Gastón Pereiro (A)

Ik hoop het, zou mij niet verbazen als we er geen winst o gaan maken. Maar ja, de markt is wel heel gek. Hopen op een Italiaanse club die er 10m of zo voor over heeft. Zal ook niet helpen dat hij een hoop vage zaakwaarnemers heeft.
http://www.transfermarkt.nl/gaston-pereiro/profil/spieler/264116
Op transfermarkt staat hij met 14M genoteerd. Dat is natuurlijk veels te weinig. Hij had wel de pech dat Cocu het niet of nauwelijks in hem zag zitten. Als Guardado kon spelen in de Arena had hij nooit die 2 goals gemaakt.
spelervandeweek_pereiro.jpg
 
Laatst bewerkt:
We zullen het zien. het is nu wel duidelijk dat hij in de zomer verkocht gaat worden. Vragen zijn dan: welke clubs uit welke competitie zijn geinteresseerd? Gaat hij het bij zijn nieuwe club wel waarmaken?

Het zou allemaal kunnen, maar ik vermoed: er zal vrij weinig belangstelling zijn uit toplanden, ik denk dat het Griekenland, Turkije of een ex sovjet republiek wordt. En ik denk dat hij ook daar niet gaat slagen en op de bank komt.
Ik denk dat Pereiro het juist bij een grote club (met betere voetballers om hem heen) wel kan maken, hij heeft namelijk wel de kwaliteiten, ziet het spel, handelingssnelheid is goed en is beslissend. Hier moet hij harder werken en dat is nou net niet zijn sterkste punt.
 
Ik denk dat Pereiro het juist bij een grote club (met betere voetballers om hem heen) wel kan maken, hij heeft namelijk wel de kwaliteiten, ziet het spel, handelingssnelheid is goed en is beslissend. Hier moet hij harder werken en dat is nou net niet zijn sterkste punt.
Hahaha idd de grote clubs.. laten we zeggen een United of City, nee oké iets lager Tottenham: wie hebben ze daar lopen? Juist, Eriksen, Dembele enz. Nee die wandelen ook op het veld. En het moordende tempo in de PL? Ach het zal wel gaan....
 
Hahaha idd de grote clubs.. laten we zeggen een United of City, nee oké iets lager Tottenham: wie hebben ze daar lopen? Juist, Eriksen, Dembele enz. Nee die wandelen ook op het veld. En het moordende tempo in de PL? Ach het zal wel gaan....

Hij moet gewoon naar Italië; het tempo daar is lager dan hier in de eredivisie, en het type voetbal zal hem meer liggen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hij moet gewoon naar Italië; het tempo daar is lager dan hier in de eredivisie, en het type voetbal zal hem meer liggen.
Eens. Maar ook daar geen grote club a la Juve, Inter of Napoli of zelfs Milan maar een Atlanta of zo.
 
Credits when due; speelde zeer dienstbaar en grotendeels gewoon erg goed vandaag. :)
 
...Hij zal wel tot de laatste dag dat hij voor deze club speelt omstreden blijven. Ik heb de hoop opgegeven dat hij constant op niveau speelt, maar ben blij met elke goede wedstijd. Hij doet me denken - voor de oudere fans - aan Dmitri Khokhlov. Ook zo'n prachtige, maar veel te flegmatieke speler.
Gewoon de Brbatov van PSV.
 
Vandaag iig weer echt genoten. Dan is het een gunst om hem in ons mooie shirt (ondanks lelijke sponsor) te zien schitteren.
 
...Hij zal wel tot de laatste dag dat hij voor deze club speelt omstreden blijven. Ik heb de hoop opgegeven dat hij constant op niveau speelt, maar ben blij met elke goede wedstijd. Hij doet me denken - voor de oudere fans - aan Dmitri Khokhlov. Ook zo'n prachtige, maar veel te flegmatieke speler.

Is er bij Khoklov al sprake van 'voor de oudere fans'? Dat is toch nog maar pas geleden? :oops:
 
Terug
Bovenaan Onderaan