Heracles Almelo - PSV | Zondag 27 september | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
De VAR kan de scheidsrechter ook naar de monitor roepen. Dat is ook niet gebeurd.
VAR wil het niet in twijfel trekken en dekt hier de scheidsrechter.
Dat eerste stukje van mijn post hoorde er niet bij. ;)

Maar de VAR mag volgens mij alleen ingrijpen als ze er overtuigd van zijn dat de scheidsrechter fout zat. Ik kan me voorstellen dat dit hier niet het geval was.
 
Niet als de bal van de zijkant komt.
Een bal vanaf de zijkant die precies op de voorkant van de paal komt, zal ook niet recht naar voren het veld in gaan, maar meer naar de zijkant.
Maar zijn arm maakt een beweging naar links. Ik denk niet dat dit vergelijkbaar is met een paal in stilstand. Ik denk juist dat als dit de bol van de schouder was, dat die naar voren zou stuiten, en tegen de naar links bewegende arm, dat die naar links zou gaan.
 
Dat eerste stukje van mijn post hoorde er niet bij. ;)

Maar de VAR mag volgens mij alleen ingrijpen als ze er overtuigd van zijn dat de scheidsrechter fout zat. Ik kan me voorstellen dat dit hier niet het geval was.

De VAR mag altijd ingrijpen, maar dekt vaak de beslissing van de sheidsrechter.
 
"We hadden grote problemen met de speelstijl van Heracles. Zij speelden met een hoge intensiteit en gaven veel druk. Wij maakten daarentegen veel fouten, waardoor we nooit echt lekker in de wedstrijd zaten", zei Schmidt tegen FOX Sports.
"We hebben een punt gered en daar moeten we tevreden mee zijn. We wonnen geen duels in de aanval en als je dat niet doet kan je geen kansen creëren. Maar je moet ook respect hebben voor de tegenstander. Heracles deed het erg goed", aldus Schmidt.
"Alle spelers die in de eerste helft op het veld stonden speelden niet goed. Ik was over niemand tevreden. Ik moest iets doen omdat we op achterstand stonden en Mohamed zat er niet lekker in", verklaarde Schmidt. "We moeten ons verbeteren. We waren vandaag niet in staat om hetzelfde te brengen als afgelopen donderdag tegen Mura (1-5-winst, red.). We moeten dit goed analyseren en dan staan we er donderdag weer", besloot Schmidt hoopvol.

Geen woord over Bruma. :rolleyes:
Daar waren ook geen woorden voor. :speechless:

Tip voor Schmidt: Lees dit topic een rustig door. Daar staat de analyse al op ongeveer 35 pagina's uitvoerig en door meerdere kenners beschreven. Doe er je voordeel mee. (Y)
 
Een waanzinnige opstelling om mee te beginnen. Met Sadilek en Bruma in de basis ,en minstens zo erg zonder spits, mag je blij zijn dat je een punt pakt. Terwijl Heracles uit altijd een rot wedstrijd is, ik heb helemaal niks met rouleren en vandaag wordt me weer duidelijk waarom.

Onderschatting van Schmidt, zijn verantwoordelijkheid.
 
'De VAR zei dat het niet goed te zien was, het beeld was niet overtuigend genoeg', legt Viergever uit waarom de arbitrage uiteindelijk niet ingreep.

Dan is het bizar dat dan de beslissing van iemand die het op het veld in een split second gezien heeft moet gelden en dat dan niet de scheidsrechter naar de kant wordt geroepen om hem zelf te laten kijken naar de beelden die stopgezet worden of hij het inderdaad zo gezien heeft.
 
'De VAR zei dat het niet goed te zien was, het beeld was niet overtuigend genoeg', legt Viergever uit waarom de arbitrage uiteindelijk niet ingreep.

Dan is het bizar dat dan de beslissing van iemand die het op het veld in een split second gezien heeft moet gelden en dat dan niet de scheidsrechter naar de kant wordt geroepen om hem zelf te laten kijken naar de beelden die stopgezet worden of hij het inderdaad zo gezien heeft.
Misschien bizar, maar dus wel volgens de regels. Als de scheidsrechter 'm niet had gegeven, had de VAR ook niet ingegrepen.
 
Ik lees hier een aantal kritiek punten over Schmidt. Waaronder een aantal terecht zijn. Toch wil ik een kleine nuance brengen. Schmidt geeft zelf aan dat hij niet van het rouleren is. Dat hij nu op zoveel plekken rouleert heeft denk ik te maken met noodzaak ipv versstandigheid. Hij geeft ook zelf aan nog een aantal spelers nodig te hebben wat ook is gebleken.

Hij had pech dat Zahavi nog niet beschikbaar was. Gezien psv tot vandaag probeerde te regelen dat hij speelgerechtigd zou zijn. Geeft me dit wel de indruk dat hij in de basis zou starten. Met ook het gemis van Romero vond ik wel dat Schmidt zijn opties beperkt waren.

Binnenkort komen er twee basisspeler. Dit zou ook wat moeten schelen.

Bruma is eigenlijk het enige wat ik niet snapte vandaag. Hoewel ik ook niet meer objectief ben na vorig seizoen. Bijvoorbeeld. Mauro bracht deze wedstrijd ook weinig. Maar speelde Bruma zoveel slechter of viel het me gewoon meer op? Kan me voorstellen dat in het jagen en verdedigen hij welleens nuttige meters maakt (niet genoeg voor basis maar dat is hij ook niet als iedereen fit is vlgms).
 
Ik lees hier een aantal kritiek punten over Schmidt. Waaronder een aantal terecht zijn. Toch wil ik een kleine nuance brengen. Schmidt geeft zelf aan dat hij niet van het rouleren is. Dat hij nu op zoveel plekken rouleert heeft denk ik te maken met noodzaak ipv versstandigheid. Hij geeft ook zelf aan nog een aantal spelers nodig te hebben wat ook is gebleken.

Hij had pech dat Zahavi nog niet beschikbaar was. Gezien psv tot vandaag probeerde te regelen dat hij speelgerechtigd zou zijn. Geeft me dit wel de indruk dat hij in de basis zou starten. Met ook het gemis van Romero vond ik wel dat Schmidt zijn opties beperkt waren.

Binnenkort komen er twee basisspeler. Dit zou ook wat moeten schelen.

Bruma is eigenlijk het enige wat ik niet snapte vandaag. Hoewel ik ook niet meer objectief ben na vorig seizoen. Bijvoorbeeld. Mauro bracht deze wedstrijd ook weinig. Maar speelde Bruma zoveel slechter of viel het me gewoon meer op? Kan me voorstellen dat in het jagen en verdedigen hij welleens nuttige meters maakt (niet genoeg voor basis maar dat is hij ook niet als iedereen fit is vlgms).

Maar speelde Bruma zoveel slechter of viel het me gewoon meer op?

Jij hebt de wedstrijd gezien en kan je je eigen vraag niet beantwoorden?
Bruma was by far de aller slechtste op het veld.

Vrijwel iedereen snapt niet waarom Bruma in de basisopstelling stond en waarom Bruma niet gewisseld is.
 
Maar speelde Bruma zoveel slechter of viel het me gewoon meer op?

Jij hebt de wedstrijd gezien en kan je je eigen vraag niet beantwoorden?
Bruma was by far de aller slechtste op het veld.

Vrijwel iedereen snapt niet waarom Bruma in de basisopstelling stond en waarom Bruma niet gewisseld is.
Waar hij op doelt is dat de focus op Bruma slechte acties ligt. En of het niet wordt overdreven is de vraag

Mijn antwoord: Nee het wordt niet overdreven, Bruma was en is slecht
 
PSV had een verzoek ingediend om deze wedstrijd te verplaatsen van 14.30 uur naar 16.45 uur
Ik vond toen al dat dit zinloos was en de reden waarom is me achteraf ook niet duidelijk geworden.
 
Maar speelde Bruma zoveel slechter of viel het me gewoon meer op?

Jij hebt de wedstrijd gezien en kan je je eigen vraag niet beantwoorden?
Bruma was by far de aller slechtste op het veld.

Vrijwel iedereen snapt niet waarom Bruma in de basisopstelling stond en waarom Bruma niet gewisseld is.
Ja ik heb me kapot ge ergerd aan Bruma. Maar Mo, sadilek en Mauro heb ik ook nauwelijks kunnen betrappen op iets goed.
 
PSV had een verzoek ingediend om deze wedstrijd te verplaatsen van 14.30 uur naar 16.45 uur
Ik vond toen al dat dit zinloos was en de reden waarom is me achteraf ook niet duidelijk geworden.

Zodat ik de eerste helft niet kon zien en ze me 45 minuten aan pijn konden besparen
 
Ja ik heb me kapot ge ergerd aan Bruma. Maar Mo, sadilek en Mauro heb ik ook nauwelijks kunnen betrappen op iets goed.

Wellicht dat Schmidt weer zijn opstelling gaat aanpassen, maar als hij zo doorgaat zijn de spelers snel op. Hij moet er toch 11 opstellen hoewel ik denk dat PSV vandaag met 10 spelers op het veld beter af was geweest.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan