Heracles Almelo - PSV | Zondag 27 september | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Laten we het er op houden dat het hele elftal een off-day had en dat dit niet representatief hoeft te zijn waar PSV nu staat
Een offday in speelronde 3 waar je de concurrenten al hebt zien winnen. De inzet op een enkeling na was gewoon een schande. Ihattaren, Bruma, en Gakpo zette geen enkele druk bij de opbouw van Heracles. Gewoonweg om te kotsen.

TotalBB ik weet dat je het hier vaak negatief vindt maar het gaat me puur om de inzet en de wil er wat van te maken. Verliezen kan altijd, maar met de inzet van 11 Maxjes, of een Viergever die echt niet beter kan, win je hier gewoon met 0-4.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Een offday in speelronde 3 waar je de concurrenten al hebt zien winnen. De inzet op een enkeling na was gewoon een schande. Ihattaren, Bruma, en Gakpo zette geen enkele druk bij de opbouw van Heracles. Gewoonweg om te kotsen.

Het is gewoon een mentaliteitskwestie. Ze krijgen een godsvermogen aan salaris en verzaken compleet om het moment suprême waar ze dat absurd hoge salaris dat ze krijgen waar moeten maken.
Die 1,5 uur dat ze ervoor moeten "werken" en concentratie en inzet moeten tonen gooien ze er volledig met de pet naar. Het is eerder werkweigering.
 
Ik lees hier een aantal kritiek punten over Schmidt. Waaronder een aantal terecht zijn. Toch wil ik een kleine nuance brengen. Schmidt geeft zelf aan dat hij niet van het rouleren is. Dat hij nu op zoveel plekken rouleert heeft denk ik te maken met noodzaak ipv versstandigheid. Hij geeft ook zelf aan nog een aantal spelers nodig te hebben wat ook is gebleken.

Hij had pech dat Zahavi nog niet beschikbaar was. Gezien psv tot vandaag probeerde te regelen dat hij speelgerechtigd zou zijn. Geeft me dit wel de indruk dat hij in de basis zou starten. Met ook het gemis van Romero vond ik wel dat Schmidt zijn opties beperkt waren.

Binnenkort komen er twee basisspeler. Dit zou ook wat moeten schelen.

Bruma is eigenlijk het enige wat ik niet snapte vandaag. Hoewel ik ook niet meer objectief ben na vorig seizoen. Bijvoorbeeld. Mauro bracht deze wedstrijd ook weinig. Maar speelde Bruma zoveel slechter of viel het me gewoon meer op? Kan me voorstellen dat in het jagen en verdedigen hij welleens nuttige meters maakt (niet genoeg voor basis maar dat is hij ook niet als iedereen fit is vlgms).
De enige reden die ik kan bedenken waarom Bruma erin stond en bleef, is dat die donderdag geen minuten krijgt. Een soort offer om belangrijke spelers wat frisser te houden voor zon beetje de belangrijkste wedstrijd van het jaar.

Daarom ging Gakpo er ook uit ipv Bruma denk ik. Die heeft afgelopen donderdag veel meer minuten gemaakt dan de bedoeling was, door uitvallen Romero. Dus nu weer wat rust geven ipv 90 minuten.

Mocht Bruma donderdag tóch weer spelen, dan is er nog maar 1 uitleg mogelijk: ze hopen op een paar bevliegingen om een youtube compilatie te kunnen maken om hem zsm te verkopen. :rolleyes:
 
De enige reden die ik kan bedenken waarom Bruma erin stond en bleef, is dat die donderdag geen minuten krijgt. Een soort offer om belangrijke spelers wat frisser te houden voor zon beetje de belangrijkste wedstrijd van het jaar.

Daarom ging Gakpo er ook uit ipv Bruma denk ik. Die heeft afgelopen donderdag veel meer minuten gemaakt dan de bedoeling was, door uitvallen Romero. Dus nu weer wat rust geven ipv 90 minuten.

Mocht Bruma donderdag tóch weer spelen, dan is er nog maar 1 uitleg mogelijk: ze hopen op een paar bevliegingen om een youtube compilatie te kunnen maken om hem zsm te verkopen. :rolleyes:

Mocht Bruma donderdag spelen dan geef ik Rosenborg een zeer grote kans op kwalificatie. :cautious:
En verliest Schmidt vrijwel al zijn geloofwaardigheid.
 
