Granada CF - PSV | Donderdag 3 december | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zal wel moeten. Met 9 punten ga je ws. niet door.
Als PSV bij Granada verliest, maar de laatste wedstrijd wint, en Granada doet tegen PAOK 'zijn sportieve plicht', dan gaat PSV met 9 punten gewoon door, toch? Die kans acht ik wel groot. Liever heb ik dat PSV gewoon van Granada wint uiteraard :)
 
Als PSV bij Granada verliest, maar de laatste wedstrijd wint, en Granada doet tegen PAOK 'zijn sportieve plicht', dan gaat PSV met 9 punten gewoon door, toch? Die kans acht ik wel groot. Liever heb ik dat PSV gewoon van Granada wint uiteraard :)
Ik zie Granada in Griekenland niet winnen. Zeker niet als PAOK nog kans maakt.
 
Als we spelen zoals we deden in de eerste helft tegen Twente en in de tweede helft tegen PAOK. Dan hebben we een goede kans.
Vooral belangrijk:
- Voorhoede scherp en dodelijk
- Götze en Gakpo beschikbaar
- Verdediging 200% gefocused.


Vorige keer verloren we nipt. En toen hadden we Gotze slechts één helft. En ontbraken Gakpo, Teze, Rosario en Zahavi in de basis.
Hoewel, Zahavi momenteel tegenvalt in het scoren (waarvoor die is gehaald). Vind ik hem tegen PAOK wel bijdrage aan het spel van PSV. Qua ervaring. Teze en Gakpo scheelt echt veel in kwaliteit ten opzichte van Mauro Jr en Baumgartl. Rosario is momenteel ook nog gewoon basisspeler en moeten we niet onderschatten. Hierdoor heb ik wel vertrouwen erin dat we kunnen winnen tegen Granada.

Helaas is PSV zo onstabiel als de pest, dus het word nog heel spannend.
 
Granada is echt wel te doen hoor.. En we zullen moeten, ik vrees ook dat we eruit liggen als we deze niet winnen.
 
Dit psv blijft wankel zooitje, snap echt niet dat mensen zo verzekerd van winst kunnen uitgaan. Uit het verleden leren we dat ze in no time 2 tegengoals kunnen hebben en dan moet alles + geluk mee zitten wil je de boel redden. Elk match blijft billenknijpen
 
Dit psv blijft wankel zooitje, snap echt niet dat mensen zo verzekerd van winst kunnen uitgaan. Uit het verleden leren we dat ze in no time 2 tegengoals kunnen hebben en dan moet alles + geluk mee zitten wil je de boel redden. Elk match blijft billenknijpen
Heb gisteren weinig geluk gezien anders.
 
Een normale, alledaagse wedstrijd dus. Want dit is altijd belangrijk. ;P
Haha, tegen ADO mag een verdediging ook op 100% zijn. Maar onze verdediging moet gewoon weinig tot geen fouten. Vandaar.

En het puntje over de aanval mag duidelijk zijn op het aantal gemiste kansen. Ja het zijn open deuren, maar het is wel iets waar ze vrij wisselvallig in zijn. Tegen een Willem 2 krijg je 10 kansen. Kun je er 7 om zeep helpen. Tegen Granada zal dat minder zijn.
 
Ik heb zo vaak een betere psv gezien, waar het uiteindelijk mis ging of gelijk werd. Ik durf echt totaal niet vooruit te juichen met dit psv
Dat snap ik, vooralsnog voelt t stadion nog niet als een onneembare vesting waar de tegenstander met een 1-0 achterstand het veld op komt, of we dat ooit nog gaan bereiken vraag ik mij af.
Aangaande de wedstrijd, de 0-1 valt uit een van richting veranderd schot, schot was anders naast gegaan. De 1-1 wordt onterecht afgekeurd. De 0-2 is schandalig en mag niet vallen. Als ik moet kiezen uit pech of geluk dan hadden we donderdag pech, geen geluk.

Als je naar de statistieken krijgt dan waren wij qua schoten e.d. de bovenliggende partij, een van de belangrijkste verbeterpunten is het rendement voorin, bij echte topwedstrijden krijg je (veel) minder kansen.
 
Het geeft me toch een beetje goede moed dat we een 0-2 achterstand hebben omgebogen naar een overwinning, waarin we niet alleen een kwartiertje fatsoenlijk hebben gejaagd of gevoetbald. Ook Malen lijkt het net weer te hebben gevonden en mannen als Gakpo en Dumfries zijn na het herstel weer on fire. Ik hoop dat we dit kunnen vasthouden en we Granada ook verslaan. Wanneer kan Super Mario weer mee doen?
 
Ik zie Granada in Griekenland niet winnen. Zeker niet als PAOK nog kans maakt.
Idem. La Liga is dan veel belangrijker voor Granada. Niet echt een gunstige volgorde voor ons.
Maar wie weet, wij gelijk en PAOK opnieuw gelijk?
 
Idem. La Liga is dan veel belangrijker voor Granada. Niet echt een gunstige volgorde voor ons.
Maar wie weet, wij gelijk en PAOK opnieuw gelijk?

We kunnen gewoon winnen. Normaal gesproken hebben we ook weer wat meer keuzes in de selectie. Granada verliest de laatste wedstrijden ook van Valladolid en Celta de Vigo.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan