Georginio Wijnaldum

Ik kan deze interesse niet helemaal plaatsen. Wijnaldum bewijst in mijn ogen de laatste tijd wel dat hij het beste tot z'n recht komt als aanvallende middenvelder. Hij heeft het overzicht en loopvermogen voor die positie. Maar PSV heeft al Toivonen voor die positie (bovendien ook nog Labyad en Ibrahim als back-ups) en Wijnaldum haal je niet voor de bank. Als je omschakelt naar 4-4-2, zou hij wel kunnen passen, maar dat zie ik Rutten echt niet doen. Ik sluit daarom niet uit dat er achter de schermen iets speelt met Toivonen.

Misschien wil Rutten hem weer op de spitspositie zetten, dan kan Wijnaldum achter de spits.
 
ik moet toegeven dat een nieuwe keeper lang niet zo belangrijk is.

maar ik ben gewoon niet zo'n fan van Isaksson:puh:

Dát is wat anders....maar hij heeft het echt zo slecht nog niet gedaan. Nu Gomes ineens genoemd wordt, deugt er van Isaksson niet veel meer. Vind ik niet geheel terecht. Qua persoonlijkheid is het natuurlijk geen grootheid, maar het kampioenschap is absoluut niet door de keeper verspeeld.
Ik hou er ook ernstig rekening mee dat Gomes alleen een onderdeel is van een charme-offensief vanuit hogerhand, maar dat dat simpelweg (financieel) niet haalbaar is en we DUS gewoon nog een jaar aan Isaksson vastzitten.
 
Dát is wat anders....maar hij heeft het echt zo slecht nog niet gedaan. Nu Gomes ineens genoemd wordt, deugt er van Isaksson niet veel meer. Vind ik niet geheel terecht. Qua persoonlijkheid is het natuurlijk geen grootheid, maar het kampioenschap is absoluut niet door de keeper verspeeld.
Ik hou er ook ernstig rekening mee dat Gomes alleen een onderdeel is van een charme-offensief vanuit hogerhand, maar dat dat simpelweg (financieel) niet haalbaar is en we DUS gewoon nog een jaar aan Isaksson vastzitten.

Ik vind dat Andreas het goed gedaan heeft or, alleen vind ik gomes ook beter. Al zal hij indd wel niet komen, ik denk trouwens niet dat het een charme-offensief is, maar eerder dat PSV hem graag terug ziet komen omdat ze horen dat hij misschien weg mag.
 
Wijnaldum is leuke speler voor erbij, maar alleen als Toivonen weggaat en zelfs dan ook alleen als het voor een goed bedrag kan. 5 miljoen vind ik erg veel voor een positie waar we veel spelers voor hebben. Liever een spits, keeper en centrale middenvelder (in die volgorde).
 
Terug
Bovenaan Onderaan