Penalty
Forum Hall of Fame Inductee
Schmidt op zijn bek slaan als hij de opstelling bekend maakt?Als er nu geen reactie komt van de spelersgroep dan kunnen we ons definitief op plek 2 gaan richten. Heel benieuwd wat ze gaan laten zien

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Schmidt op zijn bek slaan als hij de opstelling bekend maakt?Als er nu geen reactie komt van de spelersgroep dan kunnen we ons definitief op plek 2 gaan richten. Heel benieuwd wat ze gaan laten zien

Dit soort reacties…Als er nu geen reactie komt van de spelersgroep dan kunnen we ons definitief op plek 2 gaan richten. Heel benieuwd wat ze gaan laten zien
Tel daar nog maar 1 fictief punt bij op. Dan heeft PSV na 6 wedstrijd namelijk een achterstand in doelsaldo van 19 goals.Dit soort reacties…
Als we morgen een belabberde wedstrijd spelen en gelijk spelen staan we alsnog maar 3 punten achter op de koploper met nog tig wedstrijden te gaan. Mag hopen dat ze op de club de handdoek iig niet zo snel in de ring gooien zeg![]()

Kijk nou maar uit met GAE een kleine club noemen, voordat er weer een verdwaalde overspannen adelaar je om de oren vliegt hier.Ajax wint weer met erg ruime cijfers van een kleine club. Ik ben benieuwd naar de uitslag van morgenavond tegen de Eagles. Wordt dat ook een ruime overwinning, of maar net een nipte overwinning voor PSV? En uiteraard ben ik, gezien het wisselbeleid van Schmidt, zeer benieuwd naar de basisopstelling morgenavond.
Eens 3 ptn zijn het belangrijkst. Over 1 jaar onthoud ik waarschijnlijk toch niet het spel wat zorgde voor de overwinning tegen Eagles (of het moet 0-13 word oid maar dat lijkt me sterk).0-1 is genoeg voor mij.
Ook met slecht spel.
Cijfermatig heb je gelijk, maar het hoe van zondag heeft wel een bresje geslagen in mijn optimisme, maar voor nu gaan we d'r gewoon weer voorAch als je deze twee wint sta je er niet eens zo slecht voor. Wij hebben AZ en Feyenoord al gehad en staan dan maar 1 puntje achter waarschijnlijk. Zie het allemaal niet zo somber in na 1 off day.

Dit is precies hoe ik er ook in zit. Flinke knauw gehad, maar na 1 vreselijke wedstrijd al de handdoek gooien - terwijl we nog maar in september zijn - gaat mij te ver.Cijfermatig heb je gelijk, maar het hoe van zondag heeft wel een bresje geslagen in mijn optimisme, maar voor nu gaan we d'r gewoon weer voor![]()
![]()
![]()
Als er nu geen reactie komt van de spelersgroep, gaat ook plek 2 moeilijk worden.Als er nu geen reactie komt van de spelersgroep dan kunnen we ons definitief op plek 2 gaan richten. Heel benieuwd wat ze gaan laten zien
Dom idee, laat iedereen nou gewoon op z'n plek staan en wijs een vervanger voor Gotze aan, wat mij betreft Doan, maar er zijn meerdere kandidaten (Bruma, Vertessen, Thomas, Propper of Mauro).Ik ben benieuwd wie Gotze zal gaan vervangen, misschien Gakpo op zijn plek en Bruma dan op Gakpo's plek? Gaat Schmidt weer even terug naar de 4-2-2-2 systeem en zien we Vinicius met Zahavi? Mario Götze is een 'key' player, dus het zal moeilijk worden om hem op te vangen. Elke vervanger is drie niveaus lager dan hem, dus moet de ploeg scherp zijn om goed spel te vertonen.
Ik denk dat het 1-3 wordt.
Wat mij betreft is vanavond beginnen met Doan ipv Götze de logische keuze.Dom idee, laat iedereen nou gewoon op z'n plek staan en wijs een vervanger voor Gotze aan, wat mij betreft Doan, maar er zijn meerdere kandidaten (Bruma, Vertessen, Thomas, Propper of Mauro).
![]()
Gaat het shirtje al uit of wil Ramalho uit schaamte voor het spel van heel PSV zich verbergen?![]()
Zou ik ook de slimste optie vinden, Doan maakt veel kans om daar te spelen inderdaad.Dom idee, laat iedereen nou gewoon op z'n plek staan en wijs een vervanger voor Gotze aan, wat mij betreft Doan, maar er zijn meerdere kandidaten (Bruma, Vertessen, Thomas, Propper of Mauro).
Dit lijkt me ook, maar ben heel benieuwd hoe Schmidt hierover denkt!Wat mij betreft is vanavond beginnen met Doan ipv Götze de logische keuze.
Het is helaas niet 1 off day. Het is een tendens. Het is "maar 1 puntje".Ach als je deze twee wint sta je er niet eens zo slecht voor. Wij hebben AZ en Feyenoord al gehad en staan dan maar 1 puntje achter waarschijnlijk. Zie het allemaal niet zo somber in na 1 off day.