileys wil zien moet je ze zoeken. Je zult er vast wel een aantal vinden. Er zijn er genoeg. :D;)

Ik vind deze wel positief: :proost::coffee::metal::CHEER:
 
Dan moet je beter kijken. Het is geen droevige smiley. Je geeft er zelf een lading aan die er niet staat. Bij Heracles en Vitesse wordt een buitenlandse trainer aangesteld en is geen plaats meer voor Nederlandse trainers. Het maakt mij geen reet uit welke nationaliteit de trainers hebben.
Oke het was mijn fout, mijn excuses.
 
Terug
Bovenaan Onderaan