Gastón Pereiro (A)

Een Ferrari is ook een super auto, maar zonder een top coureur winnen ze de formule 1 niet. Pereiro is de beste voetballer van PSV maar met zijn vaak afwezige karakter heb je er zelden wat aan.
Of moeten we zeggen, een Ferrari is een auto waar je excellent op het circuit mee kunt rijden, maar voor een off-road challenge heb je er niet veel aan.
 
Een Ferrari is ook een super auto, maar zonder een top coureur winnen ze de formule 1 niet. Pereiro is de beste voetballer van PSV maar met zijn vaak afwezige karakter heb je er zelden wat aan.
Niet mee eens, heb m ook van de week weer fanatiek zien jagen, ballen zie afpakken. Het enige is dat de haters niet door zijn rustige houding heen kunnen kijken, iets waar mijn broer mij in zijn 1e seizoen al voor waarschuwde, mooie speler, straalt rustig uit, is een met de bal, maar een deel zal dat als lui zien.
 
Niet mee eens, heb m ook van de week weer fanatiek zien jagen, ballen zie afpakken. Het enige is dat de haters niet door zijn rustige houding heen kunnen kijken, iets waar mijn broer mij in zijn 1e seizoen al voor waarschuwde, mooie speler, straalt rustig uit, is een met de bal, maar een deel zal dat als lui zien.
Je kan gelijk hebben hoor. Toch mag hij wel beseffen dat deze houding grote clubs niet doet kwijlen.
 
Niet mee eens, heb m ook van de week weer fanatiek zien jagen, ballen zie afpakken. Het enige is dat de haters niet door zijn rustige houding heen kunnen kijken, iets waar mijn broer mij in zijn 1e seizoen al voor waarschuwde, mooie speler, straalt rustig uit, is een met de bal, maar een deel zal dat als lui zien.
Gedeeltelijk mee eens. Maar ik vond toch de momenten dat hij er langs werd gezegd niet onterecht. Toen hij speelde hij gewoon te slap naar mijn mening.

Ben het wel eens dat ik geloof dat hij gewoon zijn best doet. Maar soms komt het er (helaas) niet uit.
 
PSV-delegatie wil deze week om tafel met zaakwaarnemer Pereiro

link

PSV hoopt deze week om tafel te kunnen met de zaakwaarnemer van Gastón Pereiro: Paco Casal. Daarbij moet duidelijk worden wat de Uruguayaanse mediamagnaat en spelersmakelaar wat betreft de toekomst van Pereiro voor ogen heeft.
Casal heeft tal van pogingen van PSV laten lopen om het contract van de Uruguayaans international te verlengen. Nu loopt de verbintenis in 2020 af en er moet dus iets gebeuren. Hij moet deze zomer óf zijn contract verlengen of vertrekken bij PSV, zodat hij niet transfervrij weggaat en de club niets meer terugziet van zijn transfersom in 2015 van zeven miljoen euro.


Dan krijgen ze waarschijnlijk te horen dat Pereiro gaat vertrekken. :cautious:
 
Dan krijgen ze waarschijnlijk te horen dat Pereiro gaat vertrekken. :cautious:

En dus zal hij verkocht moeten worden, en aangezien zijn contract over een jaar afloopt zal PSV niet bijster veel centjes meer voor hem zien, helemaal niet omdat PSV daardoor in een slechte onderhandelingspositie zit.
 
Wat Casal voor ogen heeft, is wel duidelijk, denk ik. Dat zoveel mogelijk van het geld wat 'n club voor Pereiro over heeft in zijn zakken en die van z'n cliënt komt. En dan helpt het als hij gratis of bijna gratis de deur uit loopt.

Op zich ook niet heel er logisch dat 'n speler in wie de trainer het niet ziet zitten, gaat verlengen, alleen zodat de club de volle mep kan vragen.
 
PSV-delegatie wil deze week om tafel met zaakwaarnemer Pereiro

link

PSV hoopt deze week om tafel te kunnen met de zaakwaarnemer van Gastón Pereiro: Paco Casal. Daarbij moet duidelijk worden wat de Uruguayaanse mediamagnaat en spelersmakelaar wat betreft de toekomst van Pereiro voor ogen heeft.
Casal heeft tal van pogingen van PSV laten lopen om het contract van de Uruguayaans international te verlengen. Nu loopt de verbintenis in 2020 af en er moet dus iets gebeuren. Hij moet deze zomer óf zijn contract verlengen of vertrekken bij PSV, zodat hij niet transfervrij weggaat en de club niets meer terugziet van zijn transfersom in 2015 van zeven miljoen euro.


Dan krijgen ze waarschijnlijk te horen dat Pereiro gaat vertrekken. :cautious:

Niet echt wat naar buiten gekomen verder, meen ik. Ik lees alleen dat hij de voorbereiding mist door de Copa América.
 
Hopelijk heeft MVB aan het einde van het vorig seizoen ingezien wat de meerwaarde van Pereiro is en proberen ze 'm toch nog over te halen voor een langer verblijf. Ik zou het een gigantische aderlating vinden als hij vertrok, maar ik neem 'm het niet kwalijk als hij zijn heil elders zoekt. Hij is hier nooit echt op waarde geschat en altijd veel te snel afgerekend op zijn minder sterke punten.

Ik durf te stellen dat we de titel hadden geprolongeerd als Pereiro in de tweede seizoenshelft zijn basisplaats had behouden. Zelfs een invalbeurt na de 1-1 in de ArenA was daar waarschijnlijk al voldoende voor geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan