Georginio Wijnaldum

'Barcelona en Liverpool onderhandelen over transfer Wijnaldum'

link

Sport schrijft dat de club al een persoonlijk akkoord heeft bereikt met Wijnaldum over een driejarig contract met een optie op nog een jaar. Barcelona onderhandelt volgens het dagblad nu met Liverpool over de transfersom.
 
Ik vind het toch wel opvallende transfer. Ondanks alle puinhoop en chaos bij Barcelona, behouden ze blijkbaar aantrekkingskracht. Net als voor Koeman is het voor spelers toch geen lekker moment om in te stappen? Je weet als speler maar nooit hoe ze met je om zullen gaan, gezien het huidige (transfer)beleid. Wijnaldum moet maar vertrouwen hebben in de situatie straks, als de nieuwe voorzitter en nieuwe trainer aanstelt (hypothetisch).

Salaris.
 
Ik vind het toch wel opvallende transfer. Ondanks alle puinhoop en chaos bij Barcelona, behouden ze blijkbaar aantrekkingskracht. Net als voor Koeman is het voor spelers toch geen lekker moment om in te stappen? Je weet als speler maar nooit hoe ze met je om zullen gaan, gezien het huidige (transfer)beleid. Wijnaldum moet maar vertrouwen hebben in de situatie straks, als de nieuwe voorzitter en nieuwe trainer aanstelt (hypothetisch).

1. Barcelona betaalt nog altijd goed. 2. Barcelona heeft natuurlijk een ongekende status. Het is een van de beroemdste clubs met wereldwijd een kolossale aanhang. Een paar slechte jaren of een crisis veranderen daar niet gelijk wat in. Kijk naar Manchester United. Dat is jarenlang een puinhoop geweest na het vertrek van Ferguson, maar het is nog steeds een mateloos populaire club en gigantisch merk. Aantrekkingskracht hebben ze ook nog steeds.

Ach, als Gini over een jaar of 2 niet meer aan de bak komt im Barcelona, komt hij maar terug. Meer dan welkom.

Ideaal ja. Nu nog even bij een topclub spelen, en dan is ie rond de 32 en kan ie transfervrij of voor een zacht prijsje nog even bij ons de baas op het middenveld zijn. Hoewel er natuurlijk een kans is dat ie naar Feyenoord gaat dan. Dat is toch zijn jeugdclub.
 
Of Sparta. Dat is zijn jeugd. Zou ik eigenlijk wel mooi vinden.

Zou leuk zijn natuurlijk, maar Gini is wel dermate een winnaar dat ie liever naar PSV/Feyenoord zou gaan om nog even voor de prijzen en in Europa te spelen. En dan natuurlijk hopen dat je in Europa nog een keertje Liverpool loot.
 
1. Barcelona betaalt nog altijd goed. 2. Barcelona heeft natuurlijk een ongekende status. Het is een van de beroemdste clubs met wereldwijd een kolossale aanhang. Een paar slechte jaren of een crisis veranderen daar niet gelijk wat in. Kijk naar Manchester United. Dat is jarenlang een puinhoop geweest na het vertrek van Ferguson, maar het is nog steeds een mateloos populaire club en gigantisch merk. Aantrekkingskracht hebben ze ook nog steeds.

Met Messi ja. Zodra die weg is neemt dat ook een aardige duikvlucht.
 
Wijnaldum en Barcelona werken aan snelle deal

link

Wijnaldum is er volgens ingewijden zelf wel uit met de Spaanse club, de directie van Barcelona denkt de transfersom snel af te kunnen timmeren met Liverpool.
 

Wijnaldum tekent voor drie jaar bij Paris Saint-Germain​

link

Georginio Wijnaldum vervolgt zijn carrière bij de Franse topclub Paris Saint-Germain. De 30-jarige middenvelder heeft een contract voor drie jaar ondertekend in Parijs. Wijnaldum leek lang op weg naar FC Barcelona, maar gaf uiteindelijk de voorkeur aan PSG.
 

Wijnaldum tekent voor drie jaar bij Paris Saint-Germain​

link

Georginio Wijnaldum vervolgt zijn carrière bij de Franse topclub Paris Saint-Germain. De 30-jarige middenvelder heeft een contract voor drie jaar ondertekend in Parijs. Wijnaldum leek lang op weg naar FC Barcelona, maar gaf uiteindelijk de voorkeur aan PSG.
Tsja geld is mooi, goede spelers.. maar als ik al multi miljonair was en ik kon in Spanje bij Barca spelen voor een paar miljoen minder had ik toch voor die competitie gekozen. Maar goed ik ben kan nog niet eens een bal over drie meter recht passen die wie ben ik om te oordelen, zal in ieder geval nooit voor dat dilemma komen te staan 😆
 
Laatst bewerkt:
Tsja geld is mooi, goede spelers.. maar als ik al multi miljonair was en ik kon in Spanje bij Brave spelen voor een paar miljoen minder had ik toch voor die competitie gekozen. Maar goed ik ben kan nog niet eens een bal over drie meter recht passen die wie ben ik om te oordelen, zal in ieder geval nooit voor dat dilemma komen te staan 😆
Het heeft er veel schijn van dat Barca op dit moment een wespennest is, snap wel dat ie iets anders kiest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan