Go Ahead Eagles - PSV | Woensdag 22 september | Eindstand:1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
------------------Drommel-------------------------
Mwene------Teze---------Obispo-------Oppegard
------------Sangaré------Thomas------------------
Madueke----------Propper------------------Bruma
--------------------Vinicius-------------------------

Laat veel van de spelers maar eens rust krijgen, Mwene is toch wel een stuk beter op RB dan Teze, dan kan Teze weer een potje centraal spelen. Oppegard kan je makkelijk uitproberen in deze wedstrijd op linksback, hopelijk is Sangaré dan ook weer terug en ik wil Vinicius wel een 90 minuten zien spelen. Als we deze dan niet winnen kan je meteen van alle 11 hun contract ontbinden!

Nee maar serieus, liever een wedstrijdje geen Gakpo en Götze dan een heel seizoen een uitgebluste variant van die twee.
 
Veel negatieve reacties op Roger en ik snap het ook vaak niet maar zo slecht als we nu doen voorkomen is het toch ook niet. We staan 1 punt achter op Ajax en hebben AZ uit en Feyenoord thuis al gehad.
Normaal sta ik er hetzelfde in, maar gezien het vertoonde spel van de laatste 3 wedstrijden lukt het mij niet om de positivo uit te hangen.
 
Normaal sta ik er hetzelfde in, maar gezien het vertoonde spel van de laatste 3 wedstrijden lukt het mij niet om de positivo uit te hangen.
Tegen real sociadad vond ik spel niet slecht. We krijgen twee tegen goals tegen en maakte achterin wat verdedigende fouten. Maar qua spel speelde We, naar mijn mening, wel beter.

Tegen AZ speelde we verre van mooi voetbal. Maar we gaven ook relatief weinig kansen weg (volgensmij hadden we ook meer schoten op doel). Als je dan wint met 0 3 uit tegen az dan vind ik het wel positief.

Feyenoord was wel kloten dus snap dat die stemming overheerst.

Is trouwens Sangare deze week al terug? Of duurt nog wat langer?
 
Veel negatieve reacties op Roger en ik snap het ook vaak niet maar zo slecht als we nu doen voorkomen is het toch ook niet. We staan 1 punt achter op Ajax en hebben AZ uit en Feyenoord thuis al gehad.

En het ding is, we hadden 2 voorsprong moeten hebben. Het is niet dat we verloren hebben van Real Madrid he. Van dit Feyenoord moet je gewoon winnen met de selectie die wij hebben. Dat ze in Rotterdam denken dat ze na zondag ineens mee gaan doen om de CL moeten zij zelf weten. Ik weet dat dit Feyenoord nog genoeg punten gaat verspelen gezien hun spel 4 dagen eerder tegen Macabi Haifa, de verloren wedstrijd tegen Utrecht en het feit dat ze daar al moeite hebben met 2 keer spelen in 5 dagen. Blijft voor mij een club waar je gewoon van moet winnen.
 
Tegen real sociadad vond ik spel niet slecht. We krijgen twee tegen goals tegen en maakte achterin wat verdedigende fouten. Maar qua spel speelde We, naar mijn mening, wel beter.

Tegen AZ speelde we verre van mooi voetbal. Maar we gaven ook relatief weinig kansen weg (volgensmij hadden we ook meer schoten op doel). Als je dan wint met 0 3 uit tegen az dan vind ik het wel positief.

Feyenoord was wel kloten dus snap dat die stemming overheerst.

Is trouwens Sangare deze week al terug? Of duurt nog wat langer?
Geen idee, kan er ook niks nieuws over vinden
 
Veel negatieve reacties op Roger en ik snap het ook vaak niet maar zo slecht als we nu doen voorkomen is het toch ook niet. We staan 1 punt achter op Ajax en hebben AZ uit en Feyenoord thuis al gehad.
We hadden 2 punten voorsprong op Ajax kunnen hebben. Met gemak.
 
Veel negatieve reacties op Roger en ik snap het ook vaak niet maar zo slecht als we nu doen voorkomen is het toch ook niet. We staan 1 punt achter op Ajax en hebben AZ uit en Feyenoord thuis al gehad.
Dit had ik misschien ook wel gevonden als we 1-1 of zelfs met een 1-2 verloren hadden na een discutabale pingel of iets, maar met een kansloze 0-4 was het zeker zo slecht als we doen voorkomen. Werkelijk niets te vertellen gehad (op een minuut of 20 na). Het was echt slecht...

Voordeel is wellicht dat we GAE met een 0-6 oprollen om de kater weg te spoelen..
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Werkelijk niets te vertellen gehad (op een minuut of 20 na).
Altijd lastig. Wat is niets te vertellen hebben? Optisch had PSV een overwicht, maar verder dan kleine kansen kwam het niet. Feyenoord scoorde 4x uit 5 counters. Dan heb je het heel goed gedaan, maar had je dan alles te vertellen? Tot de 0-1 had ik echt niet verwacht dat Feyenoord zou gaan scoren. Er was niets dat daar op wees.
 
We hadden 2 punten voorsprong op Ajax kunnen hebben. Met gemak.
Hadden is eens. Met gemak denk ik niet. Gezien de historie tegen Feyenoord plus het feit dat gewoon bepalende spelers onderpresteren.

De Madueke van de afgelopen 2 weken is maar de vraag of hij zou scoren. Gakpo speelde prima tov de rest maar ook niet geweldig. Ook een gotze en propper lieten te weinig zien.

Zeker mee eens dat als Schmidt andere keuzes had gemaakt dat we geen kansloze nederlaag hadden meegemaakt. Misschien zelfs een punt gepakt.

Maar winnen was zondag, om wat voor redenen dan ook, vrij lastig geweest. Niet alleen door de coach maar ook omdat de spelers niet thuis gaven.
 
Dit had ik misschien ook wel gevonden als we 1-1 of zelfs met een 1-2 verloren hadden na een discutabale pingel of iets, maar met een kansloze 0-4 was het zeker zo slecht als we doen voorkomen. Werkelijk niets te vertellen gehad (op een minuut of 20 na). Het was echt slecht...

Voordeel is wellicht dat we GAE met een 0-6 oprollen om de kater weg te spoelen..
Klopt maar ik heb het niet over 1 wedstrijd maar over het seizoen tot nu toe.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan