Groot Brittanië / Brexit

T lijkt Omzigt wel een goed idee kennelijk. Enige tijd geleden nog een link ergens op het forum geplaatst naar een FTM artikel
Was dat dit?

Gezocht, niet gevonden.

Wel even op google gekeken en iets uit de volkskrant gevonden. Ik weet niet hoe zijn idee zich verhoudt met de Engels/Amerikaanse gang van zaken.

Was dat dit?

Lijkt me echt handig, die ideeën van Pieter op dit gebied.
WAs dus niet ftm. Zie link in mijn quote

Nigel Farage, de Engelse Geert Wilders. Je zou zeggen dat na zn complete Brexit mislukking het wel klaar zou zijn met hem.
Net als Wilders, altijd roepen vanaf de zijlijn, nooit verantwoordelijkheid nemen. De Brexit is mislukt doordat de Tories hem verpest hebben volgens Farage

Net als Wilders, altijd roepen vanaf de zijlijn, nooit verantwoordelijkheid nemen. De Brexit is mislukt doordat de Tories hem verpest hebben volgens Farage
Er is een interview van een jaar of 10 met James O' Brien die m echt aan het doorzagen is maar Farage lulde zich overal wel uit. Zo glad als een aal.

Toch is het sinds de brexit wel niets anders geweest dan een slope downhill daar in the UK

Niet per se, hoor. Vakbonden zijn historisch ook niet altijd fan van migratie geweest. Volgens mij staat bijvoorbeeld de SP ook niet echt bekend als progressief op dit punt.
Ach, ik dacht ook eens wat bochten af te snijden. ;)

Ik zou het persoonlijk ook gek vinden om ineens in een soort Khartoum te wonen. Dus enige mate is wel fijn.

NOS spreekt over tegenstanders van migratie in hun berichtgeving..

De rellen in Southport was absoluut extreem rechts.
De rellen uit dit bericht zijn daar verdere gevolgen van.

De NOS probeert niet te snel stempels te plaatsen.
En dat is goed, voor de grootste mediaclub van t land.

Ik ben daar hier op t forum wat minder terughoudendheid in.
Als je stenen gaat gooien naar, en binnen probeert te dringen bij een opvangplek voor migranten om wellicht de meest verschrikkelijke dingen te doen, ben je in mijn beleving extreemrechts.

Laatst bewerkt:
Ik zie dat de filmpjes van islamitische zwarten die random blanken aftuigen hier ook weer massaal worden gedeeld. Of dat er met afschuw wordt gesproken over alle blanke slachtoffers van de Pakistaanse grooming gangs. In Engeland welteverstaan. Maar wellicht waren er hier een aantal te druk in het racisme topic toen er een aantal blanke kinderen werden afgeslacht door een zwarte. Surely not. Toch maar even een reality check hier om de balans te bewaren in dit extreemlinkse wegkijk forum.
Je bent vrij om die content ook te delen hoor.

Ik denk dat niemand hier zal beweren dat het een eenzijdig probleem is

Terug
Bovenaan Onderaan