Gender-discussie

Bacchus

Ninja Administrator
Medewerker
Ik moet toch zeggen: zit er een slot op het bedrijfstoilet, doe ik de deur open, kijk ik naar een schijtende vent. Dan denk ik toch: "Doe dat slot erop!"
Nee man. Hoe moet je ander die brandende krant naar binnen gooien als die vervelende collega weer zit te schijten?

willeminter

Jeugdforummer van het Jaar 2014
Op de zesde dag van de schepping schiep God de mens.
… naar Gods beeld schiep Hij hem; man (mannelijk) en vrouw (vrouwelijk) schiep Hij hen. (Genesis 1:27)

Geen discussie mogelijk toch??

Maar even zonder gekheid: er worden mensen geboren met zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtskenmerken (daar stel ik me voor het gemak iemand met een piemeltje en borstjes bij voor). In zo'n geval kan ik me voorstellen dat je dat soort mensen niet zomaar in een hokje kunt plaatsen en zijzelf waarschijnlijk ook niet. Als oplossing voor het wc-probleem wil ik graag opperen het invalidentoilet voortaan beschikbaar te stellen voor zowel mensen die zichzelf man noch vrouw kunnen noemen als de invaliden zelf. Het gevolg is dat mensen als de mannen- en vrouwentoiletten bezet zijn, van het invalidentoilet gebruik zullen maken, maar we weten allemaal heel goed dat dat al gebeurt.

Der Jaufe

Assistent Bondscoach
Gewoon alleen nog algemene wc's maken, niet voor man of vrouw maar voor iedereen. Blijft t wel een puntje van aandacht wat er qua geslacht ophet paspoort moet staan...