Go Ahead Eagles - PSV | zondag 10 mei | Eindstand 1-4

Krateos

Administrator
Administrator
GoAhead-PSV.png
Uit Kowet, altijd lastig. Wie gaan onze eer hoog houden en worden de wei in gestuurd? Bespreek het hier.
 
Zonder Saibari en Mauro komende zondag. Da’s best wel een aderlating. Zou Saibari zijn laatste wedstrijd in de het shirt van PSV gespeeld hebben?

PSV zonder Saibari en Mauro Júnior​

PSV moet het in de voorlaatste speelronde van de Eredivisie in het duel met Go Ahead Eagles doen zonder Ismael Saibari en Mauro Júnior.
Op de persconferentie zei trainer Peter Bosz dat Saibari mogelijk nog de laatste competitiewedstrijd tegen FC Twente haalt, maar dat geldt niet voor Mauro Júnior. "Met hem gaan we dat risico niet meer nemen. Hij zal zowel deze week als volgende week niet spelen."
Volgens Bosz is het mogelijk dat Anass Salah-Eddine zijn rentree kan maken. "Als de training goed verloopt, zit hij bij de selectie", zei Bosz. "We zijn blij dat hij weer terug is."

Bron: nos.nl
 
Zonder Saibari en Mauro komende zondag. Da’s best wel een aderlating. Zou Saibari zijn laatste wedstrijd in de het shirt van PSV gespeeld hebben?

PSV zonder Saibari en Mauro Júnior​

PSV moet het in de voorlaatste speelronde van de Eredivisie in het duel met Go Ahead Eagles doen zonder Ismael Saibari en Mauro Júnior.
Op de persconferentie zei trainer Peter Bosz dat Saibari mogelijk nog de laatste competitiewedstrijd tegen FC Twente haalt, maar dat geldt niet voor Mauro Júnior. "Met hem gaan we dat risico niet meer nemen. Hij zal zowel deze week als volgende week niet spelen."
Volgens Bosz is het mogelijk dat Anass Salah-Eddine zijn rentree kan maken. "Als de training goed verloopt, zit hij bij de selectie", zei Bosz. "We zijn blij dat hij weer terug is."

Bron: nos.nl
Wat is er nou weer met Mauro? Het is weer een aardige lappenmand geweest dit seizoen.
 
Zonder Saibari en Mauro komende zondag. Da’s best wel een aderlating. Zou Saibari zijn laatste wedstrijd in de het shirt van PSV gespeeld hebben?

PSV zonder Saibari en Mauro Júnior​

PSV moet het in de voorlaatste speelronde van de Eredivisie in het duel met Go Ahead Eagles doen zonder Ismael Saibari en Mauro Júnior.
Op de persconferentie zei trainer Peter Bosz dat Saibari mogelijk nog de laatste competitiewedstrijd tegen FC Twente haalt, maar dat geldt niet voor Mauro Júnior. "Met hem gaan we dat risico niet meer nemen. Hij zal zowel deze week als volgende week niet spelen."
Volgens Bosz is het mogelijk dat Anass Salah-Eddine zijn rentree kan maken. "Als de training goed verloopt, zit hij bij de selectie", zei Bosz. "We zijn blij dat hij weer terug is."

Bron: nos.nl
En wellicht Plea er bij tegen Twente.
 
Was er nieuws over SE? Als die er ook nog uit ligt, mag ik hopen dat Dest er weer is.

Dan krijg je

Peer - Pepi - Esmo
Wanner - Til - Veerman
Dest - Yarek - Flamingo - Sildillia
Kovar

Als Dest nog niet fit is, gaan we denk ik Fernández op linksback zien.
 
Zonder Saibari en Mauro komende zondag. Da’s best wel een aderlating. Zou Saibari zijn laatste wedstrijd in de het shirt van PSV gespeeld hebben?

PSV zonder Saibari en Mauro Júnior​

PSV moet het in de voorlaatste speelronde van de Eredivisie in het duel met Go Ahead Eagles doen zonder Ismael Saibari en Mauro Júnior.
Op de persconferentie zei trainer Peter Bosz dat Saibari mogelijk nog de laatste competitiewedstrijd tegen FC Twente haalt, maar dat geldt niet voor Mauro Júnior. "Met hem gaan we dat risico niet meer nemen. Hij zal zowel deze week als volgende week niet spelen."
Volgens Bosz is het mogelijk dat Anass Salah-Eddine zijn rentree kan maken. "Als de training goed verloopt, zit hij bij de selectie", zei Bosz. "We zijn blij dat hij weer terug is."

Bron: nos.nl
Denk het wel zijn laatste wedstrijd gespeeld en is toch wel een deceptie naast zijn gemis Afrika cup is hij ook elk jaar eruit met blessures zal een toekomstige koper best rekening meehouden.

 
Denk het wel zijn laatste wedstrijd gespeeld en is toch wel een deceptie naast zijn gemis Afrika cup is hij ook elk jaar eruit met blessures zal een toekomstige koper best rekening meehouden.

Toch ga ik hem als speler erg missen. Was fijn om hem er bij te hebben.
 
Denk het wel zijn laatste wedstrijd gespeeld en is toch wel een deceptie naast zijn gemis Afrika cup is hij ook elk jaar eruit met blessures zal een toekomstige koper best rekening meehouden.

Dit seizoen geen blessures? Hij was toch al eerder afwezig?
 
Ik zal zeggen afscheid nemen van alle blessuregevallen maar wie je ook koopt ze raken allemaal geblesseerd en niet alleen bij PSV.
 
Ik zal zeggen afscheid nemen van alle blessuregevallen maar wie je ook koopt ze raken allemaal geblesseerd en niet alleen bij PSV.

Waar ik de laatste jaren echt ziek van wordt zijn al die gescheurde kruisbanden blessures. Gewoon 3 stuks dit seizoen, en ook niet bij de minste spelers. Schouten zien we niet in 2026 en Van Bommel en Plea is het nog maar de vraag hoe sterk die terug komen van hun zware blessures.
 
Waar ik de laatste jaren echt ziek van wordt zijn al die gescheurde kruisbanden blessures. Gewoon 3 stuks dit seizoen, en ook niet bij de minste spelers. Schouten zien we niet in 2026 en Van Bommel en Plea is het nog maar de vraag hoe sterk die terug komen van hun zware blessures.
Misschien is de simpele scheenbeschermer niet meer voldoende en mag er onderhand wel eens een ander soort bescherming komen.
 
Het wordt een lange zomer wat transfers betreft.
Nog vervelender dan anders qua tijd.
Want hij sluit sowieso internationaal pas als de Eredivisie al weken bezig is.

EN veel clubs/spelers wachten tot na het WK alvorens eens tot actie over te gaan.
Slechte voorbereiding dus, te korte periode om een goed draaiend team te hebben als je veel sterspelers kwijt bent geraakt.
Misschien is de simpele scheenbeschermer niet meer voldoende en mag er onderhand wel eens een ander soort bescherming komen.
Dat lijkt me ook.

Maar ik denk dat zware - lang niet altijd bestrafte - tackles meespelen en overbelasting ook.
50 wedstrijden op topniveau en op het scherpst van de snede; is dat niet wat veel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan