Heelal & Buitenaards Leven

Dit blijft inderdaad geweldig om te zien en daarnaast heel moeilijk om te bevatten.

Precies. Ik kijk het en denk, goh dat is groot, terwijl ik eigenlijk geen flauw benul heb hoe groot dat nou echt is.

Net zoals ik nooit écht zal begrijpen hoe ongelooflijk groot de afstanden zijn. Ik lees het, ik geloof het, ik herhaal het, maar echt begrijpen.. nee.
 
Precies. Ik kijk het en denk, goh dat is groot, terwijl ik eigenlijk geen flauw benul heb hoe groot dat nou echt is.

Net zoals ik nooit écht zal begrijpen hoe ongelooflijk groot de afstanden zijn. Ik lees het, ik geloof het, ik herhaal het, maar echt begrijpen.. nee.
VY Canis Majoris staat op 4892 lichtjaar van de aarde, oftewel ‭46.474.000.000.000.000‬ km.

Laat dat maar even op je inwerken.
 
Dat er dus meer sterren in het heelal zijn dan zandkorrels op aarde. o.O

(En eigenlijk voor het religietopic: dat God voor al die sterren evenveel tijd nodig had om ze te maken als voor 1 zon. En dat dan ook nog eens bijna al die sterren, zelfs met een heldere nacht, niet te zien zijn! Maar een paar comfortabele woningen voor zijn mensen verzorgen, dat kon er dan weer niet vanaf.)
 
Dat er dus meer sterren in het heelal zijn dan zandkorrels op aarde. o.O

(En eigenlijk voor het religietopic: dat God voor al die sterren evenveel tijd nodig had om ze te maken als voor 1 zon. En dat dan ook nog eens bijna al die sterren, zelfs met een heldere nacht, niet te zien zijn! Maar een paar comfortabele woningen voor zijn mensen verzorgen, dat kon er dan weer niet vanaf.)

Ja da's net als met een stapelbed van de Ikea. De eerste keer ben je een dag bezig en vervloek je alles, de keer er na gat heel soepel. Dus als je een keer zo'n zon in elkaar heb geknutseld, dan gaat het snel.
 
Ja da's net als met een stapelbed van de Ikea. De eerste keer ben je een dag bezig en vervloek je alles, de keer er na gat heel soepel. Dus als je een keer zo'n zon in elkaar heb geknutseld, dan gaat het snel.
En als je eenmaal bezig bent, dan kun je gewoon niet meer stoppen!
P.s. hoe wist god eigenlijk hoe lang een dag duurt toen hij nog geen zon had gemaakt? :unsure:
 
Ja da's net als met een stapelbed van de Ikea. De eerste keer ben je een dag bezig en vervloek je alles, de keer er na gat heel soepel. Dus als je een keer zo'n zon in elkaar heb geknutseld, dan gaat het snel.

Maar goed, om nou een heel huis vol Ikea stapelbedden te hebben is ook weer zo wat.
 
En als je eenmaal bezig bent, dan kun je gewoon niet meer stoppen!
P.s. hoe wist god eigenlijk hoe lang een dag duurt toen hij nog geen zon had gemaakt? :unsure:
Hij zal toch wel al een horloge gehad hebben? Zo’n kek digitaal dingetje?
 
Voor eenieder die wel eens in vertwijfeling naar boven kijkt, hierbij een eenvoudig schema
1595057140127.png

Mis alleen supergrover, maar mogelijk dat ie 's nachts niet mag vliegen.
 
Da's wel heel dubbelop Bacchus. Dan zou het

sisirc-divoc ed nav ervueonamsgnidielfa etcefrep
of
dǝɹɟǝɔʇǝ ɐɟlǝᴉpᴉuƃsɯɐuoǝnʌɹǝ ʌɐu pǝ ɔoʌᴉp-ɔɹᴉsᴉs
moeten zijn.

Overigens: als de UFO de perfecte afleidingsmanoeuvre zou zijn voor de covid-crisis, dan lijkt deze nog niet echt geslaagd in zijn missie. De covid-crisis voert in het wereldnieuws toch nog steeds wel de boventoon...
 
Terug
Bovenaan Onderaan