Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Doe maar 2, die doet iedereenSaibari zijn goal mag er wel in, weet niet voor welke want goal 4&5 kan ik niet zien.

Staan toch in de 1e post van het topic dacht ik, of begrijp ik je verkeerd?Ik vind het lastig om achteraf te bepalen hoe de top 5 eruit ziet? Is het een idee om naar online Youtube beelden te refereren?
Dank je... je hebt gelijk.. excuses... dat had ik gemist. Overigens werken maar 2 van de 5 videosStaan toch in de 1e post van het topic dacht ik, of begrijp ik je verkeerd?
Ook niet als je doorklikt naar afspelen in Youtube?Dank je... je hebt gelijk.. excuses... dat had ik gemist. Overigens werken maar 2 van de 5 videos
Als het goed is kan je die gewoon op YouTube afspelen. Veel samenvattingen kan ik helaas niet meer downloaden en dus moet het wel zo. De laatste tijd ook erg weinig tijd, dus ook niet heel erg mijn best voor gedaan.Dank je... je hebt gelijk.. excuses... dat had ik gemist. Overigens werken maar 2 van de 5 videos
Ook niet als je doorklikt naar afspelen in Youtube?
Wederom my bad...Als het goed is kan je die gewoon op YouTube afspelen. Veel samenvattingen kan ik helaas niet meer downloaden en dus moet het wel zo. De laatste tijd ook erg weinig tijd, dus ook niet heel erg mijn best voor gedaan.
Voor je het weet, sluist het Hongaarse internet momenteel deze beelden nog door naar moedertje RuslandWederom my bad...
Ik kan ze niet zien wegens geoblock! Magyaroszág. Ik zal de volgende keer met VPN kijken.

Krijgen we straks nog Russische inmenging op onze stemming!Voor je het weet, sluist het Hongaarse internet momenteel deze beelden nog door naar moedertje Rusland![]()