Gastón Pereiro (A)

Dit gaat wel heel snel. 7 miljoen klinkt veel, maar een tropische verrassing.. Ik ben benieuwd. Zijn FM stats (daar baseer ik me dan op) zien er niet verkeerd uit.
 
Volgens Ovacion heeft PSV 7 miljoen euro geboden voor Pereiro voor 80% van de transferrechten http://www.ovaciondigital.com.uy/futbol/ofrecen-millones-euros-ciento-pase.html

:D dit is wat Google translate ervan maakt:

Het lijkt erop dat de dans van miljoenen belde Nationale en hard, natuurlijk, want president Eduardo Ache de richtlijn van de Commissie zal bestuderen een bod van € 7.000.000 voor 80 procent van het tabblad Gaston Pereiro , een indrukwekkend cijfer inderdaad.

Het voorstel werd ontvangen in Zürich, en sindsdien onderhandelingen voortgezet als PSV Eindhoven manager wil een antwoord zo snel mogelijk.

De coach van PSV Phillip Cocu en zag meerdere DVD Pereiro en was de eerste om goedkeuring te geven. Zijn rechterhand duim omhoog was 'ok' alle stappen die nodig zijn om de driekleur koppeling te starten.
Ze boden € 7.000.000 voor 80 procent van de pas Pereiro
Dagen geleden, toen ze hield de FIFA Congres, de Ec. Eduardo Ache ontmoeting met twee zakenlieden in Zürich. One, stuurde hem een ​​groot scala van Gaston Pereiro van het Nederlandse voetbal. Deze week is de toekomst van de jeugd wordt gedefinieerd driekleur.
Pereiro maar de pas zou de enige die te kristalliseren zijn, de deur is ook de mogelijkheid om te gaan naar Europa, meer bepaald naar Juventus, Rodrigo Amaral, in een miljoen dollar figuur als de Italiaanse club zou moeten betalen 3 miljoen en een half euro voor 50 procent van uw tabblad.

Het zaad blijft vruchten af ​​te werpen, en zoals met andere jongeren, het lijkt erop dat het Nederlandse voetbal valt als een handschoen, zoals gebeurde met Luis Suarez (Groningen) en Nicolas Lodeiro (Ajax) begon zijn acteercarrière in Europa in de "Tulip" voetbal.
 
:D dit is wat Google translate ervan maakt:

Het lijkt erop dat de dans van miljoenen belde Nationale en hard, natuurlijk, want president Eduardo Ache de richtlijn van de Commissie zal bestuderen een bod van € 7.000.000 voor 80 procent van het tabblad Gaston Pereiro , een indrukwekkend cijfer inderdaad.

Het voorstel werd ontvangen in Zürich, en sindsdien onderhandelingen voortgezet als PSV Eindhoven manager wil een antwoord zo snel mogelijk.

De coach van PSV Phillip Cocu en zag meerdere DVD Pereiro en was de eerste om goedkeuring te geven. Zijn rechterhand duim omhoog was 'ok' alle stappen die nodig zijn om de driekleur koppeling te starten.
Ze boden € 7.000.000 voor 80 procent van de pas Pereiro
Dagen geleden, toen ze hield de FIFA Congres, de Ec. Eduardo Ache ontmoeting met twee zakenlieden in Zürich. One, stuurde hem een ​​groot scala van Gaston Pereiro van het Nederlandse voetbal. Deze week is de toekomst van de jeugd wordt gedefinieerd driekleur.
Pereiro maar de pas zou de enige die te kristalliseren zijn, de deur is ook de mogelijkheid om te gaan naar Europa, meer bepaald naar Juventus, Rodrigo Amaral, in een miljoen dollar figuur als de Italiaanse club zou moeten betalen 3 miljoen en een half euro voor 50 procent van uw tabblad.

Het zaad blijft vruchten af ​​te werpen, en zoals met andere jongeren, het lijkt erop dat het Nederlandse voetbal valt als een handschoen, zoals gebeurde met Luis Suarez (Groningen) en Nicolas Lodeiro (Ajax) begon zijn acteercarrière in Europa in de "Tulip" voetbal.
Duidelijke taal.
 
En wat dacht je van: zoals gebeurde met Luis Suarez (Groningen) en Nicolas Lodeiro (Ajax) begon zijn acteercarrière in Europa in de "Tulip" voetbal. :lol: :D

:D

Mooi taal. Maar nu evenserieus: wordt deze speler dan na 80% van iedere wedstrijd gewisseld? Speelt hij maar 80% van de wedstrijden? Doucht hij 20% van de tijd?
 
:D

Mooi taal. Maar nu evenserieus: wordt deze speler dan na 80% van iedere wedstrijd gewisseld? Speelt hij maar 80% van de wedstrijden? Doucht hij 20% van de tijd?

20% van zijn goals tellen voor Nacional. En 80% van Nacional's goals voor ons. Te gebruiken in willekeurige wedstrijden.
 
Hoe dan ook, mijn hart gaat hier sneller van kloppen. Goeie kop op de foto, naam is goed. verder weet ik niet of hij kan voetballen. Zijn lengte heeft hij mee.
 
Ik heb de reacties van het plaatselijke nieuwsblad een beetje zitten vertalen. De 1 noemt hem een vriezer en de ander ziet het zitten vanwege zijn goede optredens de laatste tijd.
 
Pereiro, Nacional, Uruguay?
Nou dan kunnen we een terugkeer van Romario bij PSV in welke functie dan ook definitief op ons buik schrijven.
 
7 miljoen en dan ook niet 100% van de rechten bezitten? Nou dan verwacht ik toch een nieuwe Luis Suarez oid.
Ik vind dit echt heel veel geld. Hij moet dan nu al veel beter zijn dan een Corona, Berghuis enz.
 
Dit lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk aangezien Toontje laatst nog zei dat hij een tegenstander is van gedeelde transferrechten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan