Go Ahead Eagles - PSV | Zaterdag 13 augustus | Eindstand: 2-5

Status
Je kunt niet meer reageren.

huez

Aanvoerder
Ze moeten er vanaf het begin af aan goed met de kop erbij zijn, de trainer van GoHead gaat die spelers vanaf het begin er vol op laten klappen.

Schoutjes

Supporter
Doorschuiven in een toch al druk seizoen? Willen we in de staart van de kampioensrace nog van alles moeten inhalen want CL. Go Ahead.. komop zeg.
Er was een plek op 31 augustus. Nu hebben ze volendam weggehaald tussen de 2 wedstrijden maar volgens mij was het logischer om die van go ahead te verplaatsen.

Kronos

Assistent Bondscoach
Zeker met 120 minuten weer genoeg aanleiding om wat te rouleren. Branthwaite en Ramalho centraal achterin, misschien middenveld eens proberen met Guti-Xavi-Til? Hopelijk dient Vinicius zich ook weer snel aan, want ondanks dat Luuk een geweldige atleet is en het mist lijkt te hinken van allemaal kan het toch niet goed zijn om alles zoveel achter elkaar te moeten spelen. Zeker omdat hij maar een korte voorbereiding had.

J.B.

Trainer Coach
Er was een plek op 31 augustus. Nu hebben ze volendam weggehaald tussen de 2 wedstrijden maar volgens mij was het logischer om die van go ahead te verplaatsen.
De vraag is, blijven we dan verplaatsen? Immers, groepsfase CL komt er waarschijnlijk aan. Gaan we bij iedere poulefasepot de boel verzetten? Wordt nog druk dan als we 6 wedstrijden moeten inhalen straks

Der Jaufe

Internationale Legende
Die belasting krijg je dus later weer voor je kiezen. Met een wk tussendoor in een toch al druk programma.. ik vind het maar tricky
Tja als we gister bibben 90 minuten gewonnen hadden had ik het ook een beetje overdreven gevonden. Anderzijds dat weekje vrij geeft veel meer mogelijkheid om aan de systemen te werken dan normaal.

DrJ

Routinier
Zeker met 120 minuten weer genoeg aanleiding om wat te rouleren. Branthwaite en Ramalho centraal achterin, misschien middenveld eens proberen met Guti-Xavi-Til? Hopelijk dient Vinicius zich ook weer snel aan, want ondanks dat Luuk een geweldige atleet is en het mist lijkt te hinken van allemaal kan het toch niet goed zijn om alles zoveel achter elkaar te moeten spelen. Zeker omdat hij maar een korte voorbereiding had.
Vertessen zal ook snel weer beschikbaar zijn.

J.B.

Trainer Coach
Tja als we gister bibben 90 minuten gewonnen hadden had ik het ook een beetje overdreven gevonden. Anderzijds dat weekje vrij geeft veel meer mogelijkheid om aan de systemen te werken dan normaal.
Kunnen we daar ook niet zo'n pot tegen gae voor gebruiken dan? Ik zie echt het nut niet van het verplaatsen van deze pot. Dat ie volgende week wordt verplaatst soit, maar dit is onnodig.
Maargoed, mijn mening.

Mikasa

Internationale Legende
Vond ik ook logischer. Wat dat is uit en voor de uitwedstrijd. Daarbij is de wedstrijd thuis ook nog eens op woensdag.

Maar van mij hoeven die relatief simpele wedstrijden niet verplaatst. Ajax is toch andere koek.

Eagle

Ballenjongen
In de ogen van Ruud van Nistelrooij is go ahead eagles een directe concurrent die mee gaan doen voor de CL plekken eind van het seizoen; van Nistelrooij...go ahead beschikt over een voorhoede waar buiten de traditionele top 3 van Nederland van zou likkebaarden, we zullen waakzaam moeten zijn voor de individuele kwaliteiten voorin, lidberg wil ik er graag uitlichten een jongen die uit het niets een doelpunt kan maken en een wedstrijd kan beslissen,

Wij gaan als PSV zijnde altijd uit van eigen kracht maar mocht
De wedstrijd er om vragen, passen wij ons aan, aan go ahead.
Ik merk dat er binnen de selectie alleen maar volledige focus ligt op de wedstrijd van morgen avond, er word niks anders gesproken in de kleedkamer over de wedstrijd van morgen, de angst voor het spelen in de een dergelijk vijandig stadion is voelbaar,en is iets waar je het samen over moet hebben, afgelopen seizoen ging Joël drommel huilend van het veld dus we zijn gewaarschuwd. Het woord Rangers is nog niet Gevallen Aldus van Nistelrooij, er zijn daar morgen weer 10.000 supporters waarvan ruim 9000 met een klein stijfje op de tribune staan om hun trots als een wervel wind over ons heen te laten razen en Ons uit het ritme te halen, of we er klaar voor zijn? Je bent nooit klaar voor een wedstrijd in Deventer.

Bron Rik elfrink

Eagle

Ballenjongen
Ps al iets bekend over jullie basis elf voor morgen avond?

Ik verwacht eerlijk gezegd niet heel veel wijzigingen van jullie kant..

Laatst bewerkt door een ninja:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan