Go Ahead heeft een nieuw uitvak en nieuwe tribune.

11892065_735758756553741_6063870447639347062_n.jpg


11892074_735758746553742_4668413040255742802_n.jpg


11822591_735451599917790_6801565522271197359_n.jpg


Ziet er mooi uit. Nieuwe tribune, maar toch het oude sfeertje
 
Gaaf, de skyline van Deventer er in verwerkt. Is ook een aardig stuk groter geworden volgens mij.
 
Heel erg veel groter inderdaad, wel jammer van die palen. Capaciteit is van 8.000 naar 10.000 gegaan door deze nieuwe tribune en de nieuwe hoofdtribune.
Die palen zie ik inderdaad nu pas. Zal wel de goedkoopste oplossing zijn maar is toch erg klote als je er achter zit.
 
Ja klopt, zonder palen zal het waarschijnlijk te duur zijn geweest. Is in ieder geval niet zo erg als bij Charleroi, waar ze van dit, naar dit zijn gegaan....
Moet zeggen dat ik het er wel een stuk professioneler uit vind zien, een rare vorm tribune was dat eerst. Al zijn al die palen ook niet mooi natuurlijk, en is het dondersvervelend als je hij in jouw baan tot het veld zit.
 
[h=1]GO AHEAD EAGLES STELT HANS DE KONING OP NON-ACTIEF[/h] http://www.ga-eagles.nl/go-ahead-eagles-stelt-hans-koning-op-non-actief/

Go Ahead Eagles heeft trainer Hans de Koning op non-actief gesteld. Aanleiding hiervoor zijn de aanhoudende tegenvallende resultaten,

:unsure:Daar gaan we weer... De trainer wordt ontslagen die met Jupiler League spelersmateriaal van Feyenoord gewonnen heeft. :re: ;)

Tja, je moet toch wat. Rust bewaren kan overigens soms ook gewoon goed zijn.
 
[h=1]GO AHEAD EAGLES STELT HANS DE KONING OP NON-ACTIEF[/h] http://www.ga-eagles.nl/go-ahead-eagles-stelt-hans-koning-op-non-actief/

Go Ahead Eagles heeft trainer Hans de Koning op non-actief gesteld. Aanleiding hiervoor zijn de aanhoudende tegenvallende resultaten,

:unsure:Daar gaan we weer... De trainer wordt ontslagen die met Jupiler League spelersmateriaal van Feyenoord gewonnen heeft. :re: ;)

Dat je verliest met je promovendusclubje van PSV, Heerenveen, Vitesse en PEC lijkt me eigenlijk logisch. Dan pakken ze alsnog een punt van Heerenveen (boven verwachting), maar verliezen van Roda, waar ze wel punten hadden moeten pakken. En ze zijn nog niet definitief gedegradeerd. Eigenlijk hele logische resultaten.

Of ik moet even gemist hebben dat ze flink hebben geïnvesteerd. Volgens transfermarkt is er namelijk voor 0 euro aangekocht, dus wat verwachten ze daar nu eigenlijk in Deventer?
 
Terug
Bovenaan Onderaan