Gastón Pereiro (A)

Veel mensen roepen om Mauro, maar Pereiro heeft een veel hoger rendement dan Mauro. Mauro speelt leuk en aggresief, hoewel zijn rendement met Bartje te vergelijken is.

Nee, laat Pereiro nog maar blijven.
Mauro is ook maar 18 en net sinds 3 maanden bij de selectie.
Pereiro moet blijven met daarachter Mauro.
 
Eens kijken, Sporting Lissabon of Wolfsburg. Hmmm, da's kiezen tussen Duitsers die gewoon betalen en Portugezen die waarschijnlijk nooit het geld overmaken omdat ze te druk bezig zijn hun eigen spelers te mishandelen.
Nooit verkopen aan de Duitse clubs. Zij halen eigenlijk altijd koopjes, Bayern daargelaten. Dat is hun kracht maar daar hoeft PSV niet aan bij te dragen. Gewoon kijken of een Huddesfield of WBA interesse tonen. Want zelfs die betalen meer dan de grote Duitse clubs...
 
Nooit verkopen aan de Duitse clubs. Zij halen eigenlijk altijd koopjes, Bayern daargelaten. Dat is hun kracht maar daar hoeft PSV niet aan bij te dragen. Gewoon kijken of een Huddesfield of WBA interesse tonen. Want zelfs die betalen meer dan de grote Duitse clubs...

U bent een wijs man!
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nooit verkopen aan de Duitse clubs. Zij halen eigenlijk altijd koopjes, Bayern daargelaten. Dat is hun kracht maar daar hoeft PSV niet aan bij te dragen. Gewoon kijken of een Huddesfield of WBA interesse tonen. Want zelfs die betalen meer dan de grote Duitse clubs...

Hoho, we zijn in Nederland. Verkopen doe je aan de hoogste bieder (ongeacht om welke shady persoon/regime/regering/voetbalteam het gaat).

Voor Pereiro zelf overigens lijk me een team als Wolfsburg verre van ideaal (16e plek, degradatie zorgen, moeten meeverdedigen etc)
 
Ik ben bang dat nogal wat mensen hier overschatten hoeveel invloed PSV heeft. Het zal vooral bepalend zijn waar Pereiro naar toe wil. Al biedt WBA 3x zoveel, als Pereiro naar Wolgsburg wil en niet naar WBA, heeft PSV nikt in te brengen.
 
Ik ben bang dat nogal wat mensen hier overschatten hoeveel invloed PSV heeft. Het zal vooral bepalend zijn waar Pereiro naar toe wil. Al biedt WBA 3x zoveel, als Pereiro naar Wolgsburg wil en niet naar WBA, heeft PSV nikt in te brengen.

Ja en nee, gezien zijn zaakwaarnemer 30% van zijn transferrechten heeft (als ik me goed herrinner) zal er ook van die kant druk zijn om te verkassen naar de best betalende partij. Psv heeft inderdaad niet een veto maar ik vrees dat bij Pereiro de wensen vd speler zelf juist minder tellen dan zoals de situatie die je hierboven schetst.
 
Zaakwaarnemer is duidelijk: 'Vertrek bij PSV is niet aan de orde voor Gastón Pereiro'

link

Volgens de zaakwaarnemer van de 22-jarige Uruguayaan is een transfer niet aan de orde. "Gastón is gelukkig bij PSV. Ik denk dat de kans zelfs groot is dat PSV hem snel een nieuwe aanbieding doet."

Marcel Brands liet onlangs nog weten dat PSV er verstandig aan doet Pereiro nog minstens één seizoen voor de club te behouden.
"Pereiro is een speler die volgend seizoen zomaar kan ontploffen in de Eredivisie", zie Brands tegen Voetbal International. "Dan kan PSV nog veel meer voor hem vragen dan wanneer er nu een club komt."

Mooi. :)
 
Zaakwaarnemer is duidelijk: 'Vertrek bij PSV is niet aan de orde voor Gastón Pereiro'

link

Volgens de zaakwaarnemer van de 22-jarige Uruguayaan is een transfer niet aan de orde. "Gastón is gelukkig bij PSV. Ik denk dat de kans zelfs groot is dat PSV hem snel een nieuwe aanbieding doet."

Marcel Brands liet onlangs nog weten dat PSV er verstandig aan doet Pereiro nog minstens één seizoen voor de club te behouden.
"Pereiro is een speler die volgend seizoen zomaar kan ontploffen in de Eredivisie", zie Brands tegen Voetbal International. "Dan kan PSV nog veel meer voor hem vragen dan wanneer er nu een club komt."

Mooi. :)
Mooi, maar ergens knaagt twijfel in mijn hoofd.
 
Nou... als Van Bommel Pereiro wel arbeid kan laten leveren en ook tegen de kleintjes aan het voetballen krijgt, dan overwinteren we in Europa en gaat Pereiro straks voor 30 mln de deur uit :fc:.
 
Dat klinkt gek. Hij heeft nog 2 jaar contract, maar blijft misschien nog een jaar. Dan is het geen extra jaar, maar een jaar korter? Toch?

Dat hij tot het einde van zijn contract blijft en daarmee geen cent opleverd lijkt me sterk (en onwenselijk). Als antwoord op ingaan op belangstelling zegt hij ook zeker nog een jaar te willen blijven. Dus in die zin een "extra" jaar PSV.
 
IK ben blij dat Pereiro, zoals het er nu uitziet, ook komend seizoen bij PSV blijft. Die gast kan zoals we allang weten verschrikkelijk goed voetballen en zo sierlijk. Het kan niet anders of zijn transferwaarde gaat aanzienlijk stijgen wanneer hij in de basis op 10 mag blijven staan en als hij veel gaat scoren en assists gaat geven.
 
IK ben blij dat Pereiro, zoals het er nu uitziet, ook komend seizoen bij PSV blijft. Die gast kan zoals we allang weten verschrikkelijk goed voetballen en zo sierlijk. Het kan niet anders of zijn transferwaarde gaat aanzienlijk stijgen wanneer hij in de basis op 10 mag blijven staan en als hij veel gaat scoren en assists gaat geven.

Ik heb mijn bedenkingen, zijn werk ethos en beperkte snelheid kunnen niet in het huidige prof voetbal. En ook niet op niet nr 10 een cruciale plek zoals alle as spelers.
 
Ik heb mijn bedenkingen, zijn werk ethos en beperkte snelheid kunnen niet in het huidige prof voetbal. En ook niet op niet nr 10 een cruciale plek zoals alle as spelers.
Eens. Op deze manier zou hij nooit een stap hoger kunnen zetten. Hij mag dan blij zijn dat hij überhaupt een basisplaats heeft bij een club als PSV. We moeten daar wellicht genoegen mee nemen zoals bijv met Luuk die altijd een goede clubspeler zal blijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan