Heracles Almelo - PSV | Zondag 27 september | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
En in de Bijlmer is zat 'bloem' te koop, voor een schamele € 23.000.- per kilo.

Dan is het een koopje denk ik, dacht altijd dat het in de hoge 20 was per kilo.
Maar boefjes heb je in alle soorten..
Stof/productPrijzenAccijnsBtw
Sigaretten (pakje 25 stuks)€6,62€4,40€1,39
 
Dan is het een koopje denk ik, dacht altijd dat het in de hoge 20 was per kilo.
Maar boefjes heb je in alle soorten..
Stof/productPrijzenAccijnsBtw
Sigaretten (pakje 25 stuks)€6,62€4,40€1,39
Ligt uiteraard een beetje aan de verkoper. En ik kan me voorsetllen dat de prijzen in de loop der jaren wellicht wat gestegen zullen zijn. Inflatie is een teef.
 
Hier een paar lekkere one-liners:
- Alle kleine beetjes helpen.
- Doen wat je kunt doen ipv niets doen.
- Baat het niet dan schaadt het niet (Y).

"In voetbal is het simpel: je bent op tijd of je bent te laat. Als je te laat bent, moet je zorgen dat je op tijd vertrekt." :rolleyes:
 
Heracles was echt dramatisch slecht afgelopen weekend. Ik zou zeggen dat PSV daar overheen zou moeten walsen, maar dat dacht ik tegen Emmen ook...
 
Heracles was echt dramatisch slecht afgelopen weekend. Ik zou zeggen dat PSV daar overheen zou moeten walsen, maar dat dacht ik tegen Emmen ook...

Tegen Emmen was de achteras van de wals niet helemaal in orde en de vooras stond niet helemaal recht uitgelijnd, want miste het doel.
Hopelijk is de wals tegen Heracles wel volledig op stoom. :D
 
Kan dat ook zoveel dagen van tevoren?
We weten nog niet veel over het effect maar het schijnt te helpen als je ze in de week van de wedstrijd eet. Een goede hygiëne helpt. Meestal doet het oplaaien als de temperatuur lager wordt en het is asymptomatisch. Samen houden we PSV onder controle. Eet zoveel mogelijk thuis, pannenkoeken
 
Kans is wel groot dat Zahavi gaat spelen gezien Schmidt i.t.t. van Bommel zijn aankopen niet eerst 3 kwart competitie laat wennen. Hij had nog eerder Sadilek in de spits gezet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan