Goal van het seizoen 2024/2025

1-1 Baka erin.
Ook door pass Veerman en klaarleggen met borst Pepi.

Flamingo er uit. Met pijn, dat wel.

Baka erin. En dat is mede omdat Baka zo lang niet bepaald op stoom kwam qua spel. En t blijft toch lekker zo tegen Liverpool.

En ik ben ietwat in creatief en van mij mag #2 er dan uit. Geloof ik. Want YouTube van CL word in Duitsland geblokt (en Baka dus ook straks mocht deze erin komen).

Baka erin. En dat is mede omdat Baka zo lang niet bepaald op stoom kwam qua spel. En t blijft toch lekker zo tegen Liverpool.

En ik ben ietwat in creatief en van mij mag #2 er dan uit. Geloof ik. Want YouTube van CL word in Duitsland geblokt (en Baka dus ook straks mocht deze erin komen).

Dat is die ongelooflijke afstandpoeier van Tillman.

Dat is de mooiste van de vijf, eigenlijk :zien:

Baka erin, Tillman (tegen RKC) eruit.

Ook die is heel lekker, maar hij staat volledig vrij en voor mij telt het moment en de tegenstander zeker wel. Sowieso het samenspel is te mooi om het niet te doen.

Baka erin.

Maar welke eruit..... kunnen we er niet gewoon eentje toevoegen?
Als het dan toch moet, dan maar Flamingo eruit ook al had ik die liever gehouden.

Baka erin.

Maar welke eruit..... kunnen we er niet gewoon eentje toevoegen?
Als het dan toch moet, dan maar Flamingo eruit ook al had ik die liever gehouden.
Toevoegen kan je aan het eind van het seizoen. 2 goals die eerder weggestemd waren, kunnen erbij gestemd worden. Meestal heb je er niks aan, want het wordt toch geen goal van het seizoen :)

Eindstand:

Erin:

8x 1-1 Bakayoko

Eruit:
2x Goal 5 Malik Tillman
6x Goal 1 Ryan Flamingo

1x geen wijzigingen

Dus:
Baka erin, Flamingo eruit.

Wat ik niet begrijp :D Zo'n uithaal ineens uit de lucht op de pantoffel, dat zie je toch niet zo vaak? Boeiend dat ie door het midden was.

Kut democratisch proces. Hadden we maar n echte leider in dit topic. 😢

DrJ; wel eens overwogen je haar te blonderen? Of sproeibruinsel in je face te plempen? Of een eigen trollenlegertje op te richten om de resultaten in t gewenste stramien te houden?
:maniac:

DrJ; wel eens overwogen je haar te blonderen? Of sproeibruinsel in je face te plempen? Of een eigen trollenlegertje op te richten om de resultaten in t gewenste stramien te houden?
Die maakt binnenkort gewoon 10 extra accounts aan zodat ie altijd wint.

• Hahaha!
Reactions: DrJ

Vroegah had ik mijn haar heel lang geblondeerd :D.... Nu heb ik al zo'n 18 jaar geen haar meer.

Terug
Bovenaan Onderaan