Gastón Pereiro (A)

:D

Mooi taal. Maar nu evenserieus: wordt deze speler dan na 80% van iedere wedstrijd gewisseld? Speelt hij maar 80% van de wedstrijden? Doucht hij 20% van de tijd?

:unsure: Liever iemand die iedere wedstrijd 72 minuten meedoet en alles geeft dan iemand die 90 minuten geen knikker raakt. :rolleyes: :D
 
Hoe dan ook, mijn hart gaat hier sneller van kloppen. Goeie kop op de foto, naam is goed. verder weet ik niet of hij kan voetballen. Zijn lengte heeft hij mee.



Is dat de reden dat PSV lang geleje Suarez niet wilde kopen, daar zat (en zit nog steeds) geen goeie kop op......
 
Als ook Groningen gelinkt wordt aan deze speler.. is het hele verhaal voor mij niet meer geloofwaardig.
Deze jongen gaat echt niet komen.
 
Spannend. Ken deze hele jongen niet en 7 miljoen is toch een gigantisch bedrag voor een club als PSV. Als PSV in onderhandeling is dan zou het zomaar eens heel snel kunnen gaan, ik ben benieuwd.
 
Spannend. Ken deze hele jongen niet en 7 miljoen is toch een gigantisch bedrag voor een club als PSV. Als PSV in onderhandeling is dan zou het zomaar eens heel snel kunnen gaan, ik ben benieuwd.

Vind het ook wel veel, vooral als je op de video's ziet waar hij vandaan komt. die velden van hun eredivisie zien er beroerder uit dan de meest verpauperde amateurvelden in Nederland, en er is net zoveel publiek. Best vreemd dat zo'n speler dan zo duur moet zijn.
 
Vind het ook wel veel, vooral als je op de video's ziet waar hij vandaan komt. die velden van hun eredivisie zien er beroerder uit dan de meest verpauperde amateurvelden in Nederland, en er is net zoveel publiek. Best vreemd dat zo'n speler dan zo duur moet zijn.

Ja ach, soms heb je dat. Ik kan er niet veel over zeggen want ik heb hem nooit zien spelen. Maar ik geloof dat je echte talenten, op wat voor veld dan ook, altijd kan herkennen. Als PSV besluit zoveel geld te willen uitgeven, dan heb ik daar vertrouwen in (al was Koevermans de laatste speler voor wie ze 7 miljoen betaalden. :D)
 
Ja ach, soms heb je dat. Ik kan er niet veel over zeggen want ik heb hem nooit zien spelen. Maar ik geloof dat je echte talenten, op wat voor veld dan ook, altijd kan herkennen. Als PSV besluit zoveel geld te willen uitgeven, dan heb ik daar vertrouwen in (al was Koevermans de laatste speler voor wie ze 7 miljoen betaalden. :D)

Maher was 8 miljoen toch? Maar om een betere vergelijking te maken zouden we moeten kijken wat Suarez FC Groningen gekost heeft destijds; daar moet je de waarde mee peilen.
 
Als Brands in 1 keer direct 7 miljoen gaat bieden op een redelijk onbekende aanvaller, dan moet deze Pereiro zeer getalenteerd zijn en vele malen beter zijn dan Corona, Larson en Berghuis.....in dat geval vertrouw ik maar op de " deskundigheid" van Brands en onze Superscouts. Dan moeten we direct een echte briljant in huis hebben en geen groeibriljantje! Dan moet ik gelijk denken aan spelers ala Romario en Ronaldo......ooh God, laat dit waarheid worden. Laat die Pereiro direct een absolute topper zijn, waarmee we heel erg ver kunnen komen in de CL en die wij over 2 jaar kunnen verkopen voor minimaal 30 miljoen euro...!
 
Terug
Bovenaan Onderaan