Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Want jij hebt liever een foto van het Carglass stadion dan de Aderlaarshorst?Ja statistieken zijn niet in ons voordeel idd,
Ps bij open van deze topic over deze wedstrijd staat een foto van ons Carglass stadion, die waarschijnlijk genomen is van denk zn 10/15 jaar geleden, ver voor de verbouwing , toen het nog de adelaarshorst hete.. en we nog op gewoon gras speelde.. vind het allemaal wel guitig die misplaatste arogantie,
Lijkt op een herhaling van tig jaren terug kwamen jullie binnen kwartier op 2-0 bij ons achter dat dat ergens in de 89e min toen de 2–3 nog werd gemaakt.. (was koud toen hi hi)PSV is het aan z'n stand verplicht om er een 0-4 van te kunnen maken, maar dat zal inderdaad vast niet gebeuren. Ik denk eerder een 2-3.
PSV komt vrij snel met 1-0 voor, maar Eagles maakt 2-1 door 2x zwak verdedigen van de backs. In de 75e minuut scoort PSV 2-2 en .....in de 89e minuut toch nog 2-3!
Is ook moeilijk te vinden een foto van een verbouwende adelaarshorst he, zijn erg zeldzaam ben ik met je eens, klaar beetje intresse en geloof me je komt echt een heel eind,kom op zeg! dacht bij het zien van de foto eerst dat het foto was van Veendam de lange leegte was..maar goed sterkte morgen heren.. ps nog een klein min puntje voor jullie basje Nijhuis is ,onze, scheidsrechter morgen.. word een heerlijk potje!Want jij hebt liever een foto van het Carglass stadion dan de Aderlaarshorst?
Even serieus, onze moderators krijgen materiaal aangeleverd welke we mogen gebruiken, zomaar een foto met copyright van het internet plukken is not done. Als jij een betere hebt uit jouw eigen collectie mag je die best aanleveren. Heeft derhalve niks met arrogantie te maken, maar met de database waar we uit kunnen putten.
En wat mij betreft zijn de statistieken derhalve dat we daar niet al te veel houvast in kunnen vinden, temeer omdat het gros van de wedstrijden uit de statistieken uit lang vervlogen tijden komen.
Copyright, en waarom zou een admin die vrijwilliger is gaan zoeken als hij materiaal aangeleverd krijgt. Daar arrogantie in zien is spijkers op laag water zoeken.Is ook moeilijk te vinden een foto van een verbouwende adelaarshorst he

Wordt tijd om dat data van Schmidt zelf eens te analyserenLaten we hopen dat het systeem van Schmidt gecrasht is nu de data hebben aangetoond dat de fresh substitutes er weinig van gebakken hebben. Als hij er toch aan blijft vasthouden dan zou ik tegen de supporters die naar Deventer afreizen willen vragen om 'IT-ers', IT-ers' te scanderen i.p.v. 'Boeruh', 'Boeruh'![]()

Ps net nog even de beelden terug gekeken, bij de 0-4 van dessers dat die bij de cornervlag staat, en er 4/5 huisvaders van een jaartje of 35/40 helemaal los gaan in dat hoekje en zich met zn 4/5 laten tegenhouden door een vrouwelijke steward, Comedie van een heel hoog niveau bedankt voor het lachen, Overal en nergens heb je ,supporters, die niet helemaal lekker zijn hou je tochAch, kunstgras of niet, Carglass of niet - zodra die supporters van jullie zich een keer kunnen gedragen jegens spelers die er iets anders uit zien dan de gemiddelde Deventenaar ben ik al lang tevreden![]()
Is goed lieverd! Ook jij een fijne wedstrijd morgen(slappe augurk foei!)Eagle
Heeft Go Ahead ook een forum? Wellicht dat je daar terecht kan met deze loze berichten!
Thanks!
Q.E.D…Overal en nergens heb je ,supporters, die niet helemaal lekker zijn hou je toch
Beetje jammer dat je de data van de wedstrijd van vanavond tegen Fortuna niet ff meeneemt, juist dit soort halfbakken info doet ons de das omVolgens mijn data heeft Ajax Cambuur verslagen met 9-0 en wij verloren van Feyenoord met 0-4. Dat betekent dat we morgen met 13-0 moeten winnen. Ik zal die data toespelen aan PSV, zodat de trainer de spelers de juiste instructies kan meegeven...

Ik zal die data nog even nasturen, maar ben bang dat die pas halverwege de wedstrijd aankomt bij de trainer. Dat gebeurde ook al tegen Feyenoord. Ik vroeg me al af waarom hij zo driftig wisselde..Beetje jammer dat je de data van de wedstrijd van vanavond tegen Fortuna niet ff meeneemt, juist dit soort halfbakken info doet ons de das om![]()
Vind het toch redelijk bijzonder dat na het lezen van de comments hier er toch een hoop Amsterdamse arrogantie bij zit, en dat voor jullie Brabanders.. wij(Eagles) hebben 3 thuiswedstrijden gespeeld Heerenveen thuis 0-1 Sparta thuis 2-0 pec thuis 1-0 3 wedstrijden 1 tegen doelpunt, mensen die hier uitslagen neer zetten als 0-5 0-6 moeten lekker ik Amsterdam gaan wonen of gewoon je verdiepen in de tegenstander, morgen word voor jullie mensen een heel naar
Vervelend potje zowel op het veld als naast het Veld, als er een mokent voor ons is ok een resultaat te halen tegen PSV is dat nu, gotze doet niet mee, daarnaast zag ik dat Bruma start, jullie trainer gaat lekker door met zn speciale manier van wisselen prima, daar in tegen heben wij ene trainer die wel een antwoord heeft om morgen een resultaat te halen, ik verwacht dat wij met 2 pijl snelle spitsen spelen, jullie het spel mogen gaan maken(waar jullie een hekel aan hebben) en wij in de o schakeling wel het een en ander kunnen gaan klaar spelen, denk daarbij dat we flik met het mes tussen de tanden spelen, en dat zal overslaan op de tribunes, dat er van PSV kant zoveel meer kwaliteit aanwezig is, is duidelijk, maar morgen komen daar andere aspecten bij komen om met de 3 punten uit Deventer te vertrekken.. verwacht een 1-1 of een heel zwaar bevochten 1-2 overwinning voor jullie, wij ik Deventer hebben er in iedergeval vertrouwen in dat er wat te halen valt morgen! Goeie wedstrijd!
Is goed lieverd! Ook jij een fijne wedstrijd morgen(slappe augurk foei!)