Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Wat is er nou weer met Mauro? Het is weer een aardige lappenmand geweest dit seizoen.Zonder Saibari en Mauro komende zondag. Da’s best wel een aderlating. Zou Saibari zijn laatste wedstrijd in de het shirt van PSV gespeeld hebben?
PSV zonder Saibari en Mauro Júnior
PSV moet het in de voorlaatste speelronde van de Eredivisie in het duel met Go Ahead Eagles doen zonder Ismael Saibari en Mauro Júnior.
Op de persconferentie zei trainer Peter Bosz dat Saibari mogelijk nog de laatste competitiewedstrijd tegen FC Twente haalt, maar dat geldt niet voor Mauro Júnior. "Met hem gaan we dat risico niet meer nemen. Hij zal zowel deze week als volgende week niet spelen."
Volgens Bosz is het mogelijk dat Anass Salah-Eddine zijn rentree kan maken. "Als de training goed verloopt, zit hij bij de selectie", zei Bosz. "We zijn blij dat hij weer terug is."
Bron: nos.nl
En wellicht Plea er bij tegen Twente.Zonder Saibari en Mauro komende zondag. Da’s best wel een aderlating. Zou Saibari zijn laatste wedstrijd in de het shirt van PSV gespeeld hebben?
PSV zonder Saibari en Mauro Júnior
PSV moet het in de voorlaatste speelronde van de Eredivisie in het duel met Go Ahead Eagles doen zonder Ismael Saibari en Mauro Júnior.
Op de persconferentie zei trainer Peter Bosz dat Saibari mogelijk nog de laatste competitiewedstrijd tegen FC Twente haalt, maar dat geldt niet voor Mauro Júnior. "Met hem gaan we dat risico niet meer nemen. Hij zal zowel deze week als volgende week niet spelen."
Volgens Bosz is het mogelijk dat Anass Salah-Eddine zijn rentree kan maken. "Als de training goed verloopt, zit hij bij de selectie", zei Bosz. "We zijn blij dat hij weer terug is."
Bron: nos.nl
Kan Propper hem er meteen weer uitschoppenEn wellicht Plea er bij tegen Twente.
is inderdaad toch wel veel afwezig voor een basis spelerWat is er nou weer met Mauro? Het is weer een aardige lappenmand geweest dit seizoen
SE is erbij ook.Was er nieuws over SE? Als die er ook nog uit ligt, mag ik hopen dat Dest er weer is.
Dan krijg je
Peer - Pepi - Esmo
Wanner - Til - Veerman
Dest - Yarek - Flamingo - Sildillia
Kovar
Als Dest nog niet fit is, gaan we denk ik Fernández op linksback zien.
Denk het wel zijn laatste wedstrijd gespeeld en is toch wel een deceptie naast zijn gemis Afrika cup is hij ook elk jaar eruit met blessures zal een toekomstige koper best rekening meehouden.Zonder Saibari en Mauro komende zondag. Da’s best wel een aderlating. Zou Saibari zijn laatste wedstrijd in de het shirt van PSV gespeeld hebben?
PSV zonder Saibari en Mauro Júnior
PSV moet het in de voorlaatste speelronde van de Eredivisie in het duel met Go Ahead Eagles doen zonder Ismael Saibari en Mauro Júnior.
Op de persconferentie zei trainer Peter Bosz dat Saibari mogelijk nog de laatste competitiewedstrijd tegen FC Twente haalt, maar dat geldt niet voor Mauro Júnior. "Met hem gaan we dat risico niet meer nemen. Hij zal zowel deze week als volgende week niet spelen."
Volgens Bosz is het mogelijk dat Anass Salah-Eddine zijn rentree kan maken. "Als de training goed verloopt, zit hij bij de selectie", zei Bosz. "We zijn blij dat hij weer terug is."
Bron: nos.nl
Toch ga ik hem als speler erg missen. Was fijn om hem er bij te hebben.Denk het wel zijn laatste wedstrijd gespeeld en is toch wel een deceptie naast zijn gemis Afrika cup is hij ook elk jaar eruit met blessures zal een toekomstige koper best rekening meehouden.
![]()
Ismael Saibari - Blessurehistorie
Dit is de blessure historie van Ismael Saibari van de club PSV Eindhoven. Op deze pagina worden alle blessures als ook schorsingen en afwezigheden van de speler getoond.www.transfermarkt.nl
Als voetballer, maar ook als persoon.Toch ga ik hem als speler erg missen. Was fijn om hem er bij te hebben.
Nou dat mag ook in de krant is ook vaak zwak,ziek of misselijk. Uiteindelijk nog maar 17 wedstrijden meegedaan dit seizoen.SE is erbij ook.
Dit seizoen geen blessures? Hij was toch al eerder afwezig?Denk het wel zijn laatste wedstrijd gespeeld en is toch wel een deceptie naast zijn gemis Afrika cup is hij ook elk jaar eruit met blessures zal een toekomstige koper best rekening meehouden.
![]()
Ismael Saibari - Blessurehistorie
Dit is de blessure historie van Ismael Saibari van de club PSV Eindhoven. Op deze pagina worden alle blessures als ook schorsingen en afwezigheden van de speler getoond.www.transfermarkt.nl
Net als Tilman afgelopen jaar. Laten we hopen dat er weer iemand van dat kaliber opstaat en langzaam doorgroeit.Toch ga ik hem als speler erg missen. Was fijn om hem er bij te hebben.
Ik zal zeggen afscheid nemen van alle blessuregevallen maar wie je ook koopt ze raken allemaal geblesseerd en niet alleen bij PSV.
Misschien is de simpele scheenbeschermer niet meer voldoende en mag er onderhand wel eens een ander soort bescherming komen.Waar ik de laatste jaren echt ziek van wordt zijn al die gescheurde kruisbanden blessures. Gewoon 3 stuks dit seizoen, en ook niet bij de minste spelers. Schouten zien we niet in 2026 en Van Bommel en Plea is het nog maar de vraag hoe sterk die terug komen van hun zware blessures.
Nog vervelender dan anders qua tijd.Het wordt een lange zomer wat transfers betreft.
Dat lijkt me ook.Misschien is de simpele scheenbeschermer niet meer voldoende en mag er onderhand wel eens een ander soort bescherming komen.