DrJ
Routinier
Ik ben nog steeds erover aan het nadenken hoe het interessanter kan worden.
Krateos had wel een goed idee. Misschien kan ik ook het seizoen in 4 tijdspannes verdelen.
Bijv:
Aug-Sep-Okt
Nov-Dec
Jan-Feb
Maa-Apr-Mei
Dat Er 5 goals over blijven na Aug-Sep-Okt. Dan beginnen we opnieuw met Nov-Dec. Daar blijven ook 5 goals over.
In de winterstop dan een polletje maken met deze 10 goals en de beste 5 daarvan dingen aan het eind van het seizoen mee naar Goal van het seizoen.
En hetzelfde geldt dan voor de andere tijdspannes.
Dus na mei kan er eerst gestemd worden voor de 5 beste goals van Jan-Feb en van maa-apr-Mei.
En de 5 goals met de meeste stemmen van voor de winterstop en de 5 beste na de winterstop doen uiteindelijk mee voor de Goal van het seizoen.
Hier komen de goals weer te staan.
Goal 1:
Paul Wanner 1-0 tegen Excelsior
Goal 2:
Couhaib Driouech 0-1 tegen FC Den Bosch (Goal te zien vanaf (0:01)
Goal 3:
Esmir Bajraktarevic 0-3 tegen FC Den Bosch (Goal te zien vanaf (1:37)
Goal 4:
Ryan Flamingo 4-0 tegen Excelsior
Goal 5:
Dennis Man 5-1 tegen Excelsior
Krateos had wel een goed idee. Misschien kan ik ook het seizoen in 4 tijdspannes verdelen.
Bijv:
Aug-Sep-Okt
Nov-Dec
Jan-Feb
Maa-Apr-Mei
Dat Er 5 goals over blijven na Aug-Sep-Okt. Dan beginnen we opnieuw met Nov-Dec. Daar blijven ook 5 goals over.
In de winterstop dan een polletje maken met deze 10 goals en de beste 5 daarvan dingen aan het eind van het seizoen mee naar Goal van het seizoen.
En hetzelfde geldt dan voor de andere tijdspannes.
Dus na mei kan er eerst gestemd worden voor de 5 beste goals van Jan-Feb en van maa-apr-Mei.
En de 5 goals met de meeste stemmen van voor de winterstop en de 5 beste na de winterstop doen uiteindelijk mee voor de Goal van het seizoen.
Hier komen de goals weer te staan.
Goal 1:
Paul Wanner 1-0 tegen Excelsior
Goal 2:
Couhaib Driouech 0-1 tegen FC Den Bosch (Goal te zien vanaf (0:01)
Goal 3:
Esmir Bajraktarevic 0-3 tegen FC Den Bosch (Goal te zien vanaf (1:37)
Goal 4:
Ryan Flamingo 4-0 tegen Excelsior
Goal 5:
Dennis Man 5-1 tegen Excelsior
Laatst bewerkt: