Helmond Sport

Zat er dik in inderdaad, goede zaak.....

Fritske P. (de volgende keer maar weer gewoon schelden meneer Guijo-Velasco)
 
Goed dat Helmond Sport het accepteert.
Maar waarom moet hij meedoen aan een scholenproject?
 
@ Iemand uit het verleden:

over het algemeen staat geschiedenis - dus ook over het gebeuren in Auschwitz - bij het belgische onderwijs op een vrij laag pitje. Het is een minderheid die echt weet wat er in de jaren '40 in Auschwitz gaande was. Daar behoort Guijo-Velasco duidelijk niet bij.

Hoe kan dat, dat is toch gewoon onderdeel van het vak 'geschiedenis'?
Misschien dat ze Guijo-Velasco kunnen laten meehelpen aan de restauratiewerkzaamheden aan fort 'Eben emael' :p
 
Klopt het wat ze zeggen over de mensen die bij het veld wonen bij Helmond Sport dat die dakjes aan sommige supporters verhuren?

Het is daar wel altijd druk met bakken bavaria!
maar hoe duur kost een normaal kaartje dan? 5 euro?
 
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar hoor van een paar HS supporters dat ze gewoon met klapstoeltjes op een dak zitten.
 
Ik had eergisteren nog met Joost Habraken gepraat. Hij zij dat hij over 2 of 3 maanden weer helemaal hersteld was. Alleen Jurgen Streppel had tegen Habraken gezegd dat hij het hele seizoen niet meer voetbalt.
 
Ik had eergisteren nog met Joost Habraken gepraat. Hij zij dat hij over 2 of 3 maanden weer helemaal hersteld was. Alleen Jurgen Streppel had tegen Habraken gezegd dat hij het hele seizoen niet meer voetbalt.

Het broertje van hem of neef ofzo was mijn Duits leraar ;) Tenminste ik meende dat hij of iemand anders ooit zei dat hij het broertje daarvan is.
 
Zullen zien,

Volgende week moeten ze tegen mijn club:D SC Cambuur!
Maar dat kan idd wel eens een leuke wedstrijd worden.
 
ze zijn door naar de volgende ronde voor een plek in de eredivisie, in de volgende ronde komen ze waarschijnlijk tegen Sparta wat een moeilijke klus zou worden
 
Terug
Bovenaan Onderaan