Gerald Vanenburg

Volgens mij niets? Hij heeft Helmond Sport een tijdje slecht laten voetballen en is nog bij Willem II aan de slag geweest. Maar, dat was tijdelijk volgens mij.
Ik kan me niet herinneren zijn naam recentelijk te hebben gehoord.

Edit: even Wikipedia geraadpleegd en daar loopt het spoor dood in 2008, na Willem II.

Gerald Vanenburg is bezig met de tenniscarrière van zijn getalenteerde dochter.

http://www.nusport.nl/de-elfde-stelling/2390571/elfde-stelling-van-gerald-vanenburg.html
 
Gisteren een mooie docu over vaantje.
Is een zeer grote speler geweest die nooit de echte waardering heeft gehad! de rancune bij Ajax en media vrienden uit A@dam hebben dit grotendeels veroorzaakt. Komt mooi naar voren in deze aflevering.
 
Gisteren een mooie docu over vaantje.
Is een zeer grote speler geweest die nooit de echte waardering heeft gehad! de rancune bij Ajax en media vrienden uit A@dam hebben dit grotendeels veroorzaakt. Komt mooi naar voren in deze aflevering.

Wat doet 'ie tegenwoordig, eigenlijk?
 
Weet niet wat hij nu doet.

In de 41ste aflevering van Andere Tijden Sport staat Gerald Vanenburg centraal. In de jaren tachtig stond hij te boek als het grootste talent dat Ajax bezat. Hij was volgens velen zelfs beter dan Marco van Basten. "Ik heb maar dertig procent uit mijn carrière gehaald", zegt de middenvelder zelf jaren later.
 
Volgens mij begeleidt hij zijn dochter die een groot tennistalent is.

Jammer, verschrikkelijk jammer. Hij ging hoofdcoach worden, en mislukte gigantisch in de eerste divisie, als ik het me goed herinner. Ik begrijp bij veel van dat soort mensen niet wat de antipathie jegens het beroep van jeugdtrainer is. Lijkt me net mooi, lekker, in de luwte, jonge talenten klaarstomen. Zo'n Vanenburg is toch de perfecte coach voor een A1. Maar dan wil hij perse hoofdcoach worden, dat mislukt, en dan verlies je zo iemand voor de voetbalwereld. Doodzonde.
 
Jammer, verschrikkelijk jammer. Hij ging hoofdcoach worden, en mislukte gigantisch in de eerste divisie, als ik het me goed herinner. Ik begrijp bij veel van dat soort mensen niet wat de antipathie jegens het beroep van jeugdtrainer is. Lijkt me net mooi, lekker, in de luwte, jonge talenten klaarstomen. Zo'n Vanenburg is toch de perfecte coach voor een A1. Maar dan wil hij perse hoofdcoach worden, dat mislukt, en dan verlies je zo iemand voor de voetbalwereld. Doodzonde.

Ik roep het al tijden. Zo'n jongen moet techniektrainer worden bij PSV. Zowel de jeugd, maar ook de A-selectie.
 
Volgens mij begeleidt hij zijn dochter die een groot tennistalent is.

Spelersprofiel: Vanenburg, P. (Vrouw, 23136847) vanaf 12-11-2011
Speelsterkte enkel 3 Speelsterkte dubbel 3
Rating enkel 2,6377 Rating dubbel 2,9537
Eindejaarsrating enkel 2011 3,1100 Eindejaarsrating dubbel 2011 2,9297



niet verkeerd nr 2 van nederland van meisjes t/m14 jaar
 
Laatst bewerkt:
Jammer, verschrikkelijk jammer. Hij ging hoofdcoach worden, en mislukte gigantisch in de eerste divisie, als ik het me goed herinner. Ik begrijp bij veel van dat soort mensen niet wat de antipathie jegens het beroep van jeugdtrainer is. Lijkt me net mooi, lekker, in de luwte, jonge talenten klaarstomen. Zo'n Vanenburg is toch de perfecte coach voor een A1. Maar dan wil hij perse hoofdcoach worden, dat mislukt, en dan verlies je zo iemand voor de voetbalwereld. Doodzonde.

lijkt me ook prachtig werken met talent dat tegen je op kijkt/waar je een voorbeeld voor zou kunnen zijn en deze jongens dan ook beter te maken
 
Jammer, verschrikkelijk jammer. Hij ging hoofdcoach worden, en mislukte gigantisch in de eerste divisie, als ik het me goed herinner. Ik begrijp bij veel van dat soort mensen niet wat de antipathie jegens het beroep van jeugdtrainer is. Lijkt me net mooi, lekker, in de luwte, jonge talenten klaarstomen. Zo'n Vanenburg is toch de perfecte coach voor een A1. Maar dan wil hij perse hoofdcoach worden, dat mislukt, en dan verlies je zo iemand voor de voetbalwereld. Doodzonde.

Vanenburg kan/kon(?) toch heel slecht tegen kritiek? Ik dacht dat, dat zijn grote valkuil was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan