Gastón Pereiro (A)

Ik dacht meer aan 85 voor FdJ die er geen reet van kan, dat Pereiro het dubbele zou moeten opleveren
Ja maar die speelt voor ajax, die krijgen altijd meer. Laten we het maar gewoon aan algemeen aanvaarde PSV waardes relateren. Zo zal Zoet als hij gaat dus 55m op moeten brengen, de helft van Pereiro. Lijkt me redelijk.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ja maar die speelt voor ajax, die krijgen altijd meer. Laten we het maar gewoon aan algemeen aanvaarde PSV waardes relateren. Zo zal Zoet als hij gaat dus 55m op moeten brengen, de helft van Pereiro. Lijkt me redelijk.
Minimaal. Kijk, wij moeten gewoon het technisch beleid gaan doen daar. Dat is duidelijk..
 
Waar Rosario, Dumfries en Lozano vormdipje hebben, speelt Pereiro de laatste weken uitstekend.
Ik ben vaak kritisch op hem, dat is ook een stijl-dingetje, maar Pereiro is eigenlijk met De Jong de enige die na de winter echt in vorm is.

140 wedstrijden, 47 doelpunten, 20 assists: dat zijn serieus goede statistieken. Maakt hem ook gewoon 35 mln waard.
http://www.soccernews.nl/news/549679/italiaanse-grootmacht-wil-ook-deze-psver-naar-serie-a-halen

Maar ja, contract loopt alweer in 2020 af, dus PSV zal hem wel weer voor een zacht prijsje van de hand doen.
 
Maar ja, contract loopt alweer in 2020 af, dus PSV zal hem wel weer voor een zacht prijsje van de hand doen.
Dat zal er inderdaad van afhangen of hij z'n contract verlengt. Ik kan me heel goed voorstellen dat hij dat niet wil, daar geef ik hem groot gelijk in. Daarnaast heeft hij nog 17 zaakwaarnmers en mede-eigenaren, dus dat verlengen had sowieso moeilijk geworden.
 
Maar ja, contract loopt alweer in 2020 af, dus PSV zal hem wel weer voor een zacht prijsje van de hand doen.

Zou een hard gelach zijn voor PSV. Voor PSV begrippen is hij voor de hoofdprijs gehaald. Kans lijkt mij zeer aannemelijk dat hij transfervrij vertrekt. Hoop dat Ihattaren dan klaar zal zijn om het stokje over te nemen. Jammer dat de ontwikkeling van Mauro is gestokt, anders zou hij ook een kandidaat zijn.
 
Zou een hard gelach zijn voor PSV. Voor PSV begrippen is hij voor de hoofdprijs gehaald. Kans lijkt mij zeer aannemelijk dat hij transfervrij vertrekt. Hoop dat Ihattaren dan klaar zal zijn om het stokje over te nemen. Jammer dat de ontwikkeling van Mauro is gestokt, anders zou hij ook een kandidaat zijn.
Ik vind het anders niet om te lachen als Pereiro voor een habbekrats de deur uitwandelt. Een hard gelag is het wel. ?
 
Zou een hard gelach zijn voor PSV. Voor PSV begrippen is hij voor de hoofdprijs gehaald. Kans lijkt mij zeer aannemelijk dat hij transfervrij vertrekt. Hoop dat Ihattaren dan klaar zal zijn om het stokje over te nemen. Jammer dat de ontwikkeling van Mauro is gestokt, anders zou hij ook een kandidaat zijn.
Nee hoor, Pereiro word met winst verkocht. Mark my words
 
Wisselvalliger dan Pereiro heb ik ze nog niet gezien, althans niet jaren lang wisselvalligheid. Ga aan yoga doen of zo joh. Misschien helpt het om constant te worden na 4 seizoenen.
 
Wisselvalliger dan Pereiro heb ik ze nog niet gezien, althans niet jaren lang wisselvalligheid. Ga aan yoga doen of zo joh. Misschien helpt het om constant te worden na 4 seizoenen.
Man wat was het matig vandaag.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Man wat was het matig vandaag.
Weet je ik post dit omdat ik gewoon veel meer van hem verwacht, zeker in een topwedstrijd. En hij is geen talent meer maar moet juist de talenten helpen om uit hun vormdip te kruipen.
 
Weet je ik post dit omdat ik gewoon veel meer van hem verwacht, zeker in een topwedstrijd. En hij is geen talent meer maar moet juist de talenten helpen om uit hun vormdip te kruipen.

hoe kun je dat na al die jaren nou nog verwachten? Ik denk dat je je verwachtingen eens bij moet stellen.:sneaky:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan