Go Ahead Eagles - PSV | Zaterdag 13 augustus | Eindstand: 2-5

Status
Je kunt niet meer reageren.

DrJ

Routinier
Valt mee, denk ik ook.

Nederland: Gakpo, De Jong, Teze, Til?, Veerman? Mauro?
Mexico: Guti

Verder niet? Of is Benitez ook international?

Spelen andere teams geen oefenwedstrijden of zo?
De enige die echt 'zeker'zijn, zijn Gakpo en Guti. Teze,Til, Veerman en De Jong is maar afwachten. Misschien maakt Obispo straks zelfs wel kans :)

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
De enige die echt 'zeker'zijn, zijn Gakpo en Guti. Teze,Til, Veerman en De Jong is maar afwachten. Misschien maakt Obispo straks zelfs wel kans :)
Inderdaad is het afwachten geblazen.
Hoe minder van ons in Oranje, hoe beter voor hun conditie vanaf januari.
Niet het WK maar ons kampioenschap heeft toch onze voorkeur?
En vanavond niet te veel wisselen in de beginopstelling, hoop ik.
Je kunt er toch, als en zodra het verantwoord is, zes man uithalen .
Forza PSV.

korfbaljack

Winnaar "Comeback van het jaar" 2021
Inderdaad is het afwachten geblazen.
Hoe minder van ons in Oranje, hoe beter voor hun conditie vanaf januari.
Niet het WK maar ons kampioenschap heeft toch onze voorkeur?
En vanavond niet te veel wisselen in de beginopstelling, hoop ik.
Je kunt er toch, als en zodra het verantwoord is, zes man uithalen .
Forza PSV.
Zeker heeft het kampioenschap onze voorkeur, maar als je 6 man wisselt zou het zomaar kunnen dat we gestraft worden met een reglementaire nederlaag😉. Laten we het dus maar bij maximaal 5 wissels houden, mocht het wedstrijdverloop het toelaten.

Mikasa

Internationale Legende
Zeker heeft het kampioenschap onze voorkeur, maar als je 6 man wisselt zou het zomaar kunnen dat we gestraft worden met een reglementaire nederlaag😉. Laten we het dus maar bij maximaal 5 wissels houden, mocht het wedstrijdverloop het toelaten.
Laten we inderdaad hopen dat er niemand hoofdletsel oploopt.

Buitenspelgoal

International
Wel bijzondere opstelling. Ik neem niet aan dat Hoever tegen Rangers zal starten, dus is het vertrouwen in hem inmiddels zo laag dat Ruud het ook niet met hem aandurft tegen GAE? En het centrum, daar kun je toch prima Ramalho kwijt? Geen Guti doet mij wel vermoeden dat die tegen Rangers gaat starten en dat het voor Til dan misschien einde oefening is als basisspeler (voor nu). Anders zou ik ook niet inzien waarom je Guti niet laat spelen nu.

CNG MrKrateos

Trainer Coach
Ja, Benitez ook overigens :sneaky: ene speler herstelt sneller dan de andere, ene komt fitter van vakantie dan de andere Dat Jordan dit kan opbrengen na 4 hele wedstrijden en 1 verlenging is niet heel vreemd toch?
Zo aan het begin van het seizoen, terwijl veel anderen gespaard worden.

Afin, het valt iig op.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan