Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga met je mee.1-1 Baka erin.
Ook door pass Veerman en klaarleggen met borst Pepi.
Flamingo er uit. Met pijn, dat wel.
Ik doe mee.1-1 Baka erin.
Ik doe mee. Mede vanwege het uitkappen en 2 man het Bos(z) insturen.1-1 Baka erin.
Ik doe mee.1-1 Baka erin.
Baka erin. En dat is mede omdat Baka zo lang niet bepaald op stoom kwam qua spel. En t blijft toch lekker zo tegen Liverpool.
En ik ben ietwat in creatief en van mij mag #2 er dan uit. Geloof ik. Want YouTube van CL word in Duitsland geblokt (en Baka dus ook straks mocht deze erin komen).
Ok - dan nomineer ik de 5e (Tillman), want ik wil die van Flamingo nog niet kwijt.Dat is die ongelooflijke afstandpoeier van Tillman.
Dat is de mooiste van de vijf, eigenlijk![]()
Het wordt inderdaad steeds moeilijkerBaka erin.
Maar welke eruit..... kunnen we er niet gewoon eentje toevoegen?
Als het dan toch moet, dan maar Flamingo eruit ook al had ik die liever gehouden.
Toevoegen kan je aan het eind van het seizoen. 2 goals die eerder weggestemd waren, kunnen erbij gestemd worden. Meestal heb je er niks aan, want het wordt toch geen goal van het seizoenBaka erin.
Maar welke eruit..... kunnen we er niet gewoon eentje toevoegen?
Als het dan toch moet, dan maar Flamingo eruit ook al had ik die liever gehouden.
Ik vond die van Til afgelopen weekend mooier.Poe, die van Saibari was ook lekker, hè!
Die maakt binnenkort gewoon 10 extra accounts aan zodat ie altijd wint.Kut democratisch proces. Hadden we maar n echte leider in dit topic.
DrJ; wel eens overwogen je haar te blonderen? Of sproeibruinsel in je face te plempen? Of een eigen trollenlegertje op te richten om de resultaten in t gewenste stramien te houden?
![]()
Onopvallend: DrJ_ , DrJoost, MrJ, MeneerJoost, DRJJ, DrrJDie maakt binnenkort gewoon 10 extra accounts aan zodat ie altijd wint.
Vroegah had ik mijn haar heel lang geblondeerdKut democratisch proces. Hadden we maar n echte leider in dit topic.
DrJ; wel eens overwogen je haar te blonderen? Of sproeibruinsel in je face te plempen? Of een eigen trollenlegertje op te richten om de resultaten in t gewenste stramien te houden?
![]()