Helmond Sport

Fritske P.

Ballenjongen
Natuurlijk hoort deze club op dit forum:D. De laatste jaren zeer goed gepresteerd (behalve de periode onder dhr. Vanenburg), constante factor in de play-offs. Ook nu dit jaar weer in de top vijf te vinden, is de fusie tussen Helmond Sport en FC Eindhoven een reële optie, lijkt mij van niet.....

Fritske P. (denkt dat een fusie een onmogelijke opgave wordt)
 
Mooi clubke. :)
Beetje meegesleurd daarin door een oud-collega. Paar wedstrijden bezocht, 2 shirtjes thuishangen, waarvan 1 met het supporters-lied "Veur welleke club bende gai" en het oude 'hakenkruis'-logo.

FC Peel en Kempenland ofzo. :D
Voor HS hoeft het niet, zou kunnen dat het vanuit de lokale FC wél wenselijk is.
 
Mooi clubke. :)
Beetje meegesleurd daarin door een oud-collega. Paar wedstrijden bezocht, 2 shirtjes thuishangen, waarvan 1 met het supporters-lied "Veur welleke club bende gai" en het oude 'hakenkruis'-logo.

FC Peel en Kempenland ofzo. :D
Voor HS hoeft het niet, zou kunnen dat het vanuit de lokale FC wél wenselijk is.


Nee, ik denk dat een fusie totaal niet in het belang is voor Helmond Sport. Ik zie ook niet dat Helmonders voordeel hebben uit een fusie met een club als FC Eindhoven. Het lijkt mij beter dat die paar supporters van Eindhoven een seizoenskaart nemen van PSV:D

Dus krijgt Eindhoven de begroting niet rond, jammer maar helaas. Helmond hoeft niet opgezadeld te worden met de problemen van deze 'club'.

Ik ben dit jaar nog in het stadion geweest van Eindhoven, en ze hebben daar al een tribune met papieren toeschouwers (wie houdt nu wie voor de gek):D
 
Helmond heeft dan inderdaad nog echte toeschouwers, bovenop de schuurtjes, meerendeel bewoners of mensen met een SV. :D
 
Helmond heeft inderdaad een mooie 3/4 stadion met achter de goals de Bakelsedijk met de schuurtjes inderdaad:D En dan toch zo goed voetballen in de 1e divisie....

Fritske P.
 
Mooi??? Smaken verschillen....gelukkig.
Die platte daken, waar die gasten in hun tui9nstoel op zitten, is wel weer geinig


Was ook meer bedoelt dat je zelfs met zo'n stadion, toch goed kunt presteren in de eerste divisie:D

Fritske P. (HS moet nooit fuseren met Eindhovense FC)
 
Was ook meer bedoelt dat je zelfs met zo'n stadion, toch goed kunt presteren in de eerste divisie:D

Fritske P. (HS moet nooit fuseren met Eindhovense FC)

Ho ho ...goed...je doet net of ze al jaren bij de top 3 zitten ;)
Helliemud draait leuk mee in de Jupiler....en bij vlagen best goed inderdaad. Bij vlagen
 
Laatst bewerkt:
Vanavond om 20:00 de kraker!
Helmond Sport - VVV Venlo
Ik ga een goede stream proberen te vinden op internet.
 
HS IN DE EREDIVISIE !!!
Het was een goede dag vandaag voor me clubjes uit de Jupiler League.

Helmond Sport - VVV Venlo 3-2.
RKC Waalwijk - FC Eindhoven 2-2.
 
Ik heb in het buitenseizoen voor gym dit jaar op hun trainingscomplex moeten gymen.

In mijn kluster-klas zitten toch best wel wat supporters van Helmond Sport.
Ik woon zelf in Helmond, heb verder niks met de club. Vind het wel leuk dat ze het goed doen :D
 
Is er niet pas geleden een lerares Frans van jullie school overleden?
Klopt, heb haar in de 1e gehad. Was nog maar net 33 geworden. Toen ik les van haar had was ze zwanger van een tweeling, die zijn geboren in de zomer 2006-2007 en een paar weken daarna hoorde we dat ze borstkanker had gekregen en laatst hoorde we dat ze op sterven lag terwijl ze eerst weer wat kon werken en optimistisch was en dag erna was ze overleden :(


Maar weer on-topic.
 
Helmond doet het goed maar als ze willen promoveren moeten ze wel eerst de periode-titel pakken. Ik denk dat VVV toch wel kampioen word.
 
Dat zal lastig worden ja!
Ik ben natuurlijk PSV-supporter maar wel gewoon Helmonds.
Gewoon voor een gelijk spelletje gaan? :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan