Heracles Almelo - PSV | Zaterdag 15 december | Eindstand 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Raar, ergens leeft bij mij het gevoel dat Heracles toch wel lastig was laatste jaren. Cijfers ondersteunen dit gevoel niet.
14/15 in de laatste minuut winst
15/16 2-1 verlies
16/17 2-0 winst
17/18 1-2 winst. Wederom in de laatste minuut.


Dat we het moeilijk hebben de laatste jaren staat zeker buiten kijf!
 
Ik verlang zo naar een topprestatie van Lozano. Af en toe briljant en af en toe flets. Heracles is een mooie tegenstander om te laten zien dat je top bent. Twee goals van Lozano en niet minder.
 
Ik verlang zo naar een topprestatie van Lozano. Af en toe briljant en af en toe flets. Heracles is een mooie tegenstander om te laten zien dat je top bent. Twee goals van Lozano en niet minder.

Kan aan mij liggen, maar ik kan meer genieten van Bergwijn momenteel dan L,
 
14/15 in de laatste minuut winst
15/16 2-1 verlies
16/17 2-0 winst
17/18 1-2 winst. Wederom in de laatste minuut.


Dat we het moeilijk hebben de laatste jaren staat zeker buiten kijf!
Ja, maar moeilijk is wat anders dan atandaard puntverlies.
 
Vooruit, 1-3 .....zoals PSV afgelopen dinsdag tegen Inter gespeeld heeft, moet Heracles niet erg veel problemen opleveren...wel oppassen voor onderschatting en nonchalance en hopelijk staat het vooral achterin bij ons goed nu Schwaab weer terug is...maar eindstand dus 1-3 !
 
14/15 in de laatste minuut winst
15/16 2-1 verlies
16/17 2-0 winst
17/18 1-2 winst. Wederom in de laatste minuut.


Dat we het moeilijk hebben de laatste jaren staat zeker buiten kijf!

Dat kán niet. Echt, dat kán sowieso niet... Ik ben er heilig van overtuigd dat wij de laatste vijf jaar minstens 3x met 1-2 hebben gewonnen. Met Depay wonnen we toen 1-2 in de laatste minuut, jaar daarna herinner ik me niet meer (dan gok ik 2-1 verlies). Maar die twee keer daarna... Het jaar dat Feyenoord kampioen werd wonnen we met 1-2 met een van richting veranderd schot van Pröpper en vorig jaar wonnen we met 1-2 door een assist van Gudmundsson in de laatste minuut op Luuk de Jong. Of ben ik nou helemaal gek geworden??
 
Dat kán niet. Echt, dat kán sowieso niet... Ik ben er heilig van overtuigd dat wij de laatste vijf jaar minstens 3x met 1-2 hebben gewonnen. Met Depay wonnen we toen 1-2 in de laatste minuut, jaar daarna herinner ik me niet meer (dan gok ik 2-1 verlies). Maar die twee keer daarna... Het jaar dat Feyenoord kampioen werd wonnen we met 1-2 met een van richting veranderd schot van Pröpper en vorig jaar wonnen we met 1-2 door een assist van Gudmundsson in de laatste minuut op Luuk de Jong. Of ben ik nou helemaal gek geworden??
Klopt. Januari 2018 1-2, januari 2017 1-2, september 2015 2-1 en november 2014 1-2 door Rekik in blessuretijd. Tussendoor ook nog eens (met tien man) met 2-3 voor de beker gewonnen door een doelpunt van Locadia, ook in blessuretijd.
 
Raar, ergens leeft bij mij het gevoel dat Heracles toch wel lastig was laatste jaren. Cijfers ondersteunen dit gevoel niet.

https://www.heracles.nl/nieuws/nieuwsbericht/12769/de-historie-van-heracles-almelo-psv

De eindstand was veelal 0-1, 0-2 of 1-2.

Het duel van 28 januari 2017 eindigde in 1-2. Drie minuten voor tijd bezorgde Davy Pröpper PSV de zege.
21 januari 2018: De 1-2 viel letterlijk in de laatste seconde van de wedstrijd en kwam op conto van Luuk de Jong.

Dus de laatste jaren was het wel lastig en werd de zege met een goal vlak voor tijd weggekaapt. :D
 
Schwaab keert terug bij PSV voor duel met Heracles

link

Daniel Schwaab keert bij PSV terug voor het duel met Heracles Almelo. De Duitser was afgelopen week wegens privé-omstandigheden niet in de gelegenheid om voor PSV uit te komen. Trainer Mark van Bommel beschikt verder over een fitte selectie.

Mooi. :)
 
https://www.heracles.nl/nieuws/nieuwsbericht/12769/de-historie-van-heracles-almelo-psv

De eindstand was veelal 0-1, 0-2 of 1-2.

Het duel van 28 januari 2017 eindigde in 1-2. Drie minuten voor tijd bezorgde Davy Pröpper PSV de zege.
21 januari 2018: De 1-2 viel letterlijk in de laatste seconde van de wedstrijd en kwam op conto van Luuk de Jong.

Dus de laatste jaren was het wel lastig en werd de zege met een goal vlak voor tijd weggekaapt. :D
Gevoel klopt dus ten dele, we hebben het vaak moeilijk maar halen wel de 3 punten. Denk dat ergens de wedstrijd in februari 2012 ook meespeelt, toen we punten lieten liggen en ik de samenvatting op familieweekend keek... Met een hoop hoon tot gevolg.
 
De nummer vijf van de Eredivisie. Ajax wacht op een misstap van PSV. Dit is je kans om ze voor te blijven. 0-2, 1-3 we hebben er zeker de kwaliteiten voor maar er zal ook hard gewerkt moeten worden want Heracles heeft mogelijkheden
 
Vandaag wordt het niet lastig. 2-7.
 
Dat kán niet. Echt, dat kán sowieso niet... Ik ben er heilig van overtuigd dat wij de laatste vijf jaar minstens 3x met 1-2 hebben gewonnen. Met Depay wonnen we toen 1-2 in de laatste minuut, jaar daarna herinner ik me niet meer (dan gok ik 2-1 verlies). Maar die twee keer daarna... Het jaar dat Feyenoord kampioen werd wonnen we met 1-2 met een van richting veranderd schot van Pröpper en vorig jaar wonnen we met 1-2 door een assist van Gudmundsson in de laatste minuut op Luuk de Jong. Of ben ik nou helemaal gek geworden??

Kampioensjaar 14/15 wonnen we met 1-2 in de laatste minuut door doelpunt van Rekik
Kampioensjaar 15/16 verloren we met 2-1 na de CL overwinning tegen Manchester United
16/17 1-2 gewonnen door doelpunten van Ramselaar en Propper
Kampioensjaar 17/18 wonnen we met 1-2 in de laatste minuut door doelpunt van De Jong, assist van Gudmundsson
18/19 ?

Kortom, het is nou niet dat je zegt, dat we de laatste jaren daar simpel winnen. Ik verwacht ook weer wederom een moeilijke wedstrijd. Weer op dat schijt kunstgras, en als het ook nog is gaat regenen vanavond daar, tja.

Ik hoop maar dat we 3 punten pakken daar. Wederom zal Ajax vandaag hopen op puntverlies, dus het ligt aan PSV zelf of we als koploper de winterstop in gaan. Mocht je beide wedstrijden tegen Heracles en AZ winnen, dan is mijn hoop op Utrecht, want alleen daar zie ik puntverlies als mogelijkheid voor Ajax.
 
Op basis waarvan deze ruime overwinning van PSV? Speelt Heracles soms met een B-elftal....???

Min of meer. Ze missen 2 belangrijke krachten. Maar juist dan zul je zien dat ineens de kracht vinden om het PSV heel erg lastig te maken. Je ziet dat vaak, dat zulke situaties het best naar boven brengt in zulke kleine frotclubs als Heracles wanneer ze tegen de kampioen moeten. Verder hoop ik op een grote vernedering voor Heracles, al was het maar omdat het de club is die moedwillig verbetering van de ED tegenhoudt.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan