Be The Ball
Assistent Coach
I did, I did.... (in a way that tweety saw a pussycat)You don't say![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
I did, I did.... (in a way that tweety saw a pussycat)You don't say![]()
Bij 4-1 slaap ik niet zo lekker hoor.Heracles, een doelsaldo van -31, stijf onderaan, 17 punten in 24 duels.
PSV heeft weer 3 volledige punten gepakt en hopelijk weer wat vertrouwen opgedaan na de enorme zepert tegen Volendam.
Spelers als Pepi en Boadu zijn weer een weekje meer herstelt.
Salah Eddine is niet fit genoeg.
Mijn voorspelling met frisse moed en een optimistische PSV bril: 4-1.
De PSV bril zat verkeerd, 1-3 dan voor PSVBij 4-1 slaap ik niet zo lekker hoor.![]()
Nu al de moeizame 4-3 thuis in december vergeten?Tegen nummer laatst 0-5
Altijd als ik er even lekker voor wil gaan zitten voor een potje tegen een laagvlieger kom ik bedrogen uit. Dus ik verwacht een lastige pot. Maar hoop het niet!Nu al de moeizame 4-3 thuis in december vergeten?
Drie punten moet kunnen maar komen niet vanzelf zoals wekelijks op alle velden blijkt.
Eigenlijk is het Eredivisie seizoen ontdaan van spanning en dat merk je bij PSV. Er zit weinig urgentie in en eigenlijk elke tegenstander toont meer inzet dan PSV zelf. Op kwaliteit worden de meeste potten nog wel gewonnen, maar het oogt allemaal plichtmatig en met weinig vuur. Geen toeval dat die beker pot tegen Heerenveen wel goed was. Voor de beker en dus treble wil men wel gaan. In de Eredivisie staat PSV zo ver voor dat de spelers het wel lijken te geloven. Een wedstrijd tegen Feyenoord leeft dan nog en dan kunnen ze het ineens weer wel. Nee, ik verwacht dat PSV voortkabbelt richting het einde van het seizoen. Hopen dat ze het daardoor niet nog enigszins spannend gaan maken, maar daar lijken de spelers zelf niet bang voor te zijn met 14 punten voor.Precies dit. Op Feyenoord-thuis en Heerenveen voor de beker na, vind ik ons vrij matig uit de winterstop komen. Ik verwacht geen verval als vorig jaar, daarvoor is er teveel kwaliteit. Maar we zijn er ook nog niet.
En minfer pech van lat/paalAls ze maar met de juiste instelling het veld op gaan, maar daar hebben ze de laatste tijd nog weleens moeite mee.
Jawel maar je moet erop klikken. Alles voor de clicks!Doet er bij jou geen keeper mee?