Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dit dus.Niet zo moeilijk.
2-4 van Til eruit. 0-1 van Veerman tegen Monaco erin.
Poeh. .. denk je?Zullen er doen dat likes ook tellen als stemmen? Dat is wat overzichtelijker
Jij bent de baas, jij mag kiezen!Poeh. .. denk je?
Lijkt me niet handig dan is er iemand die meerdere posts liket... en dan is het overzicht kwijt.Jij bent de baas, jij mag kiezen!
Je kan toch gewoon iemand quoten met dezelfde mening?Zullen er doen dat likes ook tellen als stemmen? Dat is wat overzichtelijker
Dat zou inderdaad gewoon kunnenJe kan toch gewoon iemand quoten met dezelfde mening?
Zullen er doen dat likes ook tellen als stemmen? Dat is wat overzichtelijker
Poeh. .. denk je?
Met mijn ervaring met speler van de week zou ik quoten een veel beter idee vinden dan likes.Je kan toch gewoon iemand quoten met dezelfde mening?
Quoten is ook overzichtelijk genoeg.Met mijn ervaring met speler van de week zou ik quoten een veel beter idee vinden dan likes.
EenschNiet zo moeilijk.
2-4 van Til eruit. 0-1 van Veerman tegen Monaco erin.
Zou leuk zijn om die 5 goals in een separaat topic te hebben waarin men niet kan reageren, maar dat kan alleen als 1 vd mods meehelpt om telkens 1 vd filmpjes te vervangen.Uitslag:
6x goal 4 (Til 2-4 Ajax) eruit
1x goal 1 (Til 1-1 Ajax) eruit
7x goal (Veerman 0-1 Monaco) erin.
Dus: goal 4 (Til 2-4 Ajax) eruit en goal (Veerman 0-1 Monaco) erin.
Zal eens vragen Mikasa Der Muzikant Hoetierick Rednas Bacchus=
Zou leuk zijn om die 5 goals in een separaat topic te hebben waarin men niet kan reageren, maar dat kan alleen als 1 vd mods meehelpt om telkens 1 vd filmpjes te vervangen.
Dat zou kunnen, maar dan moet je als md idd het topic de hele tijd wijzigen op het gebied van wel/niet reageren. Stel het kan even niet (denk aan vakanties en zo), dan ligt dat wel stil.=
Zou leuk zijn om die 5 goals in een separaat topic te hebben waarin men niet kan reageren, maar dat kan alleen als 1 vd mods meehelpt om telkens 1 vd filmpjes te vervangen.