Heracles Almelo - PSV | Zaterdag 15 december | Eindstand 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
We hadden er de tweede helft wel wat meer voor kunnen gaan, maar goed de drie punten zijn natuurlijk het belangrijkst.
 
0-4 bij de nummer 5. Prima resultaat! Heracles was vooral bezig met uitdelen ipv voetbal. Rode kaart en pingel vond ik eerlijk gezegd niet terecht. hij stond met zijn lichaam in lijn van het schot, dat de bal als eerste zijn hand raakt tja...

Penalty was wel terecht, rood dan weer niet. Maar goed, weet niet precies wat de regels zeggen.
 
0-4, 3 punten.

Alleen de tweede helft snapte ik niet. Waarom achterin rond tikken tegen 10 man?

Maar goed, 0-4 is prima in Almelo. Tototje straks zetten op De Graafschap.
 
Toch lekker weer 3 punten, 4 doelpunten en de 0 in een uitwedstrijd.

Klein smetje is dat Rosario geschorst is tegen AZ thuis volgende week.
 
We breien de tweede helft lekker achterin. Heracles bleef aardig op de been. Als we echter een klein tandje bijschakelen, dan is het verschil ineens heel groot en is PSV niet te houden. Het 1, max. 2x raken en het spel snel verleggen zie ik graag. Beheersen ze al heel aardig.
 
We breien de tweede helft lekker achterin. Heracles bleef aardig op de been. Als we echter een klein tandje bijschakelen, dan is het verschil ineens heel groot en is PSV niet te houden. Het 1, max. 2x raken en het spel snel verleggen zie ik graag. Beheersen ze al heel aardig.

Dit deden ze dus alleen maar in de voorbereiding... En nu... Gewoon erg jammer.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan