Goodfella

Assistent Coach
Bespreek hier Go Ahead Eagles.

e0fd79d0d05a70051f724115122a49b0.png
 
Zo'n vaart loopt het niet in dit topic, dus laat ik het eens gezegd hebben.

Ik vind GAE uiteindelijk best een leuk clubje. Geen idee waarom. :D
 
Zo'n vaart loopt het niet in dit topic, dus laat ik het eens gezegd hebben.

Ik vind GAE uiteindelijk best een leuk clubje. Geen idee waarom. :D

Vind vooral de fanatieke aanhang positief , staantribune is wat mij betreft ook een groot +punt en dan dat nest met de Capo erin.... Prachtig!
Van de sfeer die de supporters van Go Ahead Eagles maken in hun eigen stadion kunnen een hoop kleinere clubs nog een hoop van leren.. En sommige grote ook :rolleyes:
 
Vind vooral de fanatieke aanhang positief , staantribune is wat mij betreft ook een groot +punt en dan dat nest met de Capo erin.... Prachtig!
Van de sfeer die de supporters van Go Ahead Eagles maken in hun eigen stadion kunnen een hoop kleinere clubs nog een hoop van leren.. En sommige grote ook :rolleyes:

Tijdens de wedstrijd tegen ons, die ze met 3-0 verloren, hebben ze geen minuut hun mond gehouden. Daar kan ik altijd wel van genieten :)
 
Go Ahead Eagles hoopte elf miljoen euro te kunnen lenen van de gemeente Deventer, maar het nieuwe college van burgemeester en wethouders is bereid om zes miljoen euro lenen.De Deventer raad moet in juni nog akkoord gaan met de lening.

Nou, waar blijven de onderzoeken, het commentaar en de verontwaardigde reacties?
 
Goede teksten van Booy. Vaak zie je dat een trainer zegt dat de rode kaart zwaar gestraft was of iets dergelijks.
Er kwam ook ongeveer stoom uit zijn oren. Denk dat hij ondanks dat hij een van de beste spelers is wel een tijdje zijn basisplaats kwijt is.
 
Ik verbaas me wel over de reactie van Verhoek. Totaal geen hand in eigen boezem bij die terugspeelbal.
Zoiets gebeurt vaak zat, elke verdediger weet dat je de bal naast de goal moet terugspelen.
Maar niemand hoor je daarover in de media, en Verhoek al helemaal niet... Slappe hannes...
 
Terug
Bovenaan Onderaan