Een offday in speelronde 3 waar je de concurrenten al hebt zien winnen. De inzet op een enkeling na was gewoon een schande. Ihattaren, Bruma, en Gakpo zette geen enkele druk bij de opbouw van Heracles. Gewoonweg om te kotsen.

TotalBB ik weet dat je het hier vaak negatief vindt maar het gaat me puur om de inzet en de wil er wat van te maken. Verliezen kan altijd, maar met de inzet van 11 Maxjes, of een Viergever die echt niet beter kan, win je hier gewoon met 0-4.
Klopt, het was niet om aan te zien. Maar als ik dit vergelijk met de andere wedstrijden die we tot zover onder Schmidt hebben gespeeld, is dit een off day in mijn ogen. Koning Pablo was niet de speler die hij de afgelopen 3 wedstrijden was, Max kwam amper aan de bal en waar ik de afgelopen wedstrijden zag dat spelers de bal graag wilden hebben, stond er nu niemand vrij.
 
Het was vandaag weer een oud probleem van PSV, ik had de hele wedstrijd het gevoel dat Heracles liever wilde winnen dan PSV, bijna alle duels en afvallende ballen werden gewonnen door Heracles.
Gebrek aan vechtlust en te weinig fantasie om het op techniek te doen. Dit gaat ze nog veel punten kosten. Ook onbegrijpelijk dat Bruma nog speelt.
 
Alle wonden gelikt hier? Gewoon een kutwedstrijd na een Europese uitwedstrijd op donderdag. Ploeg is nog zoekende, nog niet alle aanwinsten erbij. Coach probeert wat uit. Wil blijkbaar de herstellende spelers sparen om donderdag goed voor de dag te komen. Laten we over een paar maanden evalueren of de coach en deze spelers een goede match zijn. Het heeft blijkbaar wat meer tijd nodig. Ook niet heel erg vreemd met zoveel jonge spelers.
 
Alle wonden gelikt hier? Gewoon een kutwedstrijd na een Europese uitwedstrijd op donderdag. Ploeg is nog zoekende, nog niet alle aanwinsten erbij. Coach probeert wat uit. Wil blijkbaar de herstellende spelers sparen om donderdag goed voor de dag te komen. Laten we over een paar maanden evalueren of de coach en deze spelers een goede match zijn. Het heeft blijkbaar wat meer tijd nodig. Ook niet heel erg vreemd met zoveel jonge spelers.
Op zich heb je natuurlijk gelijk , maar vind je dat nog steeds als we over een paar maanden 5e staan?
 
Op zich heb je natuurlijk gelijk , maar vind je dat nog steeds als we over een paar maanden 5e staan?
Als we in mei 2e staan, heb je het prima gedaan. 1e is ook gewoon haalbaar. Ik heb alleen teveel twijfels over onze cv’s. Alleen Teze maakt een goede indruk. En ik mis wat gevaar vanaf het middenveld. Maar dat Gakpo, Ihatarren en een herstellende Malen de ene week goed zijn en de week erna minder, hoort bij hun leeftijd en wat betreft Malen bij zijn herstel. Alleen Bruma kan ik nog niet zo goed plaatsen. Hopelijk komt het er een keer uit. Gisteren zag het er niet uit.
 
Ik hoop dat Ibrahim Sangare de vervanger wordt van Rosario, en mochten we nog een goede Lcv binnenhalen er hopelijk ( I know, wishfull thinking) blijft er nog geld over om een type van ginkel/ Joey Veerman te kunnen kopen. En dan hoop ik op die laatste, we missen teveel voetbal op het middenveld, niemand die durft in te dribbelen of iets te forceren, alles gaat op safe. Rosario probeert nog wel wat, maar die moet gewoon op de bank. Alles is zo voorspelbaar bij hem, ik hoorde Dumfries laatst zeggen dat Rosario fysiek het sterkst is van de hele selectie, maar hoe komt het dat Dumfries wel met overtuiging de duels ingaat, en de duels ook vaak wint itt tot Rosario, onze sterkste speler? Ik blijf nog steeds vertrouwen hebben in Schmidt, vergeet niet dat we deze week onze belangrijkste wedstrijd van het seizoen spelen, kwalificeren voor de Europa league zou misschien wel de doorslag kunnen geven om die Aziatische Tank te kunnen halen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan