Gastón Pereiro (A)

Ik heb Peterson altijd een goede speler gevonden wanneer ik hem zag spelen. Komt oorspronkelijk van Manchester City geloof ik? Niks voor PSV denk ik, maar het verbaast me dat hij niet écht is doorgebroken in Nederland.

Peterson is een jongen van de Liverpool Academy. Goede speler inderdaad, slechts 24 jaar nog maar. Mocht PSV het financieel een stuk zwaarder hebben dan gehoopt, zou dit wel eens een speler kunnen zijn die bij PSV in ieder geval op de radar staat. Statistieken van afgelopen seizoen zijn zeer behoorlijk te noemen.

Ook een speler die bijvoorbeeld Gakpo niet in de weg zou staan...
 
Watford toont interesse in Gastón Pereiro

link

Gaston Pereiro is door zijn zaakwaarnemer Paco Casal aangeboden bij AC Milan, maar er zijn meer clubs die interesse hebben getoond. Onder meer het Britse Watford is een van de gegadigden om Pereiro in te lijven en de leiding van die club heeft inmiddels met Casal gesproken. Er ligt nog geen bod bij PSV, dat voorlopig de ontwikkelingen moet afwachten.
 
Jammer dat hij niet echt onomstreden is geworden bij PSV. Wel goed om te horen dat er her en der interesse is. Hopelijk laat hij op de Copa wat zien. Dat drijft de prijs nog wat op.
 
Het fysieke spel en het tempo van de PL gaat hij nooit redden, zeker niet bij een Watford. Als je in de Eredivisie al zo vaak je niet laat gelden en al 4 jaar wisselvalligheid vertoont, dan heb je niets te zoeken in Engeland. Hij doet er goed aan om naar Italië of Duitsland te gaan maar ook zij spelen niet alleen om leuk te spelen...
 
En een elftal dat rond Gaston draait, waardoor hij alleen maar aanvallend hoeft te dartelen.
Lijkt me dan echt een genot om naar te kijken als hij in die rol zit.
Jammer dat Gattuso is opgestapt. Spijkerharde gast met een ijzersterk karakter. Die had Pereiro wel aan het voetballen gekregen.
 
Onder een coach die hem koestert. Hij is een (goedbetaalde) werknemer, geen liefdadigheidsproject. Ik vrees gewoon dat Pereiro gewoon een beetje te veel v.d. Vaart is en te weinig Sneijder.
Pereiro is een geweldige stylist met een slappe mentaliteit.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Jammer dat Gattuso is opgestapt. Spijkerharde gast met een ijzersterk karakter. Die had Pereiro wel aan het voetballen gekregen.

Weet je wie Pereiro aan het voetballen had gekregen, Guus Hiddink.
Aaitje hier, complimentje daar, binnenskamers op de punten wijzen maar buiten toe beschermen en vooral laten doen waar hij goed in is.

Pereiro is een geweldige stylist met een slappe mentaliteit.

Slappe houding, mentaliteit is iets anders.
Met een slappe mentaliteit had hij nooit komen bovendrijven in Uruguay.
Zijn sjokkende loopje zonder bal en gebogen hoofd geven hem bij een wedstrijd waarin het niet loopt een 3-0 achterstand bij de eigen supporters, wat ik wel snap hoor maar die gast kan echt wel voetballen.
 
Ben er bang voor dat AC Milan geen 20 miljoen gaat betalen voor een speler die bij PSV z'n plek verloor en nog een eenjarig contract heeft.

Ze kunnen ook niet wachten tot na het komend seizoen, want dan speelt Pereiro al met een meerjarig contract bij een andere club.
 
Terug
Bovenaan Onderaan