Go Ahead Eagles - PSV | Zaterdag 13 augustus | Eindstand: 2-5

Status
Je kunt niet meer reageren.

Ongezouten

Assistent Bondscoach
We gaan aangepakt worden op onze eigen techniek, maar dan in hoger tempo, waardoor we alsnog verzuipen. Ik denk dat het na morgen al gespeeld is.
Beter spelen ze 5-3-2 morgen. Zet Branthwaite er maar bij in de verdediging. Ze zullen met man en macht dat Feyenoord-achtige moeten nullificeren, en hopen op een uitbraak en dan ook hopen dat Gakpo weer eens opstaat in een cruciaal europees duel.

Weltmeister

Bondscoach
Jij dekt je vast in om jezelf zo een teleurstelling te besparn?
Misschien is dat het. ;)
PSV bezwijkt altijd als ze denken dat ze de grootste hobbel gehad hebben. We treden aan tegen de EL-finalist. Een ploeg die waar wij goed in zijn overtreft en die meer voetbal heeft. Het moet gewoon weer aan alle kanten mee zitten en ik denk dat we ons portie geluk al gehad hebben.

Weltmeister

Bondscoach
Beter spelen ze 5-3-2 morgen. Zet Branthwaite er maar bij in de verdediging. Ze zullen met man en macht dat Feyenoord-achtige moeten nullificeren, en hopen op een uitbraak en dan ook hopen dat Gakpo weer eens opstaat in een cruciaal europees duel.
Of 5-4-1 met alleen Luuk in de punt. Middenveld met Sangaré, Veerman, Guti en Xavi erachter. Achterin Ramalho, Branthwaite en Obispo en op de flanken Max (tja) en Mwene die als wingbacks de bal zo nu en dan op het hoofd van Luuk mogen leggen.

Pijlsnelventje

Basisspeler
Misschien is dat het. ;)
PSV bezwijkt altijd als ze denken dat ze de grootste hobbel gehad hebben. We treden aan tegen de EL-finalist. Een ploeg die waar wij goed in zijn overtreft en die meer voetbal heeft. Het moet gewoon weer aan alle kanten mee zitten en ik denk dat we ons portie geluk al gehad hebben.
'Altijd'. We hebben de afgelopen 5 jaar geen enkele hobbel gehad zonder het zelf af te leggen. Misschien Granada uit. Ik kom niet verder dan dat.

Dat we nu dus Monaco hebben verslagen, op karakter, geeft mij dus moed.

Weltmeister

Bondscoach
'Altijd'. We hebben de afgelopen 5 jaar geen enkele hobbel gehad zonder het zelf af te leggen. Misschien Granada uit. Ik kom niet verder dan dat.

Dat we nu dus Monaco hebben verslagen, op karakter, geeft mij dus moed.
Karakter is een fantastische eigenschap voor een ploeg. Blij mee. Ik had alleen graag wat meer lijn en voetbal in het spel gezien. Ik ben bang dat wanneer deze eigenschap effectief bestreden wordt er niet zoveel overblijft waar we op kunnen bouwen. Dat maakt ons in mijn ogen voorspelbaar en makkelijk te neutraliseren. Daarom zou ik bijv gewoon structureel met Xavi spelen, die maakt ons onvoorspelbaar.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan