Georginio Wijnaldum

Daarom was het verstandig om eerst naar Newcastle te gaan.
En jij denkt dat hij United of gelijkwaardige clubs heeft geweigerd omdat hij per se lager wilden beginnen. Volgens mij is het puur toeval en het feit dat Newc. de enige concrete club was met zo een hoog bod.
 
En jij denkt dat hij United of gelijkwaardige clubs heeft geweigerd omdat hij per se lager wilden beginnen. Volgens mij is het puur toeval en het feit dat Newc. de enige concrete club was met zo een hoog bod.

Ja, dat denk ik ook. Memphis daarentegen had beter nog een seizoen bij PSV moeten blijven.
 
En jij denkt dat hij United of gelijkwaardige clubs heeft geweigerd omdat hij per se lager wilden beginnen. Volgens mij is het puur toeval en het feit dat Newc. de enige concrete club was met zo een hoog bod.

Dat zou kunnen kloppen maar mijn post klopt dan nog steeds. ;)
 
Dat zou kunnen kloppen maar mijn post klopt dan nog steeds. ;)

Volgens mij toch niet;)
Je zegt " daarom was het verstandig om eerst naar ....". Hiermee zeg je dat hij bewust zo een keuze heeft gemaakt en dat is niet zo. Er waren geen topclubs die in de rij stonden voor hem, dit itt Memphis die twee concrete aanbiedingen had van PSG en United. En eerlijk gezegd vond ik het toen heel verstandig van hem dat hij PSG weigerde maar voor United koos.
 
Volgens mij toch niet;)
Je zegt " daarom was het verstandig om eerst naar ....". Hiermee zeg je dat hij bewust zo een keuze heeft gemaakt en dat is niet zo. Er waren geen topclubs die in de rij stonden voor hem, dit itt Memphis die twee concrete aanbiedingen had van PSG en United. En eerlijk gezegd vond ik het toen heel verstandig van hem dat hij PSG weigerde maar voor United koos.

Dat klopt.
 
Mocht die transfer naar liverpool door gaan, krijgen wij dan nog een percentage??
 
Ja. PSV krijgt een "doorverkooppercentage".

Kassa rinkelt ook bij PSV
http://www.telegraaf.nl/telesport/v...jnaldum-transfer__.html#voetbal/227/fixtures/

"Wij kunnen bevestigen dat er sprake is van een doorverkooppercentage", laat een woordvoerder van PSV weten. "Maar over verdere details doen wij geen mededelingen."

:)

Gezien de transfersom vorig jaar verwacht ik eigenlijk niet een heel hoog percentage maar laat t eens 5% zijn, heb jet toch weer 0.25mlj erbij :)
 
Normaal reken je beter. 1,5 miljoen toch?

Het is hem trouwens gegund.

wij verkochten m voor 20mlj
zij verkopen m voor 25mlj
doorverkoopperc. gaat over winst

5% van 5 mlj is 0.25mlj dacht ik?

(gebaseerd op de verkoopbedragen van de telegraaf)
 
Laatst bewerkt:
wij verkochten m voor 20mlj
zij verkopen m voor 25mlj
doorverkoopperc. gaat over winst

5% van 5 mlj is 0.25mlj dacht ik?

(gebaseerd op de verkoopbedragen van de telegraaf)
Correctie: zij verkopen hem voor 25 milj pond wat 30 milj Euro is.
 
Ik voorspelde al dat Wijnaldum naar Liverpool zou gaan toen ik hier nog moest uitleggen waarom Hiljemark en Matavz echt niveau tekort komen... :D

Mooi voor Gini, en misschien nog niet zijn plafond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan