Heracles Almelo - PSV | Zaterdag 28 februari | Eindstand 1-3

Krateos

Administrator
Administrator
Heracles-PSV.png
Uit tegen Heracles, maar niet meer op het kunstgras. Tegen Faber en Krüzen. Wat gaan we doen jongens?

Dit zou toch wel eens een makkelijke klus moeten worden voor PSV...maar ja, dat dacht ik onlangs ook bij Volendam. Maar goed, nu hebben we Kovar, Saibari en Pepi er weer bij, dus denk ik aan een 0-3 eindstand....Forza PSV... :PSV:

Pas maar op. Rhys Bozinovsky, overgekomen van Perth Glory, doet mee bij Heracles.

Maar serieus, dit is een van de kleintjes, net als Volendam en Telstar. Dat gaat dus problemen opleveren.

Pas maar op. Rhys Bozinovsky, overgekomen van Perth Glory, doet mee bij Heracles.

Maar serieus, dit is een van de kleintjes, net als Volendam en Telstar. Dat gaat dus problemen opleveren.
Precies dit. Op Feyenoord-thuis en Heerenveen voor de beker na, vind ik ons vrij matig uit de winterstop komen. Ik verwacht geen verval als vorig jaar, daarvoor is er teveel kwaliteit. Maar we zijn er ook nog niet.

Faber heeft zich voor twee dagen teruggetrokken en laat de training voor die dagen over aan Krüzen. Misschien dat dat voor Heracles wat zoden aan de dijk zet, maar hopelijk niet tegen PSV. Ik begrijp uberhaupt niet waarom Heracles besloten had Faber als hoofdtrainer (en technisch directeur) aan te stellen. Het is niet dat hij als hoofdtrainer nu erg succesvol is geweest (en vertrekt bovendien ook nog vaak voortijdig)

Thuis was t een slechte wedstrijd, met een 3-2.

Heracles is onder Faber wel alleen maar slechter gaan voetballen. En de spits verkocht zonder iets fatsoenlijks teruggehaald te hebben.

Ik houd t op een redelijk snelle 0-2, daarna sparen voor de bekerwedstrijd.

Terug
Bovenaan Onderaan