Heelal & Buitenaards Leven

Ik zou al blij zijn met iets van intelligent leven op dit forum...

:clap:

giphy.gif
 
Pale_Blue_Dot.png

Vandaag 30 jaar geleden, A Pale Blue Dot.

De foto waarop de aarde is gefotografeerd van een recordafstand en de aarde wordt gereduceerd tot minder dan een pixel. Alles waar wij over leren van oorlogen tot natuur, en van mensen die we kennen tot cultuur, heeft allemaal plaatsgevonden op dat vale blauwe plekje ergens in de weerkaatsing van het zonlicht.

Dan voel je je heel nietig.
 
Bekijk bijlage 1792

Vandaag 30 jaar geleden, A Pale Blue Dot.

De foto waarop de aarde is gefotografeerd van een recordafstand en de aarde wordt gereduceerd tot minder dan een pixel. Alles waar wij over leren van oorlogen tot natuur, en van mensen die we kennen tot cultuur, heeft allemaal plaatsgevonden op dat vale blauwe plekje ergens in de weerkaatsing van het zonlicht.

Dan voel je je heel nietig.
Mooi. Maar minder dan een pixel? 1 pixel heeft 1 kleur dacht ik. Dus je bent zichtbaar als pixel of niet? Of zit ik hierin compleet scheef?
 
Mooi. Maar minder dan een pixel? 1 pixel heeft 1 kleur dacht ik. Dus je bent zichtbaar als pixel of niet? Of zit ik hierin compleet scheef?
Geen idee, ik heb dat ook maar gelezen. :S:
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Mooi. Maar minder dan een pixel? 1 pixel heeft 1 kleur dacht ik. Dus je bent zichtbaar als pixel of niet? Of zit ik hierin compleet scheef?
Met heul veul rekenkracht kunnen ze vermoedelijk de pixel nog boosten door info van buurpixels mee te nemen?
 
Dit is een foto van een asteroïdekrater. Moet je eens zien hoe dicht die asteroïde bij het bezoekerscentrum insloeg!

ES-5yt2XgAAzs7r

Bizar ... Dat is net zo frappant als dat de geallieerden hun landing op de Normandische stranden van 6 juni 1944 gepland en uitgevoerd hadden op een steenworp afstand van de bezoekerscentra. :maniac: ;)
 
Bizar ... Dat is net zo frappant als dat de geallieerden hun landing op de Normandische stranden van 6 juni 1944 gepland en uitgevoerd hadden op een steenworp afstand van de bezoekerscentra. :maniac: ;)
Wedden dat de illuminatie d'r achter zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan