Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Je zit in het verkeerde topic te posten.
Dan zou ik de zaterdag niet verspillen aan voetbal, lekker naar Sint Nicolaasga gaan expo bekijken en samen ff zeiken over PSV en het labbekakkerige spel tegen degradatiekandidaten

En Salah EddineDit zou toch wel eens een makkelijke klus moeten worden voor PSV...maar ja, dat dacht ik onlangs ook bij Volendam. Maar goed, nu hebben we Kovar, Saibari en Pepi er weer bij, dus denk ik aan een 0-3 eindstand....Forza PSV...![]()
Precies dit. Op Feyenoord-thuis en Heerenveen voor de beker na, vind ik ons vrij matig uit de winterstop komen. Ik verwacht geen verval als vorig jaar, daarvoor is er teveel kwaliteit. Maar we zijn er ook nog niet.Pas maar op. Rhys Bozinovsky, overgekomen van Perth Glory, doet mee bij Heracles.
Maar serieus, dit is een van de kleintjes, net als Volendam en Telstar. Dat gaat dus problemen opleveren.
Onderschat mijn (sado) masochistische inborst niet.Dan zou ik de zaterdag niet verspillen aan voetbal, lekker naar Sint Nicolaasga gaan expo bekijken en samen ff zeiken over PSV en het labbekakkerige spel tegen degradatiekandidaten![]()

We hebben 2 uur en 15 minuten meer hersteltijd dan NEC...![]()
Als het bij rust 1-5 is nog 45 minuten tot een uur langer. 
Als zij thuisspelen valt dat al bijna weg door reistijd...We hebben 2 uur en 15 minuten meer hersteltijd dan NEC...![]()
Ik verwacht ook niet dat het iets uitmaaktAls zij thuisspelen valt dat al bijna weg door reistijd...
You don't sayIk verwacht ook niet dat het iets uitmaakt