Moreno erbij prima, maar dan ook graag Alex erbij. De communicatie in het verdedigingscentrum dient wel bewaakt te worden.
 
In de Duitse media wordt gesproken over interesse van VFB Stuttgart in Hector Moreno. Ze hebben een eerste bod gedaan van 4.000.000,- euro.

Ik weet niet of die 11.000.000,- euro serieus is maar wellicht is er een middenweg te vinden tussen dit bedrag en het bod van onze oosterburen. Ik bedoel iedere Mexicaan speelt toch liever CL met een van zijn amigo's in plaats van vechten tegen degradatie bij een club waar 2x per seizoen het beleid veranderd word.
 
In de Duitse media wordt gesproken over interesse van VFB Stuttgart in Hector Moreno. Ze hebben een eerste bod gedaan van 4.000.000,- euro.

Ik weet niet of die 11.000.000,- euro serieus is maar wellicht is er een middenweg te vinden tussen dit bedrag en het bod van onze oosterburen. Ik bedoel iedere Mexicaan speelt toch liever CL met een van zijn amigo's in plaats van vechten tegen degradatie bij een club waar 2x per seizoen het beleid veranderd word.

Qua club wel groter, En een hoger salaris plafond, Word lastig.
 
Zijn interesse en wil zal er vast wel zijn, tot die de salaris hoort wat PSV hem te bieden heeft, voor dat Brands de zin afgemaakt heeft denk ik dat hij al op de parkeerplaats in zijn auto zit :D

We are gonna give you 1,2mi.. en weg is die.
 
Eerlijk is eerlijk: het niveau van de Eredivisie-verdedigers is eigenlijk zo laag dat de grote target van psv verder alleen in belangstelling staat van een Duitse degradatie-kandidaat.
 
Zijn interesse en wil zal er vast wel zijn, tot die de salaris hoort wat PSV hem te bieden heeft, voor dat Brands de zin afgemaakt heeft denk ik dat hij al op de parkeerplaats in zijn auto zit :D

We are gonna give you 1,2mi.. en weg is die.

Onzin. Brands gaat echt geen interesse doorzetten als vraag/aanbod tever uit elkaar liggen. Waarschijnlijk heeft zowel Brands als Moreno een indicatie gegeven en is dat gat overbrugbaar. Ik ga er nog steeds vanuit dat deze jongen komend seizoen hier voetbalt. Zou ook prima in de berichtgeving passen dat er pas in Augustus een verdediger wordt verwacht: tot die tijd is Moreno nog geblesseerd.
 
Rik Elfrink@RikElfrink
#PSV maakt werk van Héctor Moreno en heeft zich inmiddels gemeld bij #Espanyol. Zo meer op ed.nl

:party:
 
Rik Elfrink@RikElfrink
#PSV maakt werk van Héctor Moreno en heeft zich inmiddels gemeld bij #Espanyol. Zo meer op ed.nl

:party:

yes-baby-fist-pump.jpg
 
We mogen er inmiddels vanuit gaan dat Brands weldoordacht te werk gaat. Gezien zijn connectie met Moreno denk ik dat hij al (bijna) zeker weet dat zijn persoonlijke eisen haalbaar moeten zijn en dat hij wil. Blijft over of espanyol een speler die geblesseerd is en met een eenjarig contract wil verkopen en voor hoeveel.
 
Als de clubs uit de PL komen dan ben je eigenlijk kansloos als psv zijnde. Maar misschien dat zijn band met Brands en Guardado hem over de streep kan trekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan