Go Ahead Eagles - PSV | Zaterdag 13 augustus | Eindstand: 2-5

Status
Je kunt niet meer reageren.

Buitenspelgoal

International
1-4 na 90 minuten dit. Mag eigenlijk geen probleem zijn..
Mag geen probleem zijn, gaat het wel worden. Koppies bij Rangers en je gaat of een bijna geheel gerouleerd elftal krijgen (weinig vastigheden, GAE speelt wel met ingespeeld team en is dus dominanter) of je speelt wel met grotendeels de basis 11 voor dinsdag, maar mist de paar gespaarde spelers. GAE is uit eigenlijk altijd wel een taaie noot om te kraken.

J.B.

Trainer Coach
Mag geen probleem zijn, gaat het wel worden. Koppies bij Rangers en je gaat of een bijna geheel gerouleerd elftal krijgen (weinig vastigheden, GAE speelt wel met ingespeeld team en is dus dominanter) of je speelt wel met grotendeels de basis 11 voor dinsdag, maar mist de paar gespaarde spelers. GAE is uit eigenlijk altijd wel een taaie noot om te kraken.
Gewoon een fc Emmen scenario. Ook zo benaderen. Ik zou ook niet alles rouleren overigens maar dat gaat Ruud ook niet doen.

CNG MrKrateos

Trainer Coach
Ps al iets bekend over jullie basis elf voor morgen avond?

Ik verwacht eerlijk gezegd niet heel veel wijzigingen van jullie kant..
Wordt doorgaands een uurtje voor de aftrap.

Ik verwacht overigens wel wat wijzigingen. Een paar jongens zaten er flink doorheen. Xavi en Hoever zullen wss wel beginnen en wellicht Guti en Til ook wel. Wmb ook Ramalho.

Kronos

Assistent Bondscoach
Wordt doorgaands een uurtje voor de aftrap.

Ik verwacht overigens wel wat wijzigingen. Een paar jongens zaten er flink doorheen. Xavi en Hoever zullen wss wel beginnen en wellicht Guti en Til ook wel. Wmb ook Ramalho.
Vinicius ook een halfuurtje geven, zowel om zelf weer ritme op te bouwen als om krachtmens ook eens een klein beetje rust te gunnen.

Buitenspelgoal

International
Gakpo - Luuk - Bakayoko
Veerman - Xavi - Guti
Max - Branthwaite - Ramalho - Hoever
Benitez

Hiermee maar proberen. Geef onze vrolijke Brit zijn debuut maar. Kun je het duo Obispo - Teze in zijn geheel sparen.

Tifosa

Ballenjongen
Je zou welhaast denken..makkie voor PSV... wss wordt er slecht als een natte krant gespeeld door PSV of ze hebben geluk..slecht gespeeld en toch winnen zie ik wel ns..gek genoeg. Idd verwacht er niet veel van.
:BALL: :DANCE:

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan