Helmond Sport

Waar het slecht gaat in de eredivisie met de Brabantse Clubs (behalve PSV) gaat het goed met de Brabantse Clubs in de Jupiler League :D
 
Waar het slecht gaat in de eredivisie met de Brabantse Clubs (behalve PSV) gaat het goed met de Brabantse Clubs in de Jupiler League :D

Helmond weet het toch altijd weer te vern**ken in de nacompetitie.
Volgens mij mogen ze gewoon niet naar de eredivisie van gemeente Helmond.
 
BV Veendam 3-3 Helmond Sport. Helmond Sport heeft 3-0 achter gestaan!:eehh: Toch nog een gelijkspel eruithalen is goed. Nou zondag thuis 2-0 ofzo en we gaan door!:D
 
Vanmiddag Helmond Sport-BV Veendam! Ik hoop dat Helmond Sport doorgaat, want ze hebben gewoon meer kwaliteit dan Veendam. Ik hoorde dat het al bijna uitverkocht was, voor het eerst van het seizoen. Ik probeer nog snel een kaartje aan te komen!
 
Vanmiddag Helmond Sport-BV Veendam! Ik hoop dat Helmond Sport doorgaat, want ze hebben gewoon meer kwaliteit dan Veendam. Ik hoorde dat het al bijna uitverkocht was, voor het eerst van het seizoen. Ik probeer nog snel een kaartje aan te komen!

Mooi, ze zijn door :D
 
Bij Helmond Sport gaan er nu toch al heel veel spelers weg: Hocher(ADO), Andrade(STVV), Haemhouts(Willem II), Veldmate(Sparta), van Leerdam(hoogstwaarschijnlijk naar Canada), Habraken(v.v. Gemert), Winkens(MVV). HS had maar 20 spelers en zonder deze 7 heb je nog 13 spelers(waarvan 3 keepers) over. Daarbij is het nog niet zeker dat Esajas en Muhamadu blijven. Nu moeten ze met 0 euro nog zeker 7 spelers halen! En aangezien het Jong Helmond Sport wordt opgeheven, zou ik niet weten waar ze nieuwe spelers vandaan moeten halen!

Onmogelijk lijkt me!
 
Ja maar de jeugd van HS is samen met die van VVV-Venlo. Ik denk dat ze dan naar VVV toegaan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan