Georginio Wijnaldum

...wat kleppen we toch allemaal over een keeper....komt alleen omdat Gomes genoemd is. En let op: die komt toch niet :)

Heb ik ook een hard hoofd in, dat hij komt. Maar Andreas is toch ook niet echt de klasbak waar je op zit te wachten? Heb liever Velthuizen, Vorm, Cillissen, etc... Zie jij Andreas het liefste dan?
 
Heb ik ook een hard hoofd in, dat hij komt. Maar Andreas is toch ook niet echt de klasbak waar je op zit te wachten? Heb liever Velthuizen, Vorm, Cillissen, etc... Zie jij Andreas het liefste dan?

Ik zie misschien nog wel liever Ramos dan Isakson.
 
Laatst bewerkt:
Heb ik ook een hard hoofd in, dat hij komt. Maar Andreas is toch ook niet echt de klasbak waar je op zit te wachten? Heb liever Velthuizen, Vorm, Cillissen, etc... Zie jij Andreas het liefste dan?

Indd, vooral Vorm vind ik een goede keeper.

...wat kleppen we toch allemaal over een keeper....komt alleen omdat Gomes genoemd is. En let op: die komt toch niet

Ik wil ook graag die gave!! Mensen kunnen hier in de toekomst kijken!
 
Ik wil ook graag die gave!! Mensen kunnen hier in de toekomst kijken!

Zou handig wezen, tot nu toe heb ik altijd naar het verleden gekeken met zo'n 300.000 km/s; :rolleyes:

Ik zie misschien nog wel liever Ramos dan Isakson.

Het uitkomen en meevoetballen is zowiezo beter dan bij Ikeason en op de lijn is ook nog goed, klein beetje onstuimig nog, maar heeft in Groningen bewezen potentie te hebben.

Mag het van mij proberen als 1e keeper, ook als Ikeasson niet verkocht wordt.

Misschien informeerde PSV naar Wijnaldum omdat ze rekening houden met een vertrek van Toivonen.

Als dat waar is waarom geld uitgeven, wat een schaars goed is bij PSV. Terwijl je Nijland hebt en die dan gaat verhuren.

Neemt niet weg dat ik Wijnaldum graag naar PSV zie komen.
 
Laatst bewerkt:
Als dat waar is waarom geld uitgeven, wat een schaars goed is bij PSV. Terwijl je Nijland hebt en die dan gaat verhuren.

'Schaars goed' leuke woordspeling op dit moment.
Betreffende keepers heb ik gelezen dat waarschijnlijk Pietje Velthuizen transfervrij mag vertrekken bij Hercules Allicante. Dat zou een hele goeie optie zijn voor PSV, kost niets is nog jong en heeft talent.
Gomes zal een duur verhaal worden waarschijnlijk of hij moet heel veel willen inleveren. Tot zoverre off-topic, om terug te komen bij Wijnaldum vind ik dat hij een hele interessante speler voor PSV zou kunnen zijn. Wel komt hij het best tot zijn recht op 10 en wat doe je dan met Toivonen? Hem gewoon als diepste spits gaan gebruiken is een optie maar hij functioneert beter op 10.
 
'Schaars goed' leuke woordspeling op dit moment.
Betreffende keepers heb ik gelezen dat waarschijnlijk Pietje Velthuizen transfervrij mag vertrekken bij Hercules Allicante. Dat zou een hele goeie optie zijn voor PSV, kost niets is nog jong en heeft talent.
Gomes zal een duur verhaal worden waarschijnlijk of hij moet heel veel willen inleveren. Tot zoverre off-topic, om terug te komen bij Wijnaldum vind ik dat hij een hele interessante speler voor PSV zou kunnen zijn. Wel komt hij het best tot zijn recht op 10 en wat doe je dan met Toivonen? Hem gewoon als diepste spits gaan gebruiken is een optie maar hij functioneert beter op 10.

'Schaars goed' :D, was niet eens zo bedoeld

Velthuizen moet nog een half miljoen kosten, das niet tranfervrij.
En hij heeft een voorkeur voor Feyenoord (boven PSV) en wil zelfs wel weer terug naar Arnhem.

En ik verwacht eerlijk dat er mooie club voor Toivonen komt en dan is weg. Weggepest door de Media net als Suarez en tevens heeft die club Ola al langer op de korrel.
 
PSV wordt op dit moment met alle spelers in verband gebracht. PSV zal toch eerst de mindere goden moeten verkopen. (maza, Engelaar, Manolev etc).
Wijnaldum is een leuke circus voetballer. Vond ik van Amrabat ook. Jammer dat hij het niet gered heeft. Met een beetje bijsturing van de technische staf kan hij wel iets toevoegen.
 
PSV wordt op dit moment met alle spelers in verband gebracht. PSV zal toch eerst de mindere goden moeten verkopen. (maza, Engelaar, Manolev etc).
Wijnaldum is een leuke circus voetballer. Vond ik van Amrabat ook. Jammer dat hij het niet gered heeft. Met een beetje bijsturing van de technische staf kan hij wel iets toevoegen.

Amrabat was bij VVV de echte alleenheerser. hij deed daar echt alles. Wijdaldum heeft ook z'n mindere momenten..
Over Nordin gesproken: ik ben er van overtuigt, dat hij met wat meer vertouwen veel verder had kunnen komen..
 
Amrabat was bij VVV de echte alleenheerser. hij deed daar echt alles. Wijdaldum heeft ook z'n mindere momenten..
Over Nordin gesproken: ik ben er van overtuigt, dat hij met wat meer vertouwen veel verder had kunnen komen..

ik kijk voor de gein wel eens op het vi scorebord bij kayseri maar volgens mij heb ik m pas 1x zien scoren:confused:
 
Ook bij VVV?! kan niet! ik woon zelf in Venlo en heb elke dag moeten horen dat Amrabat WEER er een inschoot

VVV weet ik niet :p maar ik kijk af en toe eens (sinds hij bij Kayseri zit) en als ik er aan denk..

heb ook wel het idee gekregen dat kayseri het NEC van Turkije is?
 
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2006/07 FC Omniworld 36 14 Eerste divisie
2007/08 VVV-Venlo 33 10 Eredivisie
2008/09 PSV 25 5 Eredivisie
2009/10 PSV 25 3 Eredivisie
2010/11 PSV 6 1 Eredivisie
2010/11 Kayserispor 1 1 Turkije
Totalen: 126 34

Niet bijgewerkt neem ik aan:p, vi.nl
 
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2006/07 FC Omniworld 36 14 Eerste divisie
2007/08 VVV-Venlo 33 10 Eredivisie
2008/09 PSV 25 5 Eredivisie
2009/10 PSV 25 3 Eredivisie
2010/11 PSV 6 1 Eredivisie
2010/11 Kayserispor 1 1 Turkije
Totalen: 126 34

Niet bijgewerkt neem ik aan:p, vi.nl

die eerste getallen.. waren dat de keren die hij gwn heeft gespeelt of als basisspeler?
 
Terug
Bovenaan Onderaan