J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Deze wanvertoning haalt wat mij betreft de goede seizoensstart volledig onderuit.. Kan er niets aan doen..Klopt maar ik heb het niet over 1 wedstrijd maar over het seizoen tot nu toe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Deze wanvertoning haalt wat mij betreft de goede seizoensstart volledig onderuit.. Kan er niets aan doen..Klopt maar ik heb het niet over 1 wedstrijd maar over het seizoen tot nu toe.
Het wordt de komende weken afwachten wat de standaard is en wat de uitschieter(s)Deze wanvertoning haalt wat mij betreft de goede seizoensstart volledig onderuit.. Kan er niets aan doen..
Ik vind de periode tot nu toe eigenlijk ook niet zo geslaagd. Tegen Sociedad was al matig maar je laat het echt liggen tegen Benfica en Feyenoord, dan ben je plotseling wisselvallig geworden en dat is risicovol voor een club die de beste van het seizoen 21-22 wil worden.Deze wanvertoning haalt wat mij betreft de goede seizoensstart volledig onderuit.. Kan er niets aan doen..
Ook in de CL zijn we mede door de domme wissels uitgeschakeld tegen 10 man. Speelden niet slecht maar ook toen werd Madueke zomaar er uit gehaald en ook van Ginkel die eigenlijk best goed speelde. Dan vallen de resultaten tegen een gehavend Gala of tegen Midjiland gewoon in het niet als jij met “ het hele seizoen” dit soort wedstrijden bedoelde.Klopt maar ik heb het niet over 1 wedstrijd maar over het seizoen tot nu toe.
Helemaal eens, maar, daar ben ik weer, het is de tactiek. De backs moeten diep en breed gaan, en de Noni en Gakpo moeten daarachter naar binnen trekken. Dat klopt gewoon niet, vooral omdat Max/Mwene/Teze helemaal niet de kwaliteiten hebben om voorin te spelen, ze komen geen man voorbij, hebben geen voorzet en lezen het spel niet goed en maken dus voortdurend de verkeerde keuzes. Laat backs verdedigen en Noni/Cody aanvallen.Ook in de CL zijn we mede door de domme wissels uitgeschakeld tegen 10 man. Speelden niet slecht maar ook toen werd Madueke zomaar er uit gehaald en ook van Ginkel die eigenlijk best goed speelde. Dan vallen de resultaten tegen een gehavend Gala of tegen Midjiland gewoon in het niet als jij met “ het hele seizoen” dit soort wedstrijden bedoelde.
Verder moeten zowel Madueke als Gakpo altijd spelen, altijd! Alleen moeten ze meer instructies krijgen over bijv diep gaan. Ze willen beide de bal aan de voet hebben EN gaan beide steeds de drukte in naar binnen. In de 16 wordt het dan te druk en chaotisch. Ik snap niet dat dat soort dingen niet tegen hen worden gezegd. Breed houden en diep gaan hoort ook bij de positie van de buitenspelers. Kijk hoe Antony dat doet..

Wist niet dat je boos zou wordenVind het toch redelijk bijzonder dat na het lezen van de comments hier er toch een hoop Amsterdamse arrogantie bij zit, en dat voor jullie Brabanders.. wij(Eagles) hebben 3 thuiswedstrijden gespeeld Heerenveen thuis 0-1 Sparta thuis 2-0 pec thuis 1-0 3 wedstrijden 1 tegen doelpunt, mensen die hier uitslagen neer zetten als 0-5 0-6 moeten lekker ik Amsterdam gaan wonen of gewoon je verdiepen in de tegenstander, morgen word voor jullie mensen een heel naar
Vervelend potje zowel op het veld als naast het Veld, als er een mokent voor ons is ok een resultaat te halen tegen PSV is dat nu, gotze doet niet mee, daarnaast zag ik dat Bruma start, jullie trainer gaat lekker door met zn speciale manier van wisselen prima, daar in tegen heben wij ene trainer die wel een antwoord heeft om morgen een resultaat te halen, ik verwacht dat wij met 2 pijl snelle spitsen spelen, jullie het spel mogen gaan maken(waar jullie een hekel aan hebben) en wij in de o schakeling wel het een en ander kunnen gaan klaar spelen, denk daarbij dat we flik met het mes tussen de tanden spelen, en dat zal overslaan op de tribunes, dat er van PSV kant zoveel meer kwaliteit aanwezig is, is duidelijk, maar morgen komen daar andere aspecten bij komen om met de 3 punten uit Deventer te vertrekken.. verwacht een 1-1 of een heel zwaar bevochten 1-2 overwinning voor jullie, wij ik Deventer hebben er in iedergeval vertrouwen in dat er wat te halen valt morgen! Goeie wedstrijd!
Vreesde ik al voor met de vroege wisselGötze geblesseerd en zal niet spelen tegen GAE
Ach, kunstgras of niet, Carglass of niet - zodra die supporters van jullie zich een keer kunnen gedragen jegens spelers die er iets anders uit zien dan de gemiddelde Deventenaar ben ik al lang tevredenJa klopt wij spelen op kunstgras, en spelen in het Carglass stadion.. pff
Tuurlijk normaal gesproken, gaan we er op kwaliteit gewoon af tegen jullie, als er 100 procent focus is van jullie kant dan zal dat een overwinning betekenen voor jullie, maar de vraag is.. is die er? Daarnaast om de 3 dagen spelen begint zn tol te eisen bij jullie, en zeker nu de resultaten wat uit bliiven(teleurstelling uitschakeling cl gelijk tegen sociedad dikke nederlaag tegen Feyenoord.. ik moet het echt gaan zien, aan sfeertje zal het morgen avond niet gaan liggen,The eagle has landed, i repeat, the eagle has landed...
Welkom Eagle, met een winstpercentage van 55% voor PSV zie ik die 0-5 ik ziet zo 1-2-3 gebeuren. Logischerwijs verwacht ik winst (ben je ook supporter voor) maar hooguit een lastige 1-3.
Zou fijn zijn als je met een mening komt, dat je die dan misschien ook even kan onderbouwen.. dat communiceert wat prettiger.. onze supporters kunnen gedragen jegens spelers die er iets anders uitzien.. die moet je me echt even uitleggen als je wil..Ach, kunstgras of niet, Carglass of niet - zodra die supporters van jullie zich een keer kunnen gedragen jegens spelers die er iets anders uit zien dan de gemiddelde Deventenaar ben ik al lang tevreden![]()
Vind het toch redelijk bijzonder dat na het lezen van de comments hier er toch een hoop Amsterdamse arrogantie bij zit, en dat voor jullie Brabanders.. wij(Eagles) hebben 3 thuiswedstrijden gespeeld Heerenveen thuis 0-1 Sparta thuis 2-0 pec thuis 1-0 3 wedstrijden 1 tegen doelpunt, mensen die hier uitslagen neer zetten als 0-5 0-6 moeten lekker ik Amsterdam gaan wonen of gewoon je verdiepen in de tegenstander, morgen word voor jullie mensen een heel naar
Vervelend potje zowel op het veld als naast het Veld, als er een mokent voor ons is ok een resultaat te halen tegen PSV is dat nu, gotze doet niet mee, daarnaast zag ik dat Bruma start, jullie trainer gaat lekker door met zn speciale manier van wisselen prima, daar in tegen heben wij ene trainer die wel een antwoord heeft om morgen een resultaat te halen, ik verwacht dat wij met 2 pijl snelle spitsen spelen, jullie het spel mogen gaan maken(waar jullie een hekel aan hebben) en wij in de o schakeling wel het een en ander kunnen gaan klaar spelen, denk daarbij dat we flik met het mes tussen de tanden spelen, en dat zal overslaan op de tribunes, dat er van PSV kant zoveel meer kwaliteit aanwezig is, is duidelijk, maar morgen komen daar andere aspecten bij komen om met de 3 punten uit Deventer te vertrekken.. verwacht een 1-1 of een heel zwaar bevochten 1-2 overwinning voor jullie, wij ik Deventer hebben er in iedergeval vertrouwen in dat er wat te halen valt morgen! Goeie wedstrijd!
Gemiddeld hebben we daar 1,3 doelpunt tegen gekregen en 2,3 doelpunten gemaakt. Wat dat betreft zit je redelijk savePSV is het aan z'n stand verplicht om er een 0-4 van te kunnen maken, maar dat zal inderdaad vast niet gebeuren. Ik denk eerder een 2-3.