Gastón Pereiro (A)

Weet je ik post dit omdat ik gewoon veel meer van hem verwacht, zeker in een topwedstrijd. En hij is geen talent meer maar moet juist de talenten helpen om uit hun vormdip te kruipen.
Kijk, hij heeft wel nog de leeftijd van een talent en zijn medespelers speelden ook gewoon kut (zeker op zijn positie is het dan lastig om beslissend te zijn), maar dit was gewoon echt slecht en slap. Terechte wissel dit keer en ik ben het met je eens, van Pereiro mag je veel meer verwachten.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Kijk, hij heeft wel nog de leeftijd van een talent en zijn medespelers speelden ook gewoon kut (zeker op zijn positie is het dan lastig om beslissend te zijn), maar dit was gewoon echt slecht en slap. Terechte wissel dit keer en ik ben het met je eens, van Pereiro mag je veel meer verwachten.
Je moet een speler als Pereiro op zijn kwaliteiten benutten. Ook al speelt hij slap, heb je hem wél nodig bij vrije trappen. Angelino schoot daar schromelijk in tekort.
 
Je moet een speler als Pereiro op zijn kwaliteiten benutten. Ook al speelt hij slap, heb je hem wél nodig bij vrije trappen. Angelino schoot daar schromelijk in tekort.

Dat was ook het moment dat ik dacht; iedereen speelt slecht - waarom haal je nou net Pereiro eruit die de kwaliteit heeft om gewoon een goal te maken uit vrije trappen en de enige speler op het middenveld met creativiteit? Na vorige week weet ik dat het verder niet interessant is of Pereiro goed of slecht speelt en of hij ze hoog of laag in het doel plaatst; hij is de standaardwissel.
 
Pereiro in de basis.....speelt hij als een dweil, dan in rust wisselen voor Gakpo, Sadilek of Ihattaren....
 
https://www.nu.nl/voetbal/5828736/v...de-pereiro-speler-die-elftal-nodig-heeft.html

"Gastón is een speler met bijzondere kwaliteiten. Hij is gewoon een speler die een elftal nodig heeft."
Ik lees het anders dan Van Bommel het bedoelt. Hij legt de nadruk op 'elftal', ik op 'nodig'. ;)
Toch snap ik het ook wel. Aan de ene kant is Pereiro natuurlijk een speler, die een wedstrijd kan openbreken. Aan de andere kant zie je hem inderdaad niet in een niet-draaiend elftal, denk ik. Toch bewijst Pereiro telkens het het elftal hem nodig heeft in plaats van andersom. Hopelijk zondag weer in de basis.
 
Toch snap ik het ook wel. Aan de ene kant is Pereiro natuurlijk een speler, die een wedstrijd kan openbreken. Aan de andere kant zie je hem inderdaad niet in een niet-draaiend elftal, denk ik. Toch bewijst Pereiro telkens het het elftal hem nodig heeft in plaats van andersom. Hopelijk zondag weer in de basis.

Toch een vreemde redenering dat je je beste speler wisselt, omdat de de rest van het elftal niet lekker draait?! :zien:
Misschien dan eens zorgen dat de rest lekker draait zodat Pereiro wekelijks kan uitblinken. Daar kijk ik persoonlijk liever naar namelijk. De wissel van gisteren vond ik dan ook weer nergens op slaan. Ongeacht het feit dat Mo prima inviel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan