Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
IdemGeen wijziging.
Eens dat de 1-2 van Tillman erin moet maar dan de 1-0 van Baka eruit wmb.Goal 2 Tillman 1-4 Almere eruit,
1-2 Tillman erin.
Denk dat dit komt doordat we vooralsnog weinig mooie goals scoren. En 'geen wijzigingen' telt mee maar vergeet ik nog wel eens te melden. Duimen dat t hier zaterdag druk wordt.Hmm... zit te denken om hiermee te stoppen. Er wordt maar heel weinig gestemd helaas.
Eens. Het is toch wel leuk om aan het einde van het seizoen een goal van het seizoen te hebben.Denk dat dit komt doordat we vooralsnog weinig mooie goals scoren. En 'geen wijzigingen' telt mee maar vergeet ik nog wel eens te melden. Duimen dat t hier zaterdag druk wordt.
Dat zou ik heel jammer vinden. Hopelijk krijgen we binnenkort wat mooie goals.Hmm... zit te denken om hiermee te stoppen. Er wordt maar heel weinig gestemd helaas.
Jij bent in ieder geval altijd trouwDat zou ik heel jammer vinden. Hopelijk krijgen we binnenkort wat mooie goals.
Helemaal mee eens. Ik vind het een leuk idee, vandaar dat ik mee doe.Jij bent in ieder geval altijd trouw
Ik blijf het nog wel doen, maar hoop niet dat er elke week maar 3 stemmen zijn, want dan bloedt dit item wel een beetje dood.
Ik ga nog mee!Goal 2 Tillman 1-4 Almere eruit,
1-2 Tillman erin.
Ook voor mij.Geen wijzigingen![]()