Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
T lijkt Omzigt wel een goed idee kennelijk. Enige tijd geleden nog een link ergens op het forum geplaatst naar een FTM artikelEn dan wil Omtzigt ook gaan werken met kiesdistricten. Lijkt mij geen goed idee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
T lijkt Omzigt wel een goed idee kennelijk. Enige tijd geleden nog een link ergens op het forum geplaatst naar een FTM artikelEn dan wil Omtzigt ook gaan werken met kiesdistricten. Lijkt mij geen goed idee.
Gezocht, niet gevonden.T lijkt Omzigt wel een goed idee kennelijk. Enige tijd geleden nog een link ergens op het forum geplaatst naar een FTM artikel
Was dat dit?T lijkt Omzigt wel een goed idee kennelijk. Enige tijd geleden nog een link ergens op het forum geplaatst naar een FTM artikel
Niet over Omzigt zelf maar de dispropotionaliteit van een dergelijk stelsel.Gezocht, niet gevonden.
Wel even op google gekeken en iets uit de volkskrant gevonden. Ik weet niet hoe zijn idee zich verhoudt met de Engels/Amerikaanse gang van zaken.
Gezocht, niet gevonden.
Wel even op google gekeken en iets uit de volkskrant gevonden. Ik weet niet hoe zijn idee zich verhoudt met de Engels/Amerikaanse gang van zaken.
Was dat dit?
![]()
Omtzigt stelt voor om elke minster te verbinden aan een regio
NSC-leider Pieter Omtzigt stelt Dick Schoof voor om elke minister te verbinden aan een regio. Dat gaat de premier "een brug te ver". Maar hij vindt het wel een goed idee om ministers en staatssecretarissen op een andere manier vaker te laten zien buiten Den Haag.www.nd.nl
WAs dus niet ftm. Zie link in mijn quote
![]()
Omtzigts opmerkelijke kiesstelsel - StukRoodVlees
Een nieuwe lente, een nieuw kiesstelsel van Pieter Omtzigt. Dit keer voor de Europese verkiezingen. NSC wil een regionale component invoeren bij de Europese verkiezingen. Hoe zal dit uitpakken? Stelsel Omtzigt In het concept-NSC-programma staat het volgende voorstel: “Wij willen een nieuw...stukroodvlees.nl
Lijkt me echt handig, die ideeën van Pieter op dit gebied.
Niet Brexit, wel UK. Bezorgde burgers gaan de straat op ofzo
De bezorgde burgers zijn kennelijk het hotel ook binnengedrongen. Vast om daar binnen op redelijke wijze uit te leggen waarom ze bezorgd zijn
Nigel Farage, de Engelse Geert Wilders. Je zou zeggen dat na zn complete Brexit mislukking het wel klaar zou zijn met hem.Extreem rechts is volledig onder de steen vandaan gekomen.
Net als Wilders, altijd roepen vanaf de zijlijn, nooit verantwoordelijkheid nemen. De Brexit is mislukt doordat de Tories hem verpest hebben volgens FarageNigel Farage, de Engelse Geert Wilders. Je zou zeggen dat na zn complete Brexit mislukking het wel klaar zou zijn met hem.
Er is een interview van een jaar of 10 met James O' Brien die m echt aan het doorzagen is maar Farage lulde zich overal wel uit. Zo glad als een aal.Net als Wilders, altijd roepen vanaf de zijlijn, nooit verantwoordelijkheid nemen. De Brexit is mislukt doordat de Tories hem verpest hebben volgens Farage
Ja, briljante prater.Er is een interview van een jaar of 10 met James O' Brien die m echt aan het doorzagen is maar Farage lulde zich overal wel uit. Zo glad als een aal.
NOS spreekt over tegenstanders van migratie in hun berichtgeving..Extreem rechts is volledig onder de steen vandaan gekomen.
Poteto, potato?NOS spreekt over tegenstanders van migratie in hun berichtgeving..
Niet per se, hoor. Vakbonden zijn historisch ook niet altijd fan van migratie geweest. Volgens mij staat bijvoorbeeld de SP ook niet echt bekend als progressief op dit punt.Poteto, potato?
Ach, ik dacht ook eens wat bochten af te snijden.Niet per se, hoor. Vakbonden zijn historisch ook niet altijd fan van migratie geweest. Volgens mij staat bijvoorbeeld de SP ook niet echt bekend als progressief op dit punt.
NOS spreekt over tegenstanders van migratie in hun berichtgeving..
Je bent vrij om die content ook te delen hoor.Ik zie dat de filmpjes van islamitische zwarten die random blanken aftuigen hier ook weer massaal worden gedeeld. Of dat er met afschuw wordt gesproken over alle blanke slachtoffers van de Pakistaanse grooming gangs. In Engeland welteverstaan. Maar wellicht waren er hier een aantal te druk in het racisme topic toen er een aantal blanke kinderen werden afgeslacht door een zwarte. Surely not. Toch maar even een reality check hier om de balans te bewaren in dit extreemlinkse wegkijk forum.