Humtoezje
International
Dacht ik ook een maandje geleden, maar DOS had in 1958 52 tegengoals.En dan met 48 tegengoals kampioen zijn. Is denk ik ook een record.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dacht ik ook een maandje geleden, maar DOS had in 1958 52 tegengoals.En dan met 48 tegengoals kampioen zijn. Is denk ik ook een record.
Dan maar 5-5 komende zondag om weer een record te pakken. Bijkomend voordeel, dan heeft ajax geen kans meer om het record meeste gelijke spelen in 1 seizoen alleen in handen te krijgen.Dacht ik ook een maandje geleden, maar DOS had in 1958 52 tegengoals.
Wil PSV DOS voorbij moet het 9-9 worden.Dan maar 5-5 komende zondag om weer een record te pakken. Bijkomend voordeel, dan heeft ajax geen kans meer om het record meeste gelijke spelen in 1 seizoen alleen in handen te krijgen.
Ah, ik ging uit van de 48 die genoemd werd door Ralf EdströmWil PSV DOS voorbij moet het 9-9 worden.
Ja dat record is ruimschoots overschreden. Dat was al in handen van PSV met 39 tegengoals in het vorige seizoen.En dan met 48 tegengoals kampioen zijn. Is denk ik ook een record.
Dan ben ik abuis. In seizoen 57-58 hadden alle clubs veel goals tegen. PSV maar liefst 70 tegengoals.Nope, 52 door DOS 57/58 zoals aangegeven door Humtoezje is t recors
Ben er bang voor. Na 2 eerdere kampioenschappen lag de gunfactor dus jaar duidelijk niet bij ons. Kan me een aantal duidelijke voorbeelden herinneren waar we benadeeld zijn. Daar tegen kan ik mij weinig cadeautjes herinneren. Dat zal het komende seizoen niet anders zijn.Toch wel jammer dat GAE-PSV gewoon niet behandeld werd in analyseprogramma’s en dus ook de dwaling en verstandsverbijstering van de scheids niet. Zeist slaakt een kleine zucht van verlichting. Als dat maar geen gemeengoed wordt volgend seizoen.
Zoals jij iedere keer een lans hebt gebroken voor de Belgen, chapeau...Geweldig dat onze spelers dit kunnen opbrengen. Ze maken er een feestje van voor ons. Goed om Fernandez te zien spelen. Wordt een goede ( ja altijd al geweten dat de Belgen het goed doen hier).
Oe dat feestje is dan lang doorgegaan na het behalen van de titel op vrijdagavondPerisic zat nog bij de PSV vrouwen te kijken zaterdag samen Mauro. Nou dan ben je echt een liefhebber hoor!
Ach, een calimero roeper zit er altijd wel tussen. Zelfs nadat de concrete vraag van Bleecher vorige week niet of nauwelijks antwoorden opleverde.Ben er nog niet over uit.
Kan toch niet, die scheids.
Wat een schande.
De voet van Til waar noppen onder zitten glijdt gewoon een stuk mee door de druk van de voet van de tegenstander.
Hahaha, wat een clown.
Antenor kom er maar in!!
En oh wee als iemand je Calimero noemt. Dan mag je mij erbij roepen!!

Ja, dat is wel duidelijk. Kijken we slechts naar de laatste paar weken.Tegen 12 man makkelijk winnen is ook bijzonder. Wat een partijdige scheids allemachtig. Houd me hart vast voor next seizoen, PSV mag duidelijk niet teveel succes hebben van Zeist.

Iets zegt mij dat we daar maar niet op moeten rekenen. Er wordt alleen maar minder gecommuniceerd vanuit het gesloten bolwerk.Heel misschien is dit wel een zegen.
Het ligt er zo dik bovenop dat er gemarchandeerd wordt waardoor het meer dan genant is en wellicht normaliseert voor volgend jaar.
Nee, geen record en ook niet belangrijk.En dan met 48 tegengoals kampioen zijn. Is denk ik ook een record.
Wanneer dringt het door dat een balletje breed beter is dan een schot uit een onmogelijke hoek?Flitsende actie van Drieoech maar het schot is niet goed
Niet helemaal ik zag een lijstje op tv met top 5 meeste tegengoals geloof ik?Nee, geen record en ook niet belangrijk.
Zolang je zelf pakweg 100 goals scoort en meer dan 80 punten haalt zit je toch wel goed, denk ik.
Precies, ik vind een goal zelfs even belangrijk als een assistWanneer dringt het door dat een balletje breed beter is dan een schot uit een onmogelijke hoek?
Een assist is beter voor iedereen dan een gemiste "kans".
Je zag Pepi en Til ook hoofdschudden na die actie van Driouech.Niet helemaal ik zag een lijstje op tv met top 5 meeste tegengoals geloof ik?
Precies, ik vind een goal zelfs even belangrijk als een assist
Klopt.Ja, dat is wel duidelijk. Kijken we slechts naar de laatste paar weken.
VAR Manschot ziet met al zijn camera's niet dat Linsen een bal met de arm meeneemt. Puntverlies tegen NEC.
Een brullende 4e man roept rood wat de scheidsrechter aan Salah Eddine geeft zonder zelf te kijken. Ook de VAR zwijgt weer. Puntverlies tegen Telstar.
SE wordt de volgende dag doodleuk geschorst en de man die hem zonder bal in de buurt van achter beetpakt wordt ongemoeid gelaten door heel Zeist.
Bij Sparta krijgen we in een tam duel 6 gele kaarten waarvan 4 te gek voor woorden. Perisic zijn 5e is schorsing terwijl, ook bij hem, er al 2 belachelijke kaarten tussen zaten.
Ajacied Steur tracht Yarek het ziekenhuis in te trappen met een schunnige tackle. Geen donkerrood want de VAR zwijgt en weer puntverlies voor ons.
De heer van de Kerkhof "voelt het duel aan" gisteren en besluit daarom meteen geen geheide penalty voor Til te fluiten maar wel een dubieuze tegen PSV.
Zou Plea zondag mee doen, dan maar geen van der Eijk, de fluitist die een doodschop van achter, geen penalty, geen kaart , zelfs geen fluitsignaal waard vindt.![]()
Nog beter joh - er bestaan goals zonder assist en geen assists zonder goals. Dus marktwerking en schaarste enzo..Niet helemaal ik zag een lijstje op tv met top 5 meeste tegengoals geloof ik?
Precies, ik vind een goal zelfs even belangrijk als een assist