Gastón Pereiro (A)

Waar komen die berichten over 7 miljoen überhaupt vandaan. Dacht dat PSV nog geen enkel bod had uitgebracht.
 
Waar komen die berichten over 7 miljoen überhaupt vandaan. Dacht dat PSV nog geen enkel bod had uitgebracht.

Diverse Uruguayaanse media kwamen met soortgelijke berichten. PSV bevestigt in elk geval de interesse, wat betekent dat de media niet helemaal uit hun nek lullen. Of PSV ook daadwerkelijk geboden heeft is lastig in te schatten.. PSV laat natuurlijk niet het achterste van de tong zien.
 
Tot zover word er in Eindhoven in ieder geval sterk ontkent dat er geboden is. Volgens Uruguayaanse media heeft PSV de beste papieren en zouden we hiermee Porto en Cruzeiro aftroeven. Porto geeft echter nog niet op.
 
[video]https://www.youtube.com/watch?v=ULMz0_FBxP0[/video]

Wajooo, die aanname bij 1:51 :|. De compilaties van hem zien er goed uit, het lijkt alsof hij niet bang is een actie in te zetten - beetje Di Maria-achtig. Ik mis alleen één ding: mooie schoten.
 
[video]https://www.youtube.com/watch?v=ULMz0_FBxP0[/url]

Wajooo, die aanname bij 1:51 :|. De compilaties van hem zien er goed uit, het lijkt alsof hij niet bang is een actie in te zetten - beetje Di Maria-achtig. Ik mis alleen één ding: mooie schoten.

Dit zijn alleen beelden van hem tijdens dat toernooi?
 
Ik vind het op basis van deze beelden wel veel meer 'n #10 dan een linksbuiten. Ik ben niet van de 'klassieke buitenspelers' die alleen maar een man voorbij kunnen ofzo, maar hij moet wel 'n bal kunnen voorgeven..
 
Ik vind het op basis van deze beelden wel veel meer 'n #10 dan een linksbuiten. Ik ben niet van de 'klassieke buitenspelers' die alleen maar een man voorbij kunnen ofzo, maar hij moet wel 'n bal kunnen voorgeven..

Vond ik ook. Beetje een Maduro in zijn beginjaren.
 
[video]https://www.youtube.com/watch?v=ULMz0_FBxP0[/url]

Wajooo, die aanname bij 1:51 :|. De compilaties van hem zien er goed uit, het lijkt alsof hij niet bang is een actie in te zetten - beetje Di Maria-achtig. Ik mis alleen één ding: mooie schoten.

k ben best onder de indruk. Bedenk dat hij hier wel speelt tegen Peru, Colombia Uruguay en Brazlie. Dat is toch wel behoorlijke weerstand. Ook tegen elftallen van die leeftijdscategorie.

Het meest opvallende vind ik dat hij het niet schuwt om weg te trekken en in de as te voetballen. Dat zijn toch wel belangrijke eigenschappen voor het PSV-spel, met Narsingh op rechts en, misschien wel belangrijker, Willems op links.
 
Ik vraag me af of Brands wel bereid is om 7-8 miljoen euro neer te tellen voor Pereiro....ik vermoed dat hij met zijn onderhandelingservaring Pereiro voor 5 miljoen euro binnenhaalt ....
 
Mooie beelden. Een lichtvoetige speler. Zo'n stilistische linkspoot, doet me denken aan van Persie in zijn jonge jaren.
 
Mooie beelden. Een lichtvoetige speler. Zo'n stilistische linkspoot, doet me denken aan van Persie in zijn jonge jaren.

Ik vond het ook hele mooie beelden. Daarnaast ook fysieke power en een toevoeging voor de luchtmacht. Voor Narsingh dus geen excuses meer. Anticipeert goed en uiterst koel voor de goal. Die versnelling in zijn dribbel deed me een beetje denken aan de stijl van Afellay.

Het AD meldt dat PSV behalve deze Pereiro nog een buitenlandse aanvaller op de loep heeft. Geen Berghuis, Corona of Larsson dus. Ik en enkele andere forummers kunnen dus gerust gaan slapen. :p Daarnaast benieuwd het me voor welke positie Pereiro in principe zal worden aangetrokken. Lijkt me ook een prima troef voor de plek van Gini.
 
Rik Elfrink@RikElfrink
#PSV heeft zich inmiddels gemeld bij Club Nacional uit Uruguay en de zaakwaarnemer van Gáston Pereiro om hem te kopen.
 
Rik Elfrink@RikElfrink
#PSV heeft zich inmiddels gemeld bij Club Nacional uit Uruguay en de zaakwaarnemer van Gáston Pereiro om hem te kopen.

Dat is zeker goed nieuws,....maar voor welk bedrag komt hij naar Eindhoven ....dat is de vraag ! :unsure:
 
Ik vond het ook hele mooie beelden. Daarnaast ook fysieke power en een toevoeging voor de luchtmacht. Voor Narsingh dus geen excuses meer. Anticipeert goed en uiterst koel voor de goal. Die versnelling in zijn dribbel deed me een beetje denken aan de stijl van Afellay.

Het AD meldt dat PSV behalve deze Pereiro nog een buitenlandse aanvaller op de loep heeft. Geen Berghuis, Corona of Larsson dus. Ik en enkele andere forummers kunnen dus gerust gaan slapen. :p Daarnaast benieuwd het me voor welke positie Pereiro in principe zal worden aangetrokken. Lijkt me ook een prima troef voor de plek van Gini.
Hij is toch ook een 10 en eigenlijk geen vervanger van Memphis?
Ik zie toch meer van Persie in hem. Afellay haalde vooral ballen op en ging er mee rennen. Ook was hij veel sneller dan deze jongen (wat ik van de beelden zie). Maar misschien ligt die vergelijking met van Persie meer aan het feit dat hij ook een linkspoot is en ook niet zo supersnel.
 
Ik vond het ook hele mooie beelden. Daarnaast ook fysieke power en een toevoeging voor de luchtmacht. Voor Narsingh dus geen excuses meer. Anticipeert goed en uiterst koel voor de goal. Die versnelling in zijn dribbel deed me een beetje denken aan de stijl van Afellay.

Het AD meldt dat PSV behalve deze Pereiro nog een buitenlandse aanvaller op de loep heeft. Geen Berghuis, Corona of Larsson dus. Ik en enkele andere forummers kunnen dus gerust gaan slapen. :p Daarnaast benieuwd het me voor welke positie Pereiro in principe zal worden aangetrokken. Lijkt me ook een prima troef voor de plek van Gini.

Het vertrek van Rekik moet ik even verwerken, maar inderdaad, dit nieuws en het aantrekken van Isimat doen me erg goed. :D
 
Hij is toch ook een 10 en eigenlijk geen vervanger van Memphis?
Ik zie toch meer van Persie in hem. Afellay haalde vooral ballen op en ging er mee rennen. Ook was hij veel sneller dan deze jongen (wat ik van de beelden zie). Maar misschien ligt die vergelijking met van Persie meer aan het feit dat hij ook een linkspoot is en ook niet zo supersnel.

Heb net nog wat beelden bekeken en hij komt echt letterlijk 0 keer op of vanaf links:

[video]http://m.youtube.com/watch?v=EFccMigu9RE[/video]
 
Terug
Bovenaan Onderaan