Go Ahead Eagles - PSV | zondag 10 mei | Eindstand 1-4

Nog vervelender dan anders qua tijd.
Want hij sluit sowieso internationaal pas als de Eredivisie al weken bezig is.

EN veel clubs/spelers wachten tot na het WK alvorens eens tot actie over te gaan.
Slechte voorbereiding dus, te korte periode om een goed draaiend team te hebben als je veel sterspelers kwijt bent geraakt.

Dat lijkt me ook.

Maar ik denk dat zware - lang niet altijd bestrafte - tackles meespelen en overbelasting ook.
50 wedstrijden op topniveau en op het scherpst van de snede; is dat niet wat veel?
Zeker veel maar vele blessuregevallen waren al na een aantal wedstrijden en bij Mauro kan het iedere week bingo zijn.

Hoop Fernandez op middenveld…maar vraag me af of er nog veel honger is in team …Voor Go Ahead laatste thuiswedstrijd van het seizoen…ik vrees dat we deze niet winnen. En in tegenstelling tot andere wedstrijden zal ik daar ook niet echt lang om treuren.

HH9h_qRWEAozeso

Gewoon winnen PSV :PSV:

Weer zo’n stomme volgorde. Zet die opstelling nog eens logisch neer. Is dat nou zo lastig?

Geen Veerman. Ook bijzonder.

Alvast ter voorbereiding op volgend seizoen, waarbij Fernandez en Wanner een grotere rol gaan spelen?

Bosz liet vorige week weten met een wat nieuwe speelwijze op het middenveld bezig te zijn, en dat zal hij wellicht vooral willen oefenen met jongens die er volgend seizoen ook zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan