Go Ahead Eagles - PSV | Woensdag 22 september | Eindstand:1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik ben benieuwd wie Gotze zal gaan vervangen, misschien Gakpo op zijn plek en Bruma dan op Gakpo's plek? Gaat Schmidt weer even terug naar de 4-2-2-2 systeem en zien we Vinicius met Zahavi? Mario Götze is een 'key' player, dus het zal moeilijk worden om hem op te vangen. Elke vervanger is drie niveaus lager dan hem, dus moet de ploeg scherp zijn om goed spel te vertonen.

Ik denk dat het 1-3 wordt.

Als er nu geen reactie komt van de spelersgroep dan kunnen we ons definitief op plek 2 gaan richten. Heel benieuwd wat ze gaan laten zien
Dit soort reacties…

Als we morgen een belabberde wedstrijd spelen en gelijk spelen staan we alsnog maar 3 punten achter op de koploper met nog tig wedstrijden te gaan. Mag hopen dat ze op de club de handdoek iig niet zo snel in de ring gooien zeg 😒

Dit soort reacties…

Als we morgen een belabberde wedstrijd spelen en gelijk spelen staan we alsnog maar 3 punten achter op de koploper met nog tig wedstrijden te gaan. Mag hopen dat ze op de club de handdoek iig niet zo snel in de ring gooien zeg 😒
Tel daar nog maar 1 fictief punt bij op. Dan heeft PSV na 6 wedstrijd namelijk een achterstand in doelsaldo van 19 goals. :cautious:

Ajax wint weer met erg ruime cijfers van een kleine club. Ik ben benieuwd naar de uitslag van morgenavond tegen de Eagles. Wordt dat ook een ruime overwinning, of maar net een nipte overwinning voor PSV? En uiteraard ben ik, gezien het wisselbeleid van Schmidt, zeer benieuwd naar de basisopstelling morgenavond.

Ajax wint weer met erg ruime cijfers van een kleine club. Ik ben benieuwd naar de uitslag van morgenavond tegen de Eagles. Wordt dat ook een ruime overwinning, of maar net een nipte overwinning voor PSV? En uiteraard ben ik, gezien het wisselbeleid van Schmidt, zeer benieuwd naar de basisopstelling morgenavond.
Kijk nou maar uit met GAE een kleine club noemen, voordat er weer een verdwaalde overspannen adelaar je om de oren vliegt hier.

Na het blijkbaar debacle vsn zondag(niets van gezien gelukkig 😂) moet er toch wel een statement gezet worden door gae te overklassen. Vanaf 3 goals verschil is dan dus prima. En dit weekend krijg je doodleuk een willen II in vorm. Weer een serieuze krachtmeting

OueLOzL8

Gaat het shirtje al uit of wil Ramalho uit schaamte voor het spel van heel PSV zich verbergen? :cautious:

Ik ben benieuwd wie Gotze zal gaan vervangen, misschien Gakpo op zijn plek en Bruma dan op Gakpo's plek? Gaat Schmidt weer even terug naar de 4-2-2-2 systeem en zien we Vinicius met Zahavi? Mario Götze is een 'key' player, dus het zal moeilijk worden om hem op te vangen. Elke vervanger is drie niveaus lager dan hem, dus moet de ploeg scherp zijn om goed spel te vertonen.

Ik denk dat het 1-3 wordt.
Dom idee, laat iedereen nou gewoon op z'n plek staan en wijs een vervanger voor Gotze aan, wat mij betreft Doan, maar er zijn meerdere kandidaten (Bruma, Vertessen, Thomas, Propper of Mauro).

Dom idee, laat iedereen nou gewoon op z'n plek staan en wijs een vervanger voor Gotze aan, wat mij betreft Doan, maar er zijn meerdere kandidaten (Bruma, Vertessen, Thomas, Propper of Mauro).
Wat mij betreft is vanavond beginnen met Doan ipv Götze de logische keuze.

Zou ik ook de slimste optie vinden, Doan maakt veel kans om daar te spelen inderdaad.

Ach als je deze twee wint sta je er niet eens zo slecht voor. Wij hebben AZ en Feyenoord al gehad en staan dan maar 1 puntje achter waarschijnlijk. Zie het allemaal niet zo somber in na 1 off day.
Het is helaas niet 1 off day. Het is een tendens. Het is "maar 1 puntje".
Vorig seizoen stond PSV na 6 wedstrijden 2 punten achter Ajax en aan het eind van het seizoen 16 punten.
Ik gooi nog zeker niet de handdoek, maar als PSV met dergelijke opstellingen en wisselbeleid doorgaat is er op het eind van het seizoen weer zo'n kloof. Na een goed begin van het seizoen is PSV qua niveau nu al afgezakt naar hetzelfde bedenkelijke niveau van de afgelopen jaren. Ik had even de illusie dat het dit seizoen anders zou zijn en dat ik mijn seizoenskaart mogelijk te vroeg had opgezegd na ergerniswekkende seizoenen, maar als de wedstrijd tegen Feyenoord een voorbode is van het niveau in de rest van het seizoen is mijn beslissing toch de goede geweest.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